Zeekr 007 GT: Číňa má ďalšiu elektrickú ‘bombu‘. Na 500 km sa nabije za 15 minút
Z Ciny sa da auto poslat, ale zatial som to neurobil. Samozrejme s clom a DPH sa ta cena vyrazne nafukne, takze to nie je take zaujimave pretoze treba absolvovat k tomu vsetko suvisiace s prihlasnim vozidla dovezeneho z krajiny mimo EU. Mozno si cital ako do Nemecka podnikatel doviezol niekolko desiatok elektrickych VW, riadne vybavil homologizaciu pre EU. VW ho zazaloval a auta mu udajne zabavili bez nahrady.
napisal si "(plná výbava a pohon 4X4) 30.790 €"
za 30790E nie je 4x4, AWD stoji 32990 E
Roky europsky vyrobcovia zdovodnovali vysoku cenu EV cenou baterii a teraz ked LFP baterie sa daju kupit za zhruba 70 Eur/kWh na urovni bloku, stale nejdu s cenou auta aspon na rozdiel par tisic Eur, napr pre EV s 40 kWh bateriou 3-4 tisic Eur. Citroen e-C3 je drahsi o 8500 Eur. Pre mnohych co maju nieco take ako druhe auto, kde im nevadi dojazd WLTP 300 km a maju moznost doma nabijat, by to bolo uz cenovo zaujimave a realne navratne aj pri mensom rocnom najazde.