Mali by mu zobrať nielen vodičský, zákaz šoférovať, ale aj auto do dražby. Inak to nepôjde.
Mali by mu zobrať nielen vodičský, zákaz šoférovať, ale aj auto do dražby. Inak to nepôjde.
Aká bude politická sila tejto strany ukáže čas. Myslím si, že najväčšiu podporu by politici vo voľbách mali pri úprimnej a trvalej snahe o zjednotenie voličov, bez ohľadu na pôvod, rasu, náboženstvo, majetkové pomery a pod..
Prisťahovalci by sa jednoznačne mali čo najskôr integrovať. Vzdelaním, jazykom, prijatím hodnôt hostiteľskej krajiny a až potom predĺžiť povolenie na prácu, či udeliť občianstvo. Bez začlenenia do spoločnosti si budú vytvárať svoje skupín založené na etniku, jazyku, náboženstve, či len spôsobe života. Tak vzniká problém, ak nie hneď tak v budúcnosti. Vidno to v ich koncentrácii v no-go zónach v ktorých si vytvárajú svoj spôsob života, ktorý ide proti pôvodným obyvateľom a štátu.
Vždy, keď nejaká ideológia ide proti druhej, vytvára si opozíciu a nutnú reakciu.
Veď o tom som písal, že neviem aké mal názory, čo vlastne chcel dosiahnuť. Viem len to, že bol v opozícii. Ale nejde len o neho, ale o všetkých, ktorí vypadli z okna, boli otrávení, či zastrelení doma, či v zahraničí.
Zbytočné ako celá vojna. Pri tých obrovských zdrojoch,ktoré majú k dispozícii by to išlo jednoduchšie politickou spoluprácou, ekonomikou, využitím výskumu a pod. Ale na to by museli asi zmeniť myslenie.
Navaľného poznám ako symbol politického odporcu súčastného režimu v Rusku. Občas sa objavila správa o tom, že bol otrávený, liečený v Nemecku, veľmi stručne o jeho protestoch a odsúdený za úplne malicherné politické protesty. Ale vlastne ani neviem za čo bojoval a aké boli jeho politické názory. Ale to nie je teraz dôležité. Nechápem myslenie Rusov. Nechápem, prečo im iné názory, napr. opozície tak vadia, že dochádza k vraždám a ťažkému väzneniu. Žeby to bol strach najvyššieho? Z čoho ? Pri tak rozľahlej krajine a toľkých zdrojoch by svoju suverenitu a miesto medzi veľmocami sveta dosiahli jednoduchšie politickou spoluprácou.
Odhliadnuc od detailov mi to dáva informáciu, že Rusko sa opäť vracia do čias stalinizmu. Na tomto prípade, ako aj po vraždách iných oponentov to vyzerá tak, že okrem najvyššieho si nikto nemá byť istý ničím, ani svojim životom. Začína to vyzerať ako u Kima v KĽDR.
Podobné starosti majú aj vo Švédsku. Je to výsledok príliš liberálneho pohľadu na práva zločincov v demokracii, keď polícia nemôže celé roky nič urobiť, pretože pri akomkoľvek oprávnenom zásahu v no-go zónach majú za chrbtom kopu liberálnych novinárov a mimovládnych organizácií na ochranu ľudských práv tých, ktorí by mali sedieť v base. Iné prostredia . no-go zóny-vyžadujú iné postupy, inak je z toho anarchia, alebo lokálna diktatúra miestnych gangov.
Presne tak ako píšete. Polícia by sa mala pozrieť v akom stave boli pneumatiky na celej súprave. Na pneumatikách kamiónov sa nebezpečne šetrí. Korby preťažené a gumy zodraté. Preto ich je často vidieť s defektmi pri krajnici.
Ako je už napísané v niektorom komentári nižšie, nevidieť zosuv svahu, ale vodou vyplavenú zem a hromady konárov z neporiadku v lese, ktoré dnes už roky nikto nečistí. Problém by nebol v tých zhnitých konároch, ale podľa obrázkov zrejme v tom, že je tam jarok - zberač vody z hory nad cestou a neprítomnosť poriadneho odtokového jarku pod kopcom. Samozrejme, jarok v takomto mieste by musel mať dostatočne veľkú jamu na prípadný zber konárov, ale najmä poriadny odtok popod cestu do potoka pod cestou. O nejaké pravidelné čistenie jarkov a ich odtoky pri ceste sa už dnes nikto poriadne nestará.
Podobný problém vzniku jarkov - zberačov vody z hory - vzniká pri nesprávnom ťahaní dreva z hory - najmä pri ťahaní po spádnici. Možno aj tento jarok v lese - vidno ho nad cestou - vznikol pri ťahaní dreva na cestu. Nuž, niektorí pilčíci by potrebovali školenie našich starých otcov, ktorí síce nemali lesnícku školu, ale vždy dbali na to, aby si nevytopili dedinu pod kopcom.
Pri porovnaní platov členov vlády, prezidenta, či poslancov na Slovensku s Poľskom, alebo Českou republikou možno konštatovať, že čím menší štát, tým väčší plat, hoci zadĺženie ich ekonomík je podstatne menšie. A to dokonca aj v absolútnej hodnote platov.
Zhruba možno povedať, že jeden pracujúci na Slovensku musí na politikov robiť 2 x viac ako v ČR, keďže nás je len polovica, ako aj niekoľkonásobne viac ako Poliak. My máme 150 poslancov a cca 5,4 mil občanov, Poľsko -dolná snemovňa 460 poslancov, teda cca 3 x viac, ale Poliakov je 8x viac, cca 40 miliónov. Keby mal mať Slovensko úmerný počet oproti Poľsku, tak ich by poslancov v SR bolo ledva 20.
A nielen na politikov, ale aj na tú armádu administratívy v štátnej správe.
Na letisku Sliač sa od r.1991 robilo viacero rekonštrukcií a menších stavieb - dráha, hangáre, veža, trafostanice s el. rozvodmi a dráhovými svetlami, skladu PHM a iné.
Dnes to už nevyhovuje. Hlavný problém okrem nedostatku peňazí je, že Letisko Sliač nemá dostatočný priestor na rozširovanie potrebnej infraštruktúry. Napr. pre potrebné sklady, servis a iné.
Nechápem, prečo investovať do tohto letiska. Hustá okolitá zástavba BB, ZV a blízke obce, blízky kopcovitý terén v okolí. Tá doba pre voľbu vojenského letiska v tejto lokalite bola kedysi, možno za prvej republiky, alebo krátko po SNP, ale pre moderné stíhačky sú to v súčasnej dobe a na tomto mieste vyhodené peniaze.
Vyzerá to ako predvolebný banner, zdrap papiera pre hlupákov, ale nie zmluva.
Ak by to mala byť zmluva mali by tam byť náležitosti zmluvy pre nejakú vymožiteľnosť. Tých chýbajúcich náležitostí je celá rada, napr. Zmluva medzi OĽANO a občanmi Slovenskej republiky, termín vyplatenia, sankcie povinného, zábezpeky takejto sumy, ako sa preukážu tí, ktorí boli voliť, atď.
Viem, že jednoduchí nevedia čítať s porozumením a reagujú len na volebné heslá a sľuby.
Ale tie argumenty o prísľuboch vyplatenia 500 €, to sa nedá ani čítať. Čo nepochopím, je tuposť predstaviteľov Únie Rómov na Slovensku, ktorí podávajú za tieto nesplnené sny trestné oznámenia.
Mali ich tam zopár nechať a pridať im lepidlo "Mamut".
Títo fanatickí blázni veria, že keď zabijú "neveriaceho" prídu k Alahovi. Podobné činy fanatikov sú v EU takmer každý týždeň a ani tá prispôsobená moslimská časť, ktorá na to mlčky prihliada, tento pohľad väčšinovej verejnosti nezmení.
Pokiaľ štáty EU spoločne nepritvrdia politiku a zákony voči moslimským fanatikom, tak to bude pokračovať. Pomohlo by- žiadny moslimský imigrant, žiadne mešity a začať vyhosťovať z EU, najmä ich duchovných a mútia im mozgy. Čím ich v EU bude viac, tým viac nadobudnú kolektívne presvedčenie, že na presadzovanie šaríje majú právo.
Nikdy sa nezačlenia.
Minister by mohol ísť do Dubaja s prezidentkou, urobiť si platenú týždennú dovolenku na pláži, kým pani prezidentka predloží návrhy na záchranu sveta a na ďalší týždeň by si to mohli vymeniť.
Určite by to bolo pre daňových poplatníkov SR lacnejšie, ako robiť dve cesty SR - Dubaj tam a späť dvomi lietadlami. Myslím, že väčšia časť národa by si ani nevšimla, že sú preč.
Absurdnosť prípadu v článku je v tom, že na jednej strane muselo byť takmer všetko zatvorené kvôli odporúčaniam napr. WHO pri pandémii a na strane druhej optika súdu, ktorý takýto rozsudok vyniesol. Právo na vzdelávanie položil nad právo chrániť zdravie a život verejnosti. Vláda z obdobia pandémie sa mala počas pandémie poradiť s Poradňou pre občianske a ľudské práva ako situáciu riešiť. Tak takúto Poradňu pre občianske a ľudské práva by bolo treba radšej zrušiť.
Podľa uvedeného rozsudku by si mohli podávať návrhy na odškodnenie od štátu skôr tí, ktorým bola odmietnutá zdravotná starostlivosť z dôvodu pandémie napr. odložené operácie s následkom smrti a pod. Samozrejme aj tí, ktorí v dôsledku obmedzení vlády stratili tržbu, museli mať zatvorené, nedostali kompenzáciu na nájmy najmä 2. a 3. vlne, tí, ktorých museli firmy pre nedostatok práce prepustiť a pod. Čiže, takmer všetci sa poskladáme na seba.
Úvahy o vystupovaní z NATO sú v prípade SR úplným nezmyslom. Myslím, že ani vyšší rozpočet na armádu by nám vzhľadom na relatívne malý počet obyvateľov SR nijako na rovnaké zaistenie bezpečnosti nepomohol.
Ja by som skôr rozmýšľal, ako v súčasnej ekonomickej situácii SR financovať budúce investície do Armády SR tak, aby to dlh SR nezvyšovalo. Napríklad aj zvyšovaním predaja a vývozu, možno aj vojenskej techniky a materiálu pre štáty NATO v EU.
Donedávna som netušil kto je Ing. Huliak, čo povedal a prečo vlastne vznikli takéto reakcie v médiách.
Pozrel som si jeho vyjadrenie k niektorým témam o CO2 vo svete, EU, ale aj spomínané náklady na ochranárske projekty posledných rokov. Overil som si dostupné údaje, teda údaje o tom, že EU v tejto dobe tvorí cca 4,6 % skleníkových plynov z celkových emisií sveta, pričom Čína a ostatná Ázia cca po 25 %, že SR tvorí z týchto skleníkových plynov tvorí takmer nič, že ochranárske združenia dostali zákazky na cca 55 miliónov € z EU na rôzne ochranárske projekty.
No, výsledok je taký, že Huliak povedal pravdu, keď povedal:
"Musia to byť obce, mestá, jednotlivé komunity, ktoré sa skutočne starajú o prírodu. A nie v rukách istých politických parazitov, ktorí si postavili svoju volebnú kampaň a doslova tunelovali slovenskú prírodu, občana a Slovenskú republiku"
Pravda bolí a preto sa ju koneční prijímatelia výhod, či tzv. akademickí ochranári snažia prekričať či zastaviť akýmkoľvek spôsobom.
Nemecká kancelárka kedysi migrantov pozývala, to sa prenieslo aj do politiky vedenia EU. Dnes migrantov nechce nielen Nemecko, Taliansko, Francúzsko, ale v podstate žiadna krajina EU. Ružové sny o pracovnej sile migrantov, sny o začlenení sa neplnia. Náklady sú neúmerne vysoké a v podstate nenávratné.
Stačilo by, keby Nemecko a parlament EU vyhlásili nelegálnu a neriadenú migráciu za trestný čin, vrátane takéhoto príchodu do EU. Samozrejme nútený návrat na brehy Afriky by musel byť súčasťou.
Vyzerá to tak, že to dopadne ako s s výrobou spotrebnej elektroniky. V EU kedysi v 70 a ešte aj 80 rokoch existovalo množstvo na tú dobu špičkových výrobných firiem. Čínska ekonomika a výroba sa začala po maových rokoch len rozbiehať. Vyrábali jednoduché a nekvalitné kópie. Postupne sa to zmenilo, mnoho firiem v EU skrachovalo, alebo prešli na investičnú elektrotechniku - kvôli konkurencii z Číny. Možno si pamätáme na mobily Ericson, Motorola. Kde sú dnes ? Treba si uvedomiť, že výrobcovia v Číne majú 3 x väčší trh, lacnejšiu pracovnú silu - nižšie odvody, dane, často vyššiu podporu štátu a najmä nižšie environároky. EU sa vydala na zelenú cestu nepripravená. EU chce znížiť svoju tvorbu CO2 zo svojich 7% na 0%, ale ostatný svet, najmä práve Čína, India a Indonézia to hravo nahradia. Nás to stojí stratu, Čína, ale aj India rastú. Nakoniec zistíme, že nás BRICS predbehol.
Popri nutnosti nákupu na obranu je nutné povedať či máme na nákup a samozrejme na ďalšie roky prevádzky. Počítam, že servis, náhradné diely, techn. podpora a tiež palivo bude v priebehu pár rokov stáť rovnako ako nákup.
Z deficitného rozpočtu SR je ťažké tieto náklady armády SR udržať.
1,2 miliardy delené 2,5 mil zamestnaných je cca 461 € z vybraných daní, ktoré treba len na nákup, to isté na pár rokov prevádzky. A to nerátam ostatné náklady na armádu SR.
Kde budú budúce vlády škrtať ? Teoretickou možnosťou je podstatné zvýšenie HDP SR, ale vyhliadky zatiaľ nevyzerajú priaznivo.
Odporúčame