Takže pre všetkých expertov na 1,0 litrové turbobenziny, odporúčam pri najbližších voľbách do Europarlamentu voliť zástancov 3.0 objemu motora . :)
Takže pre všetkých expertov na 1,0 litrové turbobenziny, odporúčam pri najbližších voľbách do Europarlamentu voliť zástancov 3.0 objemu motora . :)
pre vsetkych ktori tak strasne odsudzuju cinu, odporucam aby prestali kupovat a pouzivat veskere vyrobky vyrobene v cine.
btw: uz aj ta klavesnica na ktorej sa pise je z ciny.....
Z RF sa stiahli dobrovoľne, nikdo ich nenútil.
Z Činou je to trochu inak, ČR super prozápadná vláda sa nie vhodne vyjadrila ohladom Taiwanu a tak škode klesajú predaje v Čine ich nový ČR prezident zažil robí tiež všetko preto aby sa skoda stiahla z Činy.
moment...ale to uz jeden vyhlasoval v 40 rokoch v nemecku.
Lenže Framatome bol veľký kamarát s Rosatom. Super sankcie rozbili túto spoluprácu.
A tak sa postupne prejavuje dôsledok sankci. Dôjdu náhradné súčiastky. A peniaze na údržbu.
V roku 2021 ešte chceli spolu stavať novú atómovú elektráreň pre Fínov . Ako to skončilo vieme všetci.
Skus si pozriet protesty v Nemecku,
Popripade vyhlasenie ministra hospodarstava,Robert Habeck o tom ako bude vyvlastnovat nehnutelnosti ked nebudu mat to spravne kurenie. Alebo vyhlasenia o automatickom odpajani domov od elektrickej energie.
Alebo si pozri protesty holandskych farmarov, kde ich super demokraticka a protiruska vlada vyhrozuje vyvlastnenim fariem.
Ked si to vsetko pozries, potom teda podla tebe je asi polovica tzv. vyspeleho zapadu dezolati? alebo ako teda?
Udalosti posledných dni v Nemecku:
Letzte Generation napadne vodiča , súdený bude vodič.
Ďalší striekajú farebnú vodu na budovu
Vyhlásenie Merkel ohladom Minsk 2 je úbohé.
Ešte aj tie auta zo spalovacim motorom zrazu nechce Nemecko zakázať.
Nemecku ide karta ….. klamu a podvádzajú ako sa len da.
https://letztegeneration.de/blog/2023/03/kal…
Bolo by vhodnejšie viacej informovať ľudí na SK o dianí v Nemecku
zijes mimo reality,
pozri si kolko stoji cena noveho cng auta v nemecku a jeho prevdazka na 100km
Bohuzial vsetky novohomologizovane auta v EU musia zbierat vsetky udaje o vodicovi, ako je rychlost stlacenia plynoveho pedalu, co2 stopa Bohuzial sa o tom pise minamalne a vsetky prispevky a clanky miznu z internetu.
https://www.hna.de/politik/neuwagen-auto-eu-…
a potom uz len raz rocne odcitat akoze co2 a zaviest novu dan.
avsak citaj rychlo: pokial nezmaze pravda.sk sirenie pravdy.
Takže:
Nemecko: jeden z najstarších automobilovych dodávateľov fi. Borgers vyhlásila minulý rok na jeseň Insolvenciu.
Firma Megatech konci v ČR
Peugeot v TT ide prepúšťať
Úrokové sadzby su extrémne vysoké
EKO-teroristi pokračujú ďalej v EU. Letzte Generation . Greenpeace zakazuje výstavbu a obnovu ciest.
V ČR zastavili automobily výrobu na 2 týždne .
Pekne sa začínajú šíriť informácie že firmy po roku 2028 nemajú čo vyrábať. Nemajú žiadne nové projekty s vysokou produkciou.
A podľa p. Autora článku sa nám v EU darí. A sankcie su správne.
Môže si dovoliť ísť študovať na VŠ hociktorý Američan, Nie nemôže. V EU to však možné je.
Avšak čo treba uznať USA, neexistuje žiadne zoskupenie ktoré sa lepí na cesty, typu Letzte Generation ako tu v EU. Taktiež USA neuznala RF za teroristický štát.
Ceny elektrickej energie su oveľa nižšie ako v EU.
Nech je kdokoľvek prezidentom stále platí Amerika na prvom miesto.
Ročne sa vysťahuje z Nemecka okolo 10.000 ľudí do USA.
staci sa pozriet na nove vyvojove projekty u hociktorej autobilky, okrem FIAT. vsade iba velke baterkove auta od ceny 50.000€ a vysie. tato realita zacne nabiehat vo vyrobnych zavodoch od 2028. takze pokial mi nepovies kodovy znak Eu autoboliky pre auto s cenou po 15.000 a planovym zaciatkom predaja po 2028 tak musis akceptovat smutny diktat Bruseli pre Slovensko.
Pokial sa slovenské media snažia vysmievať z osobnej mobility v Rusku , tak nechápem prečo umelo zatajujú plány Greenpeace v Nemecku.
Fiat sa nezaviazal. MB asi tazko bude predavat vo svete o 8 rokov G-Merces na baterky.
Iba VW sa zaviazal pre EU predavat osobne elektroauta. K tomu smeruje aj sucastny vyvoj novych projektov. Avsak celosvetovo bude aj VW nadalej vyrabat auta zo spalovacim motorom, tyka sa to zavodov v Juznej amerike, Afrike.
Ford bude iba v EU predavat baterkove auta, v USA F150 bude nadalej so spalovacim motorom.
a na zaver, naozaj nemci zacali presadzovat naftove auta, nakolko pri 60ct/kW je prevadza elektroauta prilis draha. A to este nemas sajnu o tom kolko stoji prevadzaka osobne CNG auta v Nemecku.
Anglicko si vsak nezakazalo predaj aut zo spalovacim motorom po roku 2035. Sice sa o tom nekonecne diskutuje, neexistuje vsak ziaden zaväzny termin.
Skoda že pravda.sk 21.januára nespomenula vypálenej Klaku a Ostrého Gruna Jednotkou Edelweiss.
O dva roky bude 80-výročie tohto nehorázneho skutku Nemcov.
Len momentálne sa to asi nehodí. ….
Hlavným investorom bolo BMW. Prvé verzie boli aj vo farbách BMW. Keďže mometalne úrokové sadzby su vysoké a banky zdieraju ľudí a firmy , no tak nie su peniaze na nič.
Pokiaľ za komunistov, boli zle poruchové auta, tak sucastna európska politika na cele Greenpeace a Greendeal a celým EKO-terorizmom robí všetko pre to aby ľudia nevlastnili žiadne auta. Mesta budujú už dávne cele sídliska kde nesmú majitelia bytov vlastniť auta.
Dotacie klesli, výdaje na UA stúpli.
Avšak MB aj BMW, ani VW nevyvíjajú auta so spalovacim motorom. Na SK vo výrobných závodoch nabiehajú práve posledné projekty modelov so spoľahlivom motoromi. Avšak práve tento rok začínajú vývojové projekty pre nové modely ktoré sa budú vyrábať od 2026 a neskôr. Pre EU sa vyvíjajú iba drahé bateriove auta. Zázrak sa nekoná. Iba Fiat sa snaží ešte pokračovať vo vývoji aút zo spalovacim motorom pre EU. Ešte su tu čínske automobilky ktoré sa chystajú zaplaviť trh svojimi autami.
Pre EU je najdôležitejšia výroba tankov. Len akosik nikdo nepíše o ekologickosť celého zbrojarenskeho priemyslu.