" je problém dnes nabíjať, lebo siete na to nie sú stavané."
To nie je nic ine len sirenie poplasnej spravy. Ale je jednoduchsie vymyslat nezmysly ako sa zaoberat realitou.
" je problém dnes nabíjať, lebo siete na to nie sú stavané."
To nie je nic ine len sirenie poplasnej spravy. Ale je jednoduchsie vymyslat nezmysly ako sa zaoberat realitou.
Individualny dovoz z Ciny Wuling Hongguang Mini EV. Mozno bude treba pridat tisicku za dovoz.
Zhruba polovica obyvatelov byva v rodinnych domoch a mnohy dalsi co aj byvaju v panelakoch ma garaz, kde si mozu dat zaviest el. pripojku, ak ju este nemaju.
Na verejnych platenych nabijacich staniciach, kto si kupi pausal moze nabijat za 22-29 centov za kWh aj na UFC. Uz kto chce iba 40 kWh za mesiac z verejnych nabijaciek ma pausal 40 kWh za 11.90 E a potom kazda dalsia kWh za 0.29E na AC aj DC nabijackach ZSE.
Kto bude chciet nabijat 95 kWh na verejnych platenych nabijacich staniciach, tak si snad kupi pausal a moze nabijat za 22-29 centov za kWh aj na UFC. Uz kto chce iba 40 kWh za mesiac z verejnych nabijaciek ma pausal 40 kWh za 11.90 E a potom kazda dalsia kWh za 0.29E na AC aj DC nabijackach.
Tak minuly rok sa na tu podla teba slepu cestu vydalo dalsich zhruba 10 milionov majitelov novych nabijatelnych aut.
"V Pravde bol článok o Nórsku, kde 100 km jazdy EM, môže vyjsť až na 34 €."
To su len Andrejcakove poplasne spravy, ktory uz neuvedie, ze bezne EV na tej istej verejnej nabijacke nabije priblizne za 1 Euro na 100 km.
A ja nemusim na ziadnu smradlavu CSPH ist, iba doma vecer zapichnem kabel do auta a pri nocnom prude jazdim za 1.7 Eura na 100 km a nevadi mi to, ze to musim urobit kazdy tyzden pripadne aj 2-krat do tyzdna, ak jazdim viac.
Tak nech si kupia EV s dojazdom 600 a viac km. Alebo EV, ktore nabiju na dalsich 170 a viac km za 10 minut.
" elektrické auto chce málokto. A záujem klesá"
V Nemecku v decembri 2022 bol podiel predanych nabijatelnych aut vyse 55% na celkovych predajoch novych aut.
Je to velmi dobre riesenie aj pre toto:
"Vďaka tomu dostanú výstrahu o nehode aj blížiace sa vozidlá cez systém dopravných informácií."
Aj ked taky system este nie je prilis podporovany, o niekolko rokov sa to moze zmenit a nie je to drahe riesenie, ktore upozorni prichadzajuceho vodica aj stovky metrov pred prekazkou.
A ja viac verim ako tak doveryhodnemu zdroju ako informacii vycucanej z prsta.
"Co to asi urobi s bateriami to spomalenie hoc len pri slabom "tukese" ?"
Neviem ake spomalenie je pri slabom tukese, rozumiem len hodnotam zrychlenia/spomalenia definovnom fyzikalnymi velicinami.
Kolko m/s2 je slaby tukes?
Tesla ktora spadla z vysky 76 metrov a vsetci 4 pasazieri prezili a samozrejme nezacala horiet je viac ako " pri slabom "tukese"" ci to je menej?
Pre pana doleziteho, co si nevie informaciu najst, zato vie urazat dodavam:
"Die E-Busse mit Feststoffbatterie können wieder in den Regelbetrieb gehen. Eine Überhitzung der Batterien, die in Stuttgart einen Brand ausgelöst hatte, wird für die MVG-Busse ausgeschlossen."
https://www.abendzeitung-muenchen.de/muenche…
A navyse pridavam:
"Stadtwerke München bestellen 21 E-Gelenkbusse bei MAN" "Mitte 2023 sollen die elektrisch angetriebenen Gelenkbusse des Herstellers MAN Truck & Bus nach und nach in Betrieb gehen."
Neveim odkial to mas, ja som uviedol zdroj kde je narast pre prvy polrok 2022 oproti prvemu polroku 2021. Pochybujem, ze uz su zozbierane vysledky za cely rok 2022. Ale ten narast moze suvisiet aj s mensou vyrobou v roku 2021:
Der Anteil der erneuerbaren Energien im Stromsektor fiel von 45,3 Prozent (2020) auf 41,0 Prozent (2021) des Bruttostromverbrauchs. Insgesamt wurden im Jahr 2021 etwa 233,9 Milliarden. kWh Strom aus erneuerbaren Energieträgern erzeugt. Dies waren fast 18 Milliarde. kWh weniger als im Vorjahr (-7 Prozent).
https://www.umweltbundesamt.de/themen/klima-…
A potom ten medzirocny narast 1H2021/1H2022 ma klamlivy potencial a neukazuje spravne dlhodoby trend, ale len medzirocny narast. A potom to skutocne moze trvat omhoho dlhsie nez sa nahradi uhlie pri vyrobe elektriny v Nemecku, teda dobre vyzerajuci narast ma viedol k prehanne optimistickemu odhadu.
A nech sa paci opat to vymazte cenzori.
Snazim sa opierat o zdroje, ktore aj uvadzam a vyjadrenia typu "nízku úroveň výroby" a "Zatajujú energetické náklady na výrobu FTV a veterníkov" mozno tak patria absolventovi zakladnej skoly.
Co je na fotovoltaickych paneloch vyrobenych v sucasnosti ekonomicky nevyhodne? Ako devastuju zivotne prostredie?
Asi to hlasenie nemali v tychto autobusoch so spalovacimi motormi.
A German tour bus caught fire on an autobahn near the city of Hannover on Tuesday November 4th, 2008 killing 20 people.
in Poland 11 young people were killed after a collision with subsequent rapid fire development inside the bus; in U.S. Texas, a bus fire developed so quickly that it was impossible to evacuate the passengers and 23 people were killed.
https://www.flameretardants-online.com/news/…
At least 45 people, including 12 children, were killed when their bus crashed and erupted in flames in Bulgaria
https://edition.cnn.com/2021/11/23/europe/bu…
https://www.thesun.co.uk/news/20883414/bus-c…
https://eu.desmoinesregister.com/story/news/…
a mnozstvo dalsich najma v Indii, ale aj Turecku.
A nezabudnite to opat vymazat.
"ste arogantny debil" - panovi dolezitemu uz dosli aj vymysly a tak sa vie uchylit uz len k urazkam
Je to tu tvrda cenzura, kopec prispevkov mi vymazavaju.
"nízku úroveň výroby" - to je co za merna jednotka?
"Zatajujú energetické náklady na výrobu FTV a veterníkov" - o nakladoch, nielen energetickych hovori vyrobna cena a ta jasne ukazuje na niekolkorocnu navratnost fotovoltaickych panelov, pri cene vratane ostatnych prvkov a mozntaze je to okolo 10 rokov u nas pre sukromnu osobu, ale pre firmu je tato do ba niekolkonasobne kratsia pre podstatne vyssie ceny elektriny pre firmy.
"Zatajujú a skrývajú nebezpečné ekologické dopady" - to v pripade ropy/nafty/benzinu ani netreba skryvat lebo o skodlivosti nie su pochybnosti.
Odporúčame