SAV je akademická inštitucia, Blaha nieje akademik.
SAV je akademická inštitucia, Blaha nieje akademik.
ĎAlší čo má problém čítania s porozumením: "Blaha podľa publikačnej činnosti v akademickej sfére nieje žiaden akademik. " . Už sa chápeme?
Nechcem kaziť iluzie ale:
Počet publikácií 1, počet citácií jeho publikácie 0
Blaha podľa publikačnej činnosti v akademickej sfére nieje žiaden akademik. Podľa predložených zákonov či pozmeňovacích návrhol nieje ani aktívni pri tvorbe a úprave legislatívy. Takže ak chce nech si založí vlastné noviny. Na čo konkrétne má "pán, ktorý sa nemenuje"? AKé návrhy podal aby odbúral tú socialnu nespravodlivosť?
Pokiaľ budem svoju slobodu slova používať tak, že budem nabádať niekoho aby Vám rozbil držku tak je to stále sloboda slova?
Vie mi niekto povedať koľko návrhov zákonov či pozmeňovacích návrhov tento "pán, ktorý sa nemenuje" vôbec podal?
Vytralila sa CZE 0.6 66 2017
Zaujímavé, že čím ďalej na východ tým horšie.
Štatistika United Nations Office on Drugs and Crime počet vrážd na 100 000 obyvateľov:
Krajina prepočet na 100tisíc celkovo za rok
Luxembourg 0.30 2 2017
Norway 0.50 28 2017
Switzerland 0.50 45 2017
Austria 0.66 57 2016
It aly 0.67 400 2016
Greece 0.70 82 2017
Portugal 0 .70 76 2017
Spain 0.70 307 2017
Poland 0.80 287 2017
Netherlands 0.80 132 2017
Iceland 0.90 3 20 17
Ireland 0.90 41 2017
Slovenia 0.90 19 2017
M alta 0.94 4 2015
Germany 1.00 813 2017
Sweden 1. 10 113 2017
Scotland 1.10 59 2017
Croatia 1.10 4 6 2017
Serbia 1.10 94 2017
Denmark 1.20 71 2017
Finland 1.20 69 2017
UK 1.20 803 2017
France 1. 30 824 2017
Bulgaria 1.50 103 2017
Romania 1.50 286 2017
Slovakia 1.50 80 2017
Kosovo 1.60 29 20 16
Belgium 1.70 193 2017
Estonia 2.20 29 2017
A lbania 2.30 68 2017
Montenegro 2.40 15 2017
Hung ary 2.50 242 2017
Gibraltar 3.01 1 2010
Moldova 3.19 130 2014
Belarus 3.58 340 2014
Latvia 4.20 81 2017
Lithuania 4.50 129 2017
Ukraine 6.20 2,7 51 2017
Russia 9.20 13,293 2017
Ktorý má 300 000 obyvateľov a extremne homogennu spoločnosť? Mimohcodom podľa štatistiky United Nations Office on Drugs and Crime je počet vrážd na 100 000 obyvateľov nasledujúci:
Island 0.9
CR 0.6
Čína sa vo svojej podstate ohradila asi v tom zmysle. Ak JK alebo jej spojenci napadnú SK, tak jej prídu napomoc. Ak konfikt však vyvolá (ako prvá) SK tak budú mať veľmi rezervovaný vzťah voči potenciálnemu konfliktu.
TO nieje zakaždým realizovateľné, ak máte viac pozemkov v rámci KÚ. Musíte zvolit polohu v podstate jedného z nich. Pokiaľ máte len jeden pozemok tak tá podmienka sa dá samozrejme splniť.
900 mil €? Ach jaj aspoň si to čítaj po sebe, keď už chceš vypisovať hlúposti. Alebo naozaj Kiska cca prelietal 2.5% štátnych výdavkov?
Roep bol zapísaný do KN 4/2001, Franz prišiel o pozemok 1999. Aspoň si zistite fakty. Mimochodom pri Pozemkových úpravách a aj ROEPe je v danej časti KÚ plomba a nieje možné v danej dobre prepisovať vlastnícke právo.
ad a) Databáza BPEJ je dostupná volňe na internete http ://www.podnemapy.sk/bpej/viewer.htm
ad b) Dnes Vám zo satelitných meraní vhodnou analýzou zistia čo sa pestuje v Sev. Kóreí, ako sa danej rastline darí, koľko ma zhruba vody atď. A to všetko bez toho aby som tam musel sa fyzicky pozrieť.
ad c) )Dalším parametrom je sklonitosť, dnes sa vytvárajú presné modely DMR všade po svete, buď pomocou LIDAR technológie (nosič lietadlo) alebo RADAR (družica).
TAkže porušením práve toho intabulačného princípu prišlo k neuveriteľnému chaosu čo sa týka evidencie práv k nehnuteľnostiam. Kto by neveril tak aj v roku 2010 nieje problém na katastri naraziť na GeometrickýPlán, ktorý sa snaží napraviť neduh minulosti. EN to čiastočne ošetrovala, ale stále k zmene vlastníka nedochádzalo zápisom na katastri a tam sa požadovala len ohlasovacia povinnosť.
Dne 1.4.1964 nabyly účinnosti nový občanský zákoník (zákon č. 40/1964 .Sb.), zákon o evidenci nemovitostí (EN) (zákon č. 22/1964 Sb.) a notářský řád (zákon č. 95/1963 Sb.). Ani nová právní úprava nesměřovala k obnovení intabulačního principu a úplné evidenci soukromých práv k nemovitostem (zákonem o evidenci nemovitostí byl definitivně zrušen obecný knihovní zákon z r.1871). K účinnosti smluv o převodu vlastnictví k nemovitostem bylo třeba od 1.4.1964 jejich registrace státním notářstvím (nešlo-li o převod do socialistického vlastnictví).
Dovolím si doplniť:
Dne 1.1.1951 nabyl účinnosti zákon č. 141/1950 Sb., obč. zák.Došlo k definitivnímu opuštění intabulačního principu zápisů do pozemkových knih a vlastnictví se nadále nabývalo samotnou smlouvou nebo přecházelo ze zákona, výrokem soudu, úřadu nebo orgánu veřejné správy. Střední občanský zákoník završil postupný úpadek významu a spolehlivosti zápisů v pozemkových knihách i v pozemkovém katastru (ďalej PK). soc. hospodářství bylo založeno na plánování zemědělské výroby a k naplnění těchto ambicí bylo potřeba především znát kdo půdu obhospodařuje a nikoliv kdo ji vlastní. Na tomto požadavku byla v roce 1956 založena Jednotná evidence půdy (JEP).PK byl opuštěn a přestal být nadále udržován.JEP neměla základ v obecně závazném právním předpisu a byla zakládána na základě usnesení vlády č.192 z 25.1.1956.Podstatou JEP bylo evidování užívání půdy bez ohledu na vlastnické vztahy. Soukromá práva k nemovitostem nepodléhala v letech 1951-1964 žádné úplné a systematické evidenci.
Komunisti v tom narobil bordel hneď pri prevzatí moci, kedy pre nich bolo dôležité evidovať, kto pôdu užíva a nie kto ju vlastní.
Odporúčame