Aha takto. Už chápem.
A to čo za blbca bude robiť 8 hodín s tým, že platený je len za 4?
...Z celkového počtu pracujúcich na skrátený pracovný úväzok je až 78 % žien a len 43 % mužov....
Tak neviem - som blbý ja, alebo autor článku? Celkový počet v rámci nejakej množiny prvkov (v tomto prípade pracujúci na skrátený úväzok) je predsa vždy 100%, ale jemu vyšlo 121%.
To že nevieš ak by si pral špinavé peniaze úhradou faktúry je len a len tvoja sprostosť. Potrebujem preprať 10 000, tak si založím firmu a tých 10 000 si pošlem niekolkými poštovými poukážkami s fiktívnymi adresami a menami na účet firmy s tým, že to vydokladujem ako poskytnutie služieb daným ľuďom. Preto sa požadujú tie občianske preukazy!
Skro máš pravdu, až na to, že zemný plyn nie je takmer čistý metán. Je to zmes metánu, etánu, propánu, butánu a pentánu, kde metán tvorí zhruba polovicu, až 3/4 objemu. Ekologické by to bolo v prípade, ak by miesto CNG sa používal čistý metán vyrobený z biomasy.
To legitimovanie platí len pre JEDEN konkrétny druh poštovej poukážky (tzv. e-poukaz) a pri takejto platbe ťa legitimujú aj v USA, pretože je to opatrenie proti praniu špinavých peňazí. Ak ti vadí, že pri použití e-poukazu sa musíš legitimovať, tak použi iný spôsob zasielania peňazí...
Podľa mňa by neúspešný konkurent stavbu sabotoval už dávno a nie až vtedy, keď sa drvina začne voziť do lesa. Ale netvrdím že nemôžeš mať pravdu.
Asi by si sa mal pozrieť na mapu... Al Bukamal je k Iránu omnoho bližšie ako Al Tanf. Rozdiel vzdušnou čiarou je cca 200 km v prospech Al Bukamal. Al Tanf má jednu výhdou - z Bagdadu k nemu ide diaľnica, zatiaľ čo k Al Bukamal "len" cesta 1. triedy. Ale pre Iráncov je úplne jedno ktorý prechod by použili, keďže zo západu Sýrie to majú do Iránu zhruba rovnako cez oba prechody, použitím Al Tanf by konvoje viac času strávili na území Iraku, použitím Al Bukamal ich konvoje strávia viac času na území Sýrie.
Slovenský bananistan... Rozdrvený kameň z tunela sa používa na opravy lesných ciest a nejaký *nevhodné slovo* na to poštve policajtov. Ten ochranár čo podal ten podnet by si zaslúžil dolámať obe ruky a potom s takými rukami v kameňolome drviť kameň na opravy všetkých tých lesných ciest okolo Prešova.
Svet sa zmenil, stáva sa horším pre ženy... BLA, BLA, BLA - a kto za to môže??? Stačí sa pozrieť napr. na antikoncepciu, alebo interrupcie - minimálne polovica aktivistov, ktorí sú proti antikoncepcii a interrupciám sú ŽENY! Robíte si peklo samé! Alebo feministky a ich ME TOO!
Tie čínske šmejdy vydržia paradoxne najviac. Bavíme sa o normálnych LED žiarivkách, ktoré sa predávajú v kamenných obchodoch a pýšia sa značkami ako Osram, či Philips.
Ale prd pripájam na 12V trafo. Je kvantum LED žiariviek ktoré idú priamo na 220V - či už v pätici GU-10, alebo E-14 čo E-27. Neriešim ČO je uložené v pätici, ale ako užívateľ to zapájam priamo, bez trafa!
Videl si niekdy akou rýchlosťou sa vlečie plne naložený Ural-375?
A predávali sa aj v SR - finweb.hnonline.sk/ekonomika/409436-obycajne-ziaro vky-predavaju-nadalej-ako-vyhrevne-telieska
Myslím že článok je ďalšia z radu somarín, ktoré presadzujú ekoteroristi. Opravte ma ak sa mýlim, ale klasické žiarovky EÚ zakázala len pre použitie v domácnosti. Ale stále sa predávajú tieto žiarovky na priemyselné využitie - len na obal pribudlo upozornenie že sú určené výlučne na pre priemyselné použitie s výstrahou: POZOR žiarovka sa nesmie používať pre svietenie v domácnostiach!
Aj u nás sa stále dajú kúpiť - napr. 100W /230 V stojí 0,7€. Koľko stojí úsporná s obdobným výkonom? A hlavne koľko vydrží, pretože za tie roky nemám doma žiadnu úspornú, ktorá by vydržala tých min. 10 000 sľubovaných hodín!
Nielen v ČR, ale aj v Rakúsku. Vtip je v tom, že išlo len o reklamu, pretože v EÚ klasické žiarovky ZAK
ÁZANÉ NIE SÚ!!!! Kľudne sa môžu používať aj naďalej, jediné čo je zakázané je ich MALOOBCHODNÝ predaj do domácností! Všetky klasické žiarovky, čo sa dnes predávajú (aj v maloobchode) majú upozornenie že sú určené výlučne na pre priemyselné použitie s výstrahou: POZOR žiarovka sa nesmie používať pre svietenie v domácnostiach!
Slepá vetva je spaľovací motor na fosílne palivá, aj keby sa všetci profesori, ktorých kariéra a dôchodok závisí na prežití dízlovv postavili na hlavu. Podobne ako bola slepá vetva automobily na parný pohon. Prvá automobily boli ELEKTRICKÉ, na to nezabúdajte.
A kde je v tej ankete skutočný pohon budúcnosti - nikdy nevyčerpateľný vodík???? Či už ako palivo spaľovacieho motora, alebo ako zdroj elektrickej energie vo forme palivového článku?
Toľko ľudí jazdí bez vodičáku... Myslíš že by pri toľkých priestupkoch by zrovna on začal chodiť busom, alebo vlakom?
Bez vodíčáku sa jazdiť nedá? Koľkokrát ťa za posledný rok zastavili policajti a kontrolovali či máš vodičák???? Mňa napr. za posledných 8 rokov ma zastavili asi 3x, z toho len raz kontrolovali doklady, zvyšné kontroly boli na alkohol bez toho, aby si preverili či vôbec mám vodičák. A to som jazdil DENNE 80 až 120 km nielen po cestách 3. triedy.
Odporúčame