nastastie nas EU ochranila sankciami a novu Ladu uz v EU neuvidime. Vlastne diktatom od EU skoncila celkova rada tychto aut, Typu Suziki Jimy, Lada Niva. Uz sa nedaju kupit male osobne auta pre 4 osoby do terenu v EU.
nastastie nas EU ochranila sankciami a novu Ladu uz v EU neuvidime. Vlastne diktatom od EU skoncila celkova rada tychto aut, Typu Suziki Jimy, Lada Niva. Uz sa nedaju kupit male osobne auta pre 4 osoby do terenu v EU.
Skoda ze autor nenapisal pravdu o PS, tato strana chce kreslo minstra vnutra. Tym padom mozu nariadit aby v kazdom statnom pocitaci bol nainstalovany tzv antivirovy program od ESETu a dosiahnu tym ze budu informovany o veskerej komunikacii vramci Slovenska. Dalsom kroku planuju kontrolovat IP adresy, uz o tom aj verejne hovorili, akoze chcu chranit ludi pred deziformaciam.... to znamena ze ludia budu moct citat iba to co diktatorska strana dovoli.
Uz spravili zakazku na automacke rozdavanie pokut cez nove radary a kontroly zastavenia na STOPke, Systemom novy bodovy system, 3 krat priestupok a ihned blokujeme tvoje ucty v banke...A kedze je vsetko elektronicke, tak vybrane SPZ nebudu postihnutelne, popripade vybrate SPZ budu aj bez spravenia priestupku pokututovane. Lebo vsak vsetko akoze elektronikcy, odstrani sa akoze ludsky faktor a este sa to jednoduchym volicom na SK preda ako usetrenie prace policii.. Australia ma uz s tym nedaktyvne skusenosti..
automobilky pocas vyvoja invetovali velke mnozstvo penazi do homologizace aut pre rusky trch ako aj niektore suciastky su spezificke iba pre rusky trch. Iba taky bezny volic PS z BA si moze mysliet ze neni problem odpisat milione invenstice na vyrobu nastrojev pre tieto specificke komponenty. Automobilky nie su štát, oni musia produkovat zisk inac skrachuju. Takze si nasli spôsob ako umiestnit svoje produkty na tomto trhu. Ziadna automobilky nechce strat trh v RF. Aktualna situacia na UA bude mat raz svoj koniec. A prist o velky trh by bolo zle.
este dodam, Tu istu homologizaciu ako pre RF pouziva este stale aj UA. Sice zacali vykrikovat, ze potrebuju oni vlastnu homologizaciu... ale to znamena iba zvysene naklady pre vyrobcov, zatial UA iba chce peniaze za hologizaciu, ale jedine co vymysleli, ze musi byt cele menu v ukrajinstine, len akurat ich jazyk ani len nema vyrazy na vela funkci... vsetko ostatne prevzali od RF.
a preto v BA zacali zakazovat auta, PS ich spolu zo svojimi zakaze zachvilku uplne tak ako to zacali v BA, zakaz parkovania na chodnikoch, ani nepotrebujeme RF, staci nam boj proti globalnemu otepleniu...
1. chodis na Pumpu, lebo tam su nabijcky
2. nabijas auto v rakusku alebo v nemecku,a zistis ze jazdis za 16€/100 lebo tam stoji 80ct kW + potrebujes 10 Aplikacii v mobile aby si sa pripojil. bez mobilneho signalu na nabijacke nezplatis
3. So servisakom si pokecas na temu... neviem stav nabitia akumulatora takze neviem aky mam dojazd
4.zato si pokecam, ze ked je vonku zima a auto iba ked stoji spotrebu 5kW na to aby vobec dokazalo vyhriat baterky, a ked je pod -8°C auto nedokaze vyhriat interier a j vnom neustale zima
5. zo zenou si pokecam na temu... preco si kupil za 35.000€ male auto do ktoreho sa nic nezmesti, za tie peniaze sme mohli mat nove SUV.
6. 400km.. v realnej prevadzke daju auta od 60.000€ s vyssie. Pritom skoda octavia 1,6TDI alebo renault megane 1,5dci dali aj viacej ako 1200km
7. to zrychle je sice pekne na elektroautach, ale po asi 20.000km mas zodrate gumy,
takze sa prosim ta zobud a prestan pisat nezmyslil.
MI6 už vydalo toľko vyhlásení, že UA musí už byt minimálne pri Vladivostoku a chystá sa napadnúť severnú Kóreu. :)
este by som doplnil, moj Renault Zoe ma spotrebu okolo 20 - 24kW /100, ked zapocitam straty pri nabijanie ca 10% tak je to este viac. pri cene na nabijacej stanice na SK okolo 0,45€ za kW je to okolo 11€ na 100km.. benzinova fabia stoji 1/3 z ceny prevadzkove naklady ma nizsie, nizsiu poistku a lepsiu predajnu cenu po 10 rokoch.
velmi dobre zabery ukazovala ceske televicia akoze z Ukrajiny.. akurat vyslo najava ze su to zabery po veternej smrsti z moravy... toto su tie objektivne inofrmacie podla teba ?
v civilizovanych krajinach maju mesta a dediny postavene obchavaty a nie je problem parkovat na cetach...ale progresivne slovensko preskoci vystavbu ciest a hned zakaze parkovanie....
ale to neni take jednoduche ako si napisal, ty asi bavas v BA, v nejakom cinzaku. Problem je vtom ze ludia co si kupili pozemky, tak tym zaplatili aj vystavbu cesty a chodnika vo svojej stvrti, vo vela pripadoch bolo hned planovane ciastocne statie na chodniku, nakolko chodnik bol dost siroky... teraz co... maju rozburat chodnik? alebo kazdych 20m bude znacka, povolene statie na chodniku.... ale to ty nikdy nepochopis.... ty presadzujes len diktatorsku vladu bez znalosti pomerov....
v minulosti jeden narod bral majetky zidom zijucim v europe. Teraz sa to len aplikuje na iny narod.
velmi dobru bilinaciu vsak robia europsky vyrobcovia aut a motockyklov. Znili sa im dost zisky plus obavy pred Cinou,ktora uz nekupuje tzv zapadne auta.
v celom clanku nie su spomenute vobec internaty v Ziline, ZU. preco asi.... no preto lebo tieto boli velmi pekne zrekonstruovane za vlady smer, plus bolo postavene vela novych budov a laboratorii v arealy ZU... ale o tom samozrejme pravda.sk nemoze pisat....iba zamlcat, a zatlkat to je cielom modernej zurnalistiky na slovensku.
A vies o tom ze RWE ma problemy s vrtulami pre ich veterne parky, maju zivotnost max 20 rokov, nedaju sa recyklovat takze ich rezu asi na 3m kusy a zakopu ich do zeme. popripade pri malej chybe sa vypinaju a nedakaze sa vykon regulovat.
v blizkosti sustredenia velkych veternych parkoch dochadza k tzv supercelle. Prikladom je juzna morava ktora ma v blizkosti veterny park na rakuskej strane.
co sa tyka solarnych elektrarni....idealny priklad v USA:
a to podla teba maju ludia sediet doma a cumiet do mobilu? A co veskera vojanska technika... ta je podla teba EKO-Friendly? Ci len akoze len politicy budu mat narok cestovat lietadlom. vlastnictvo auto bude luxusom a osobnu mobilutu zakazeme... to je tvoj ciel. Tak ako to bolo za komunizmu?
popripade sa prestahuj do tzv 15 min. mesta. Ale potraviny ti tam nikdo neprinesie, tam si ich pekne na balkone dopestuj!.
popripade sa chod prilepit na cestu ako to robi letzte generation momentalne v nemecku.
a vobec... preco pouzivas pocitaca a mobil? ved to vsetko pri vyrobe vyprodukovalo CO2. A ta baterka co mas v mobile... za tym je detska praca v rozvojovych krajinach.
Autor článku zabudol uviesť to najpoctatnejsie:
EU7 diktuje aj: veskera komunikácia na BUS zbernici musí byť kódovaná
Do pamäte auta sa bude zaznamenávať prekročenie povolenej rýchlosti, preto musia mať auta s EU7 detekciu dopravných značiek. ( to či systéme správne vyhodnotí povolenú rýchlosť je nepodstatné pre Eurohujerov)
Zaznamenáva sa priemerná spotreba a tým aj CO2 ktoré chce EU extra zdaňovať každému autu osobitne.
Tieto údaje sa budú prenášať do databázy EU online, alebo najneskôr pri návšteve servisu / STK sa načítajú.
To však znamená: auto bude mať nejakú deklarovanú priemernú spotrebu napríklad v meste… no a ak vodič vzorne bude zastavovať na priechode pre chodov no tak samozrejme vstupné spotreba. Ale to EU nezaujíma vodič bude platiť za zvýšené CO2. To bude platiť aj pre E-Automobily, nakoľko ma EU priemer v produkcii CO2 na 1kW elektrickej energie.
Diskute sa:právo EU hocikedy obmedziť vykon a prevadzku automobilu.
Máme sa na čo tešiť.
UK nie je v EU, nemá problém.
Lenže v Čine stojí 1kW elektrickej energie na verejných nabijackach okolo 25ct, na veľa miestach je dokonca zadarmo. To že pochádza výroba elektrickej enegie v Čine hlavne z uhoľných baní je na inú diskusiu. Nemecku alebo v Rakúsku stojí 1kW na verejnej nabijacke medzi 60-90ct. Spotreba auta vrátené strát pri nabijani je okolo 22 kW na 100km.
Ďalším faktorom je to, že z predaja PHM su v EU dotované stavby ciest. Čo pri elektromobility nemas.
Najprv si zrátam prevadzku elektromobilov a potom píš nejaké závery. Popripade sa pozri Švédsko, ako oni skončili s elektromobilitou.
V nevýhode však budú majitelia domov v novo-vzniknutých štvrtiach, kde kúpou pozemku financovali aj cestu ak chodník. Samozrejme potom to dali pod správu a vlastníctvo mesta. A teraz nebudú môcť parkovať pred domom. Fakt super riešenie hodné prgresivneho myslenia.
Takže zostava už len riešenie spätne previesť cestu a chodník na majiteľov domov, na začiatok obytnej štvrte dať rampu a nikoho cudzieho nevpustiť.
Prečo sa niekdo neopýtal pani preziťdetky a jej poskokovačov vo vláde jednu otázku, : Boli objednane palivové týče, alebo neboli objednané od Ruska?
Keďže Black-Rock pozná odpoveď, tak sa radšej sťahuje.
Keď si niekdo myslí že budú pasovať od Westinghouse , tak odpoviem hneď, že NIE.
A preto v tom zlom a nedemokratickom Maďarsku stavia Mercedes a BMW nový závod.
JLR si tým vytvorilo centrálu pre inžiniering. Alebo ako treba pochopiť tvoj príspevok?
Odporúčame