Správne. Lenže toto je iný prípad - tu ti firma zriadi službu BEZ TOHO ABY Si O ŇU POŽIADAL. A ak ju nechceš, tak musíš aktívne službu odmietnuť do určitého termínu.
Správne. Lenže toto je iný prípad - tu ti firma zriadi službu BEZ TOHO ABY Si O ŇU POŽIADAL. A ak ju nechceš, tak musíš aktívne službu odmietnuť do určitého termínu.
To ktorá banka takto zriaďuje debet? Osobne mám účty v dvoch bankách a manželka v tretej, ale viem, že kvôli debetu (a navrhovanému zvýšeniu) vždy najskôr kontaktujú a až keď zákazník v telefonickom rozhovore súhlasí zo zmenami, tak potom realizujú zmeny.
...Odpoveď na to, kto vedie rebríček narušiteľov, si dá ľahko každý spotrebiteľ...
Kde je k dispozícii taký rebríček? Možno by bol potravinový expert nakoniec prekvapený.
Kde žiješ?
Čo takto trať BA-Nové Mesto nad Váhom, Žilina - Čadca, prebieha Trenčín - Púchov atď.
Naozaj? Pojkaľ viem tak minimálny limti odberu elektrickej energie (napr. pre tarif DD3) bol už dávnejšie zrušený. Ak ho ešte niektorý dodávateľ uplatňuje, nič nebráni prejsť k inému, ktorý ho nemá.
Oni vážne verili tomu, že keď zdražejú (zvýšia DPH), tak ľudia budú kupovať rovnako ako predtým? Naviac ak mnohí v rámci šetrenia majú príjme rovnaký, alebo dokonca nižší ako predtým????
A ?
Urobili si len údržbu svojho majetku (keď niekto dáva do prenájmu byt, tak ho najskôr zlikviduje a rozbije, alebo opraví tak, aby bol obývateľný a mohol z neho vytrieskať čo najviac peňazí za prenájom?) - stanice a koľajnice sú stále štátbe, s tým nemá ŽSSK a ani RegioJet nič spoločné - všetky trate (aj tie na ktorých sa momentálne neprevádzkuje osobná doprava) patria spoločnosti ŽSR.
Náš štát má totiž 3 štátne veľké železničné spoločnosti - ŽSR, ktoré zabezpečuje (a vlastní) trate, stanice, železničné kominikačné linky, ŽS SK, ktorá zabezpečuje osobnú dopravu (vlastní len vagóny a lokomotívy) a Cargo Slovakia, ktorá zabezpečuje nákladnú dopravu (tiež vlastní len lokomotívy a vagóny).
Bodaj by neboli stratové - na trati kde jazdím je mnohoikrát problém nájsť sprievodcu a kúpiť si lístok. Takže sa všetci vezieme zadarmo, pokiaľ vlakvedúci sedí u rušňovodiča. Keby som išiel len do okresného mesta, tak mi to nevadí, ušetril som (mesačne môže ísť aj o pár €), ale keď cestujem ďalej, tak kúpa lístka na stanici v okresnom meste úspešne likviduje časovú rezervu na prestup (a aj tak som išiel časť cesty zadarmo).
Akurát treba povedať aj B - že dotácie na túto trať sú po prevzatí súkromným dopravcom vyššie ako dostávala štátna spočnosť (POZOR - nie na jeden vlakokilometer - tie sú nižšie. Problém je v tom, že u súkromníka si štát objednal väčší počet kilometrov a teda aj pri menej peniazoch na km mu platí ročne viac).
Prečo?
1. Lebo Klaus.
2. Lebo na to nemajú odvahu (a ani ekonomiku).
Lenže to by si najskôr musel vedieť čo musí citát pre zavedenie eura spĺňať a aké sú dopady na obyvateľstvo (deficit, pohyb kurzu a pod.). A českí politici nemajú odvahu na žiadne ekonomické reformy, pretože majú strach o korytá.
Odporúčam sa presťahovať do Albánska, ak sa Vám nepáči postup slovenských úradov. Som zvedavý ako dlho by ste tam vydržali. Jediné čo ČEZ neurobila bolo to, že prestala pchať peniaze do vreciek úplatných politikov - a vtedy je reakcia aj našich politikov rovnaká....
Dopadnú ako ČR versus Nova, alebo SR versus Union (či ako sa tá poisťovňa volá) - arbitráž prehrajú a zaplatia odškodné pre českú firmu. Lenže to už bude po voľbách, v ktorých vyhrajú tí, čo sa stavajú za ľudí, nech to stojí čo to stojí....
Rovnako ako v SR. Servisný neplatím a platiť nebudem. A napriek tomu ich základ mám. A zadarmo (pretože tých 11,80 platím za multi.....)
Majú dosah na firmu v ČR a SR. Naviac na firmy z nečlenských štátov EÚ sú úplne iné páky a platia iné pravidlá ako na firmy z člesnkého štátu EÚ.
Keby si si prečítal podmienky firmy v čase, keď si karty kupoval, tak by si za ne buď nikdy nedal toľko peňazí, alebo by si teraz neplakal - NIKDE TOTIŽ NEBOLO (okrem reklamy, čo ale nie je zmluvný vzťah) UVEDENÉ ŽE JE NIEČO ZADARMO NA VEKY VEKOV (s výnimkou pár mesiacvo roku 2008, keď im z VOP vypadla možnosť úpravy cenníka a zmeny VOP).
Mimochodom - keď si kupoval analógový TV, tiež si veril že bude na veky vekov???? Ak áno, tak sa sťažuj že sa už analógovo nevysiela, len do toho.
Takže 199600€ na vstupnom. Otázka znie inak - KOĽKO TO CELĚ STÁLO? Ak len o jedno € viac ako sa vyzbieralo na vstupnom, tak sa nemal robiť žiaden ples v opere pre kvázi "celebrity", ale peniaze investované do tejto zbytočnosti mali byť posunuté na charitatívne účely.
Lenže potom by sa sponzori nemohli verejne prezentovať....
Stwe nejakí múdri. Takže začnite podnikať a svoje výsledky venujte ľudu tohto štátu ZADARMO.
Zákony EÚ ZAKAZUJÚ krížové dotácie v rámci poskytovania služieb (ak neviete čo je to, tak si to naštudujte). Európska firma nemôže z predaja služieb dotovať iné lsužby poskytované so stratou - takže Skylink nemôže z predaja platenej ponuky dodovať kódovanie neplatenej ponuky (alebo inak - aby 100 000 platiacich zákazníkov financovalo 1 000 000 sociek, ktoré chcú mať satelitné vysielanie zadarmo). A konečne sa ZOBUŠTE - sme v EÚ - aj vy si založte firmu na Cypre a podnikajte s ňou v nemecku - je to legálne. Rovnako legálne ako keď si niekto založí firmu v Luxembursku a svoje sluižby poskytuje v ČR, SR a Maďarsku (od roku 2010 takto pôsobi konkurent Skylinku Freesat by UPC). Ale blbé ovce by zakazovali len Skylink.....
Pokuta? Tých 15 miliónov KČ majú za 14 dní naspäť, práve z toho servisného poplatku, ktorý nikto nezruší, pretože potom firma jednoducho dá do platenej ponuky všetky programy a začne poskytovať služby rovanké ako freesat, Digi a MagioSat - akurát miesto 1,20 budú ovce platiť 12,20 mesačne.
M7 sa voči pokute odvolalo a ČTU ak nechce mať medzinárodnú blamáž nakoniec ustúpi (aspoň čiastočne).
Jedným z dôvodov pokuty je napr. to, že prevádzkvateľ nezverejnil vo svojich prevádzkarňach na území ČR svoje nové VOP. ČTÚ akosi nebral do úvahy fakt, že firma v ČR NEMÁ ŽIADNU PREVÁDZKAREŇ a žiadne priestory. Tak kde mali tie VOP zverejniť?
Rovnako klamlivá reklama - dostali pokutu, že mali názov balíčka Gratis a Free, čo ale nebola pravda, pretože oba balíčky mali byť od 1.9. spoplatnené. Lenže až do 1.9. bol balíček skutočne bezplatný a od 1.9. (keď sa začal platiť SP) tak už nemal názov ani Gratis a ani free, ale DIGITAL. ČTU dáva pokutu za niečo, čo malo byť v budúcnsoti, ale reálne nenastalo?
Lenže od 1.9. nee
Ak by sme nemali euro, tak je naša koruna niekde na úrovni forinta. Možno dokonca s kurzom 1:1 - a myslím že Fico to veľmi dobre vedel, keď vstup do zóny po voľbách nezablokoval.
Odporúčame