Pumpári sa zamerali na jedlo
Pracoval som v Írsku v sieti Centra (sieť supermarketov), ktorá spolupracovala s Topazom (predajca palív, ako u nás Shell, OMV...), keď som sa dostal na manažérsku úroveň tak som videl viac pod pokrievku.
Ten koncept, ktorý mali bol bomstický. Pumpa a potraviny v jednom. V našom malom supermarkete sa dalo kúpiť všetko, čo v klasickom supermarkete - potraviny. Samozrejme, neponúkali sme na výber z 10 značiek múky, 10 značiek salám... zo všetkého len od 1 - 2 výrobcov, aby zákazník mal pocit, že si vyberá.
Ale mali sme pečivo, čerstvé mlieko a mliečne výrobky, vákuované mäso a mäsové výrobky, ovocie a zeleninu, klasický ambient a mrazené veci ako i drogériu. Dal sa urobiť normálny nákup. Ceny tovaru boli rovnaké ako v iných supermarketoch.
Po natankovaní si vodič - vodička urobil rýchly nákup. Nezdržal sa v predajni viac ako 5 minút a pri pokladni žiadne rady.
Ľudia to milovali. Proste po natankovaní nemali dôvod ísť do iného supermarketu na nákup. Mali sme 4 stojany na výdaj paliva.