Takto to dopadne, keď sa začne realizovať veľká myšlienka, ktorá nie je vôbec pripravená a ktorá sa robí kvôli osobným predstavám pár ľudí na čele štátu. Rebranding je vždy náročná vec a vyžaduje si poriadnu prípravu, ktorá ale nespočíva v prijatí zákona za mesiac alebo dva od volieb. Aj v zahraničí sa rozpráva o verejnoprávnych médiách a aj na chodbách parlamentov, ale ak by každá vláda spúšťala vlastné nepripravené reformy verejnoprávnych médií šitých horúcimi ihlami a hlavami, len preto, že politici majú pocit, že "médiá sú proti nám", značky ako ČT a ČRo, ORF, ARD a ZDF, BBC by boli niekde úplne inde. Verejnoprávne médium na Slovensku potrebuje hlavne stabilitu a stratégiu do budúcnosti, ktorá bude presahovať politické značky a hranice moci jednej vládnej koalície. V opačnom prípade sa namiesto rastu a podpory kultúry, umenia a kinematografie na Slovensku bude neustále utápať vo vlastných problémoch vyrobených politikmi.