spomínanú spotrebu som mal na svojom volve V70 2.5 TDI a to je auto, ktorého motor je o 15 rokov starší... zvuk päťvalca nádherný
spomínanú spotrebu som mal na svojom volve V70 2.5 TDI a to je auto, ktorého motor je o 15 rokov starší... zvuk päťvalca nádherný
dať auto do taxislužby, tam za rok nakrúti aj 100 tis km.
u druhý rok rozbieham poľnohospodárske hospodárenie - tie pôdy, ktoré ležia skladom, totiž už niekto má prenajaté, napríklad od Slovenského pozekového fondu a berie na to dotácie. Ja nemám šancu. Len sa postupne dohadovať s malými vlastníkmi a takto si sceľovať pozemok a aj to sa môže stať, že po roku, dvoch vypovedajú zmluvu a moja práca vyšla nazmar.
Tvoja úvaha hoci znie pozitívne, je absolútne nereálna.
nesprávne stanovenie bodu tuhnutia parafínu vo firme, v ktorej pracujem spôsobí veľmi vážne ekonomické a kvalitatívne následky. Neviem čo sa myslí v otázke presný bod tuhnutia, ale, ak si operátor nastaví o 1°C inú teplotu parafínu, tak buď spraví vážny kvalitatívny defekt na výrobku, alebo naopak, bude spotrebovávať viac parafínu a to zase bude stáť viac peňazí... s parafínom chodí certifikát, v ktorom je na 0,1°C určený bod tuhnutia. Posúvanie teploty o desatiny vo výrobe reálne vidieť buď na spotrebe, alebo kvalite výrobku. Technológia je dnes trochu ďalej, ako pred 20 rokmi.
nepoveal by som, že všetko je neskoro a trebalo využiť krízu... ľahko sa prepúšťa, no ťažšie sa hľadajú späť dobrí ľudia... a vychovať niekoho, je záležitosť 2-3 rokov
firma, v ktorej pracujem, počas krízy neprepúšťala, naopak, počas krízy sme zdvojnásobili produkciu a vo firme je skoro dvojnásobný počet zamestnancov, bavíme sa v stovkách zamestnancoch. to všetko vďala schopnému manažmentu, ktorý vedel nájsť rezervy a využiť ich v prospech krízy.
je normálne, že firma - vw si stanovila cieľ - víziu a oznámila, ako to chce robiť.
aj môj zamestnávateľ má vízie a ciele a zamestnancom sú pravidelne komunikované cesty, ako sa k nim dostaneme, respektíve, v akom štádiu sa nachádzame, každá jedna pozícia, je dôležitá a zamestnanci to vedia.
stará dobrá V70 s 2,5 TDI bolo zatiaľ najlepšie auto, aké som vlastnil, pohodlné, úsporné.
keď holanďania budú inštalovať henté svietiace pruhy, my ešte furt nebudeme mať natreté ani len krajnice obyčajnou bielou farbou na cestách nižšej kategórie...
aby posilovač bŕzd fungoval aj po vypnutí motora, je nutné zachovať vytváranie podtlaku- to je možné vákuovou pumpou, ktorá by mala elektrický pohon - a problém je vyriešený a aj preto asi treba posilniť elektrický systém a baterku
nekúpia. zaradená päťka a dunejúci motor pri 1300 otáčkach a pohľad na palubný pc ukazujúci spotrebu 4,3 l nafty je sekta, z ktorej sa ťažko dostať.
po tom, ako mercedes A nezvládol losí test v rukách novinárov, tak svetu ukážkovo predviedol krízový manažment v praxi. zastavil výrobu modelu áčka na niekoľko mesiacov a všetci vieme, že následný losí test bol ok.
v Írsku som si 2krát zobral z požičovne lexus IS 250. keď vypukla kríza, tak tento lexus ma na 4 dni stál 180 eúr aj s poistením. Skvelé auto a úplne najlepší bol motor.
keď niekto napíše, že zrýchlenie z 0 na 100 za osem sekpnd nie je dynamicky očarujúci údaj, tak už neviem. to všetky octavie a fabie zrýchľujú lepšie???
ďalší detail - v texte píšete, že zrýchlenie z 0 na 100 je osem sekúnd. Následne v tabuľke nižšie uvádzate 7 sekúnd. tak ako to vlastne je?
pre takýto skutok je spravodlivý iba jeden trest. keby to spravili v číne, amerike, tak ho vyfasujú.
aký praktický význam má 6 stupňová prevodovka?
vo volve V70 s dva a pol litrovým TDI som na päťke točil tie isté otáčky ako tento pežot na šestke. päťdesiatka na trojke točila tuším niečo okolo 1600 - 700 otáčok. a dlhodobú spotrebu s s dvaapolllitrom a necelými dvomi tonami som mal dlhodobo na 5,5 litra. to bolo zatiaľ najlepšie auto, aké som kedy vlastnil.
ale ľahká karoséria, necelá tona
mám aurisa predošlej generácie s 1.6. priemerná spotreba benzína sa dala hravo udržiavať okolo 6,5 litra a keď človek počúval shift a v meste radil na nízkych otáčkach, tak aj mestský cyklu sa dal spraviť za 6,5 litra benzínu.
teraz tam mám plyn a vozím sa 7,5 litra plynu, no motor častejšie dostáva lieta do červeného pásma.
nikdy som si nekupoval auto, preto, lebo zvonku je pekné, ale vždy som si japonca kupoval preto, lebo jeho prevádzka je ekonomická a motoricky je skvelý
ci pana, to už aj totej bratislave plano...
domnievam sa, že človek ktorý potrebuje strihnúť výdavky v rozpočte, takéto veci strihá ako prvé... ja už som strihol.
1. dostane prd makový, keďže nie je SHR alebo niečo podobné a navyše, pôdy majú v prenájme iné spoločnosti... podnikám v tomto odvetví
2. ak nie je jednotka, nebude dvojka
3. studňa je záležitosť asi 700 eúr, ktoré nemá
4. nepoznám ten kraj,
5. ak je viazanosť, tak si vie pomôcť len nejaký čas, že si zmrazí číslo
6. koho by sa radšej vo firme - niekoho, kto zatepľuje roky, alebo je kovoobrábačom roky a rozumie tomu, alebo niekoho, kto to v živote nevidel v praxi?
7. určite robia aj teraz
Je pravda, že veľa ľudí si odvyklo od práce, ja mám problém v poľnohospodárstve zamestnať ľudí za 3 eurá čistého v prepočte na hodinu - no úkolová mzda, nie hodinová a to nechce nikto, ak by som dal hodinovú sadzbu, môžem to rovno zabaliť, pritom zarobiť sa dá v pohode krásne peniažke, ale sociálne slabší nechcú robiť. veď dostanú peniaze zadarmo od štátu
Odporúčame