Márne hľadám názor autora, ktorý má byť základom blogu ...
Márne hľadám názor autora, ktorý má byť základom blogu ...
Naštuduj si právne predpisy, jedinou tvojou snahou je obhajoba Kisku ... teba pravda nezaujíma a ja ťa zase nemám na rodnom liste, aby som ti robil školiteľa a vyvracal blbosti, ktoré nemajú hlavy ani päty.
Firma KTAG si uplatňovala účinnú ľútosť za obdobie, keď bol jej konateľom Kiska. Také sú fakty. V súčasnosti je spomínaná kauza na podnet GP opäť otvorená, takže mal už dávno podľa vlastných kritérií abdikovať.
Nehovoriac o pozemku, ktorý zakúpil za smiešnu cenu a ešte sa dokonca súdi o vlastníctvo s oprávneným vlastníkom, ktorý je evidentne poškodeným. Nespomínajúc pochybné financovanie kampane ...
Stačí si pozrieť, z akého obdobia sú prípady a kto bol vtedy majiteľom alebo konateľom. Kiska mal odstúpiť už vtedy, keď si jeho firma uplatnila účinnú ľútosť.
Na ulici sa problémy vždy zhoršia a nikdy nevyriešia ...
Kiska je dokonalým príkladom, ako funguje morálka u majetných ľudí ...
Odvolanie Kisku nie je o antipatii, ale o prešľapoch, ktoré s ním súvisia. A mal odstúpiť v okamihu, ako si jeho firma musela uplatniť účinnú ľútosť za obdobie, kedy bol jej konateľom.
Zbytočná otázka, autora vrcholne uráža, ak mu niekto pripomína jeho minulosť, prezliekanie kabátov, svätorečenie milého Vladimíra a iné "zázraky". Vrcholne ho ponižuje, ak sú citované jeho diela z čias, keď mal blog na SME. A tak sa sťažuje, sťažuje a sťažuje - však to v jednom blogu aj otvorene priznal, že neustále vypisuje administrátorom.
Otázkou je, čo bude robiť vo chvíli, ak sa niekto chytí jeho postupov a upozorní reálnym spôsobom dotknuté strany, že niekto opakovane a dlhodobo prehlasuje cudzie články alebo ich časti za vlastné úvahy. Nielen to zakazujú pravidlá blogu (minimálne musí uviesť zdroj citátov), ale to zakazuje aj autorský zákon.
Stačí, aby si na auto nalepil výraznú nálepku, že jeho okolie snímaš kamerou, a situácia sa mení. V takom prípade sa už jedná o prípustný dôkaz.
Ale kde, sú to len nezmysly, založené na tom, čo kde a kto napísal, alebo povedal. Vlastný názor žiadny, trvale to porušuje pravidlá blogu, ale v podstate chápem, prečo to nikto nerieši.
Keď sa chce k niečomu vyjadriť a pokladá sa za takého veľkého autora, ako sa často prezentuje, prečo vyťažuje obsah médií, a prečo za pomoci zákonov a paragrafov nenapíše, čo v daných situáciách nesedí ?
S týmto súhlasím. Žil som nejaký čas v Košiciach, a je naozaj na škodu mesta i obyvateľov, že sa zodpovední nevedia tvrdo a jednoznačne postaviť voči konaniu tých, čo robia z niektorých častí mesta žumpu.
Ja sa len zabávam na tom, ako slovutný a nepochybne uznávaný autor, ktorého nikto medzi čitateľmi nepozná, zúfalo prechádza celý deň obsah médií, aby mohol na druhý deň pokračovať vo svojom blogu s cudzím obsahom.
Ďalšia, klasická opisovačka z médií, navyše veľmi nepresná,pretože nebola podaná žaloba, ale trestné oznámenie. A tá ostatná omáčka o justičnej hanbe, to je už naozaj nezmysel na zamyslenie autora, či by sa nemal radšej venovať niečomu inému, publikovanie mu nejde.
Občiansko-právne konanie v tejto veci prebieha len preto, že nemôže trestné konanie.
Imriško, aj keby som nechcel, musím jazdiť podľa predpisov. Pokuty by išli z môjho vrecka, a určite by dlho netrvalo a prišla aj iná “odmena”, ak by som si z predpisov robil trhací kalendár. Nehovoriac o tom, že každý, kto zásluhou nejakého chrapúňa za volantom zažil tragédiu v rodine, má na jazdenie iný pohľad.
Na služobnom aute sa napríklad zaznamenáva všetko - kde, kedy a kadiaľ som išiel, a samozrejme aj rýchlosť. Moderná doba, nedá sa oklamať.
Neviem, čo si myslí Trezedman, ale čo sa týka blokovania, s tým nemám nič a ani nevidím na to dôvod. Svojho času som bol aj ja blokovaný na dlhší čas kvôli jednému pánovi, ale ten už sem tiež dlhšie nechodí, pretože sa mu (zrejme) začali vracať jeho vlastné dobroty.
Imriško, márne sa snažíš, musím sa voziť na svojom a za svoje ... ale to neznamená, že sa budem mlčky prizerať tomu, čo sa dnes denne deje na cestách ...
Seat, ročne najazdím veľmi slušnú porciu kilometrov a vôbec sa mi nepáči, čo na cestách vidím. Predbiehanie cez plné čiary je už pomaly štandard, robia to dokonca aj autobusy. O kamiónoch a najmä v obciach, je škoda hovoriť. Poznám úseky, kde sa ľudia boja prejsť cez cestu.
V budúcom živote pôjdem robiť dopraváka. Toľko zbytočných nehôd, ktoré som videl - a naozaj len kvôli arogancii a bezohľadnosti ľudí.
Odporúčame