Presne tak a ešte je ich pravdepodobne , aj viac ako treba. Česť výnimkám .
Presne tak a ešte je ich pravdepodobne , aj viac ako treba. Česť výnimkám .
Znovu sa
opakujem/lebo mnohí to nevedia/že do roku 2003 sa roky v evidencii ÚP započítali do dôchodku s nulovým prjmom /a majú vďaka tomu lepšie dôchodky ako tí ,čo boli ochotní sa živiť ako mali živnostníci samozamestnanci neplatci DPH.
Ale odvody platili v súlade so zákonom ,aj keď len z minima ,vzhľadom k nákladom spojeným s vytvorením pracovného miesta atď.
Bez akejkoľvek záťaže štátu.
Bez evidencie na ÚP a podpory na vytvorenie pracovného miesta sme nakupovali všetko s DPH ,a tiež defacto podporovali ekonomiku štátu .
Ak sa tu stále deklaruje právo na spravodlivosť a rovnaký prístup pre všetkých ,malo by to byť uplatnené v praxi všade ,nielen kde sa to ako komu hodí !
Je tragédiou ,keď oslovení poslanci tomu asi nerozumejú ,alebo to posudzujú tí,ktorí od stola stratili zmysel pre objektivitu a spravodlivosť ,ktorá by mala byt’ dostupná každému občanovi.
Výpočet Pomb len z posledných 10 rokov,v tom hektickom poprevratovom obdobi ,maximálne zvyhodnil tych ,
ktorí od roku 90-03 neodviedli nič,boli v evidencii ÚP a robili načierno a tých,ktorí sa dostali k nadpriemerným Pomb len od roku 94-03!
Totálne znevýhodnil tých,ktorí boli ochotní pracovať aj za pre nich nevyhodnejsich podmienok ,ako som už v príspevkoch viackrát uviedla ,bez evidencie a benefitov z ÚP,bez čerpania akejkoľvek pomoci vyplývajúcej z evidencie na ÚP.
Opakovane poukazujem na neobjektívne ,nespravodlivo až diskriminačne nastavenú metodiku výpočtu Pomb od roku 2004 do júna 2005!Doteraz neriešenú!
Novela platná od júla 2005 mala byť uplatnená aj u tých ,ktorí boli pred jej prijatím ,výpočtom Pomb len z posledných 10 rokov ,poškodení -znevýhodnení .
Ak sa s niektorými osobami zaobchádza nespravodlivo a zákon sa opraví ,mal by sa uplatniť aj u už poškodených ,znevýhodnených osôb pred prijatím novely ,inak je to preukázateľná diskriminácia!
….,.,metodike výpočtu Pomb v roku 2004-jún 2005…..
Novela z 461 platná od júla 2005 už všetkým umožnila výpočet Pomb minimálne z 20 rokov.
Ale už nám poškodeným ,znevýhodneným občanom neboli doteraz dôchodky za naše odvody z rokov 84-93 dorovnavané .
My žiadame len právo na spravodlivý a rovnaký prístup pri výpočte Pomb teda minimálne z 20 rokov .
Teda dorovnanie dochodkov aj za odvody z rokov 84-93!
Systém po prevrate umožnil mnohým ľuďom nepracovať ,byť v evidencii ,poberať dávky ,robiť načierno atď ….
Znovu sa
opakujem/lebo mnohí to nevedia/že do roku 2003 sa im roky v evidencii započítali do dôchodku s nulovým prjmom /a majú vďaka tomu lepšie dôchodky ako tí ,čo boli ochotní sa živiť ako mali živnostníci samozamestnanci neplatci DPH.
Ale odvody platili v súlade so zákonom ,aj keď len z minima ,vzhľadom k nákladom spojeným s vytvorením pracovného miesta atď.
Bez akejkoľvek záťaže štátu.
Bez evidencie na ÚP a podpory na vytvorenie pracovného miesta sme nakupovali všetko s DPH ,a tiež defacto podporovali ekonomiku štátu .
Výpočet Pomb z 10 rokov ,teda z rokov 94-03 vyhovovoval tým,ktorí sa dostali nadpriemerným zárobkom len od roku 94-03!
A tiež tým,ktorí od roku 90 -03 neodviedli nič,boli v evidencii ÚP poberali z toho plynúce benefity.
Vďaka tomu si nepokazili Pomb do roku 90 ,nakoľko roky v evidencii sa im započítali do dôchodku síce s nulovým príjmom ale o to vyhodnejsie pre nich ,keď mnohi dosahovaliPomb 1-1,5 ,minimálne 0,8 !
Ďakujem “neúspešná “za upozornenie na to,ako opakovane a viackrát poukazujem na fakt,že zákon 461 svojim nastavením znevýhodnil nás čo sme boli ochotní pracovať aj za pre nás nevyhodnejsich podmienok ako pred rokom 90.
A neumožnil nám výpočet Pomb aj z rokov 93-84,keď sme ako bývalí technici,konštruktéri,vedúci prevádzok,či iní zamestnanci v zodpovedných povolaniach dosahovali Pomb 1-1,5!
Odvody za tieto roky nám boli defacto znárodnené ,alebo ako inak mám nazvať túto nespravodlivosť ,krivdu ,či defacto aj diskrimináciu nás dotknutých občanov v roku 2004- jún 2005,ktorí sme cely život pracovali a defacto nijako nezaťažovali štát .
Ďakujem viem ,že Ty a ešte zopár diskutérov tomu rozumiete,bohužiaľ
mnohí nie a ešte si dovoľujú vynášať “rozsudky”.
Čo sme to za štát ,ktorý jednoznačne negarantuje zákon ,ktorý by bol objektívny a spravodlivý pre všetkých .
Máme množstvo úradníkov,politikov aj poslancov ,ale právo na spravodlivý a rovnaký prístup neexistuje .
Aj ja Tebe ,aj všetkým so zmyslom pre spravodlivosť pre všetkých, želám všetko dobré a tým ostatným ,ktorí tomu nerozumejú /hoci si myslia že áno/ nech sa im to vráti aj s úrokami.
Presne tak,je v súlade s minimálne dobrými mravmi ,keď sa neplatičom odvodov toleruje dlhoročné neodvádzanie odvodov?
Keď je defacto zo štátu banka s bezúročnými pôžičkami pre špekulantov .
Zákon je k nim benevolentny ,neskúmajú sa prevody ich majetkov na iné osoby od vzniku podnikania.
A ešte im ako “ chudákom “ štát umožňuje urobiť na trovy štátu bankrot .
Veriteľom zostane nula.
V Česku sa dlhodobo poukazuje na tzv fiktívne bankroty.
Prečo u nás nie?
Ak sa tu stále deklaruje právo na spravodlivosť a rovnaký prístup pre všetkých ,malo by to byť uplatnené v praxi všade ,nielen kde sa to ako komu hodí !
Je tragédiou ,keď oslovení poslanci tomu asi nerozumejú ,alebo to posudzujú tí,ktorí od stola stratili zmysel pre objektivitu a spravodlivosť ,ktorá by mala byt’ dostupná každému občanovi.
Výpočet Pomb len z posledných 10 rokov,v tom hektickom poprevratovom obdobi ,maximálne zvyhodnil tych ,
ktorí od roku 90-03 neodviedli nič,boli v evidencii ÚP a robili načierno a tých,ktorí sa dostali k nadpriemerným Pomb len od roku 94-03!
Totálne znevýhodnil tých,ktorí boli ochotní pracovať aj za pre nich nevyhodnejsich podmienok ,ako som už v príspevkoch viackrát uviedla ,bez evidencie a benefitov z ÚP,bez čerpania akejkoľvek pomoci vyplývajúcej z evidencie na ÚP.
Snažim sa opakovane poukazovať na neobjektívne ,nespravodlivo až diskriminačne nastavenú metodiku výpočtu Pomb od roku 2004 do júna 2005!
Novela platná od júla 2005 mala byť uplatnená aj u tých ,ktorí boli pred jej prijatím ,výpočtom Pomb len z posledných 10 rokov ,poškodení -znevýhodnení .
Ak sa s niektorými osobami zaobchádza nespravodlivo a zákon sa opraví ,mal by sa uplatniť aj u už poškodených ,znevýhodnených osôb pred prijatím novely ,inak je to preukázateľná diskriminácia!
Niektori stále nevidia fakt,že nielen odvedené odvody ,ale aj ADH a jej výška umožnuje získať vyššie dôchodky .
V roku 2004 bola 183 sk cca 6 eur,a teraz je 16 ,4eur.
Priklad:
Ak bol Pomb 1 v roku 2004 x 40 xADH 6= 240 eur
V roku 2023 Pomb 1x 40 x ADH 16,4=
656 eur ,a teda aj z toho dôvodu sú novopriznané penzie podstatne vyššie .
Nie je to len z dôvodu tzv “zásluhovosti “ ako si niektorí myslia!
A diskriminácia poškodených znevýhodnených dôchodcov od roku 2004 stále trvá .
Ďakujem ,aj Tebe veľa zdravia a sily v šírení osvety medzi nami.
Ešte pred prevratom ,teda kým som pracovala do dôchodku ,som politiku toľko nesledovala .
Čím ďalej som viac zhrozená z toho čo sa deje okolo nás.
Obdivuhodné @ neúspešná Vaše vedomosti a zmysel pre právo na spravodlivosť pre všetkých +++++++++
…. za spravodlivejší aj zákon v Česku …..
Odporúčame