Nepotrebujeme niečo ničiť, ale potrebujeme hľadať rozumné kompromisy spolunažívania, čo veriaci v jedinu pravdu nikdy nepochopí.
Nepotrebujeme niečo ničiť, ale potrebujeme hľadať rozumné kompromisy spolunažívania, čo veriaci v jedinu pravdu nikdy nepochopí.
Čo má svet priznať, že židom nikto nebude hovoriť čo majú robiť? A potom, že antisemitizmus je neoprávnený. Genocídu majú židia nábožensky v sebe už zakodovanú Bibliou, oni sú vyvolení a majú oprávnenie od Boha doslova vraždiť každéhio, kto sa im nepodriadi.
Ukážka progresívnej choroby, ktorá vzišla zo svojho pocitu nadradenosti a neomylnosti.
Treba sa vrátiť do stredoveku, kedy všetci milovali Boha, ale pre väčšiny ľudí bol život veľmi nebezpečný. Čakali na neho na každom kroku otrokári, zlodeji, vrahovia a podvodníci, a tak mal človek väčšiu nádej, že skorej otrčí kopytá a bude radostne mŕtvy v nebi.
Kto nedokáže si sám nájsť nádej prečo žiť v tomto svete, ktorý nám otvára nespočet príležitosti je ten kto potrebuje diktatúru,, vojny a psychopatických vodcov.aby našiel to, počom túžil človek v stredoveku - slobodu...
A kresťania návrat spaseného Ježiša, ktorý všetkých neprajníkov viery zlikviduje.
Veriacich treba vytlačiť z riadenia spoločnosti preto, že sú ideologický jednostranný a nepoznajú žiaden kompromis.Sekulárna spoločnosť ak prijme takýchto vodcov, nebude sekulárna., ale totatlitná.
kto zabíja ľudí, či už vinných, alebo nevinných, nemôže zbavení viny i keby mal na to tisíc dôvodov podľa Biblie. Vraj podľa Ženevské konvencie je rozdiel sa brániť a útočiť a treba to opatrne posudzovať. A to znamená, že aj každé úmrtie civilistu, novinára či humanitárneho pracovníka nie je nevyhnutne porušením medzinárodného práva. Môže to byť náhoda,, alebo hrozný dôsledok legitímneho útoku či obrany. Netanjahu je teda nevinný, ktorý úplne zničil cudzie mesto Gaza, a degeneroval jej obyvateľstvo, ale Putin je vinný pretože bránil ruskú enklávu na Ukrajine, ktorú pozdvihol a odstránuil na tomto území korupciu.a xenofóbiu .
Žiadna svetová židovská vláda neexistuje. Neexistuje, ale židia si myslia, že oni jediný sú vyvolený národ samotným Bohom a majú povinnosť ostatných vychovávať. Kto bol v Izraeli, pochopil už v taxiku z letiska, že ostatný ľudia i keď vyzerajô ako ľudia, nie sú v očiach židov ľudia, ale dvojnohé zvieratá a tak sa k ním i chovajú. Antisemitizmus si vymysleli židia, ktorý nechápu, prečo nikto nezdieľa ich presvedčenie.
Sekularizmus je svetonázor požadujúci oddelenie štátu od riadenia jednostrannou politickou
j ideológiou, inými slovami štát má byť neutrálny, ale demokraticky tolerujúci každý názor.. Ateizmus nie je jednostranná ideológia, i keď je prezentovaná len nevierou v Boha, ale i nevieru v každú neomylnosť jediného vodcu. Komunisti sa síce pasovali za ateistov, ale ním v skutočnosti neboli. Kto neverí v slobodu myslenia nie je ateistom.
Ateizmus radi spájajú s kdejakou ideológiou, ktorá sa ukázala neskôr, ako scestná. Ale pozrel sa niekto aj na to, v ktorých krajinách sa uchytila idea fašizmu, práve tam, kde vládla neomylne cirkev ako Taliansko, Portugalsko, Španielsko. Totiž, každá spoločnosť riadená len jedinou ideológiou nutne sa musí presadzovať násilím a „koženou“ byrokraciou, ktorá ničí každý iný názor. To znamená, že pre prežitie ľudstva je lepší kapitalizmus s tvrdým ekonomickým systémom, ako upokojujúce náboženstvo či komunistická diktatúra,, ktoré presadzujú nezmyselné nádeje.
.
Máme byť ľudský, pričom Biblia nemá s ľudskosťou málo čo spoločné, je panovačná a nepozná kompromisy. Áno, Biblia hovorí, že podľa ovocia poznáme pravdu. Ale akú pravdu, vieru, že i zlé rozhodnutia Pána sú potrebné pre naplnenie nádeje o lepšom živote. Takáto viera nie je pravdou, ale závislosťou, ktorá nám ponúka namiesto pravdy, len vízie ako pravdu. Iba slobodné konanie dovoľuje poznať skutočnú pravdu pre a to pre každého. Závislosť nikdy neprinesie zázrak večného života, ale nás len opojí nádejou, ktorej naplnenie je v rukách Pána, ktorý každé naše samostatné rozhodnutie považuje za hriech. Slobodná voľba ako prostriedok rozvoja života môže byť chaotická a plná chýb, ale je tiež i odhaľujúca a preto neprekonateľná v tom, že je tiež samoregulačná a vždy sa smeruje k zlepšovaniu života. Tento proces sa nazýva evolúciou, ktorá rozvinula život do nepredstaviteľnej pestrosti a vitality. Len tak mohla vzniknúť symbióza a prepojenie kolobehu prírody na našej Zemi do fungujúceho celku.
Obsah Biblie nemožno chápať ako žriedlo múdrosti, pretože sa netýka overených informácií o fungovaní sveta, ale ide len o manipuláciu ľudí, ktorých pomocou mýtov, manipulujú do nádeji na spravodlivejší život, ale ho nepotvrdzujú. To, že tento spravodlivý život nastane až po našej smrti je zjavne zneužitie túžby človeka, čo je dôkaz o tom, že toto sväté písmo spísali nie za účelom poznania pravdy, ale za účelom vyvolania strachu.Tieto tvrdenia si podložili domnelou existenciou nadpozemských bytostí, ktoré nieže nikto nevidel, ale ich existencia odporuje i prírodným zákonom. „Každý nech sa podriaďuje vrchnostiam… niet moci, ak len nie od Boha.“ (Rimanom 13:1–2)
Z akého dôvodu Biblia neobsahuje informácie o fungovaní konkrétnych prírodných zákonoch, keď ide o božie vysvetlenie sveta, pretože do nezapadá dp pochopenie príbehov z Biblie o nádeji, ktorá človek dosiahne len tak, že verí.. „Nádej na onen svet je klam, ktorý oberá človeka o hodnoty tohto sveta.“ — Nietzsche.
Že by niečo aj sama napísala, táto najvýznamnejšia postava dejín ľudstva, či jeho učeníci, že o tom nič neviem. Pokia je známe, tak všetko o ňom napísali tí, čo ho ani nikdy nevideli., o čom svedčí to, že táto najvýznamejšia postava sa vôbec nevyjadrovala k politickému životu tej doby - čo je divné.
Predajnosť Svätej knihy ovplyvnilo marketingové tvrdenie, že sprostredkováva neomylné slovo božie. Čo predurčuje si myslieť, že kto spochybňuje slovo Pána, ktoré mimochodom už dávno stratilo svoju platnosť v dnešnom demokratickom svete je na ceste zatratenia. Taký to marketingový útok by v iných oblastiach podnikania bol trestný, ako falošná reklama, ktorú nemožno potvrdiť. Avšak, keď spochybníme Písmo sväté ako prácu Stvoriteľa, naraz sa javí jej text úplne inak, ako zbierka rozprávok pre potreby moci vyvolených. Ale to cirkev, ani veriaci nehodlajú pripustiť, to by znamenalo, že ide o podvod. A tak si vytvorili na existenciu svätého Písma výnimku, akože tu nejde o podvod, či falošnú reklama, ale o svätú tradíciu našich dedov, skoro ako osvietenectvo z neblahých dôb, ktorá prinieslo svetlo do našich životov.
Ak niekto chcel chváliť texty Biblie i keď sú účelovo prispôsobené potrebám vyvolených, vtedy asi nebudeš hľadať protiargumenty.
No, ak by autor chcel chváliť Bibliu, tak všetky nedokonalosti Biblie budú zabudnuté. Biblia je manifest autoritárstva a jej sila spočíva v zámernom preferovaní božieho slova nad všetko vedomie.
Predajnosť Svätej knihy ovplyvnilo toto marketingové tvrdenie, že sprostredkováva neomylné slovo božie.. Čo predurčuje si myslieť, že kto spochybňuje slovo Pána, ktoré mimochodom už dávno stratilo svoju platnosť v dnešnom demokratickom svete je na ceste zatratenia. Taký to marketingový útok by v iných oblastiach podnikania bol trestaný, ako falošná reklama, ktorú nemožno potvrdiť. Keď spochybníme Písmo sväté ako punc práce Stvoriteľa, naraz sa javí úplne inak, ako zbierka rozprávok pre potreby moci vyvolených.. Ale to cirkev nehodlá pripustiť, to by bola ich smrť. A tak si vytvorili na svoje tvrdenia výnimku, akože tu nejde o podvod, či falošnú reklama, ale o svätú tradíciu našich dedov, skoro ako osvietenectvo z neblahých dôb, ktorá prinieslo svetlo do našich životov. .
Viera v jedinú pravdu nerieši problémy, ale prináša len nádeje, ktorú nemožno naplniť. Taká viera sa potom stane závislosťou, ktorá nám ako pravdu začne ponúkať vidiny. Jedine slobodný život môže ponúknuť reálnu pravdu pre každého, ktorú možno potvrdiť poznaním, čo človeka motivuje bádať a nie veriť. Samotná viera nie je zlo, ani pravda, je to závislosť na idei, ktorá je tým väčšia, čím menej je naplniteľná. A závislosť nemôže priniesť zázrak večného života, ale len otroctvo a utrpenie. Nechať sa omámiť nádejami, ktorých naplnenie je v rukách Pána vyšlo z otrokárskych spoločnosti, kde panovala bezbrehá diktatúra, kde každé samostatné rozhodovanie bolo považované za hriech voči Pánovi. Vymaniť sa zo závislosti na Pána, znamená zabudnúť na sľubované nádeje a začať realizovať to čo človek, či príroda potrebuje riešiť.
Pocity nie sú argumenty a to, že napríklad necítime rotáciu Zeme nie je argument, že proti tomu, že Zem sa otáča okolo svojej osi. Viera nie je niečo oveľa viac ako realita, i keď horizont poznania nie je u nej poslednou hranicou všetkého bytia. Nie je to poznanie pravdy. Pravda je založená na argumentoch, nepravda na viere..
Ako ti niekto m§že dokázať, že Boh neexistuje, keď budeš vždy veríiť, že existuje. Viera nie je dôkaz niečoho je to len predstava a teda nie je zlá, či dobrá, pokiaľ sa nerealizuje. Viera nám môže priniesť radosť, blaženosť, ale neprinesie nám „chlieb“ ak jej činnosť nebudeme kontrolovať. Tancovať, spievať a modliť sa nás síce povzná-ša a možno i lieči, ale to nie je zmysel života, to je len fasáda k prežitiu, ktorá zatemňuje naše myslenie. Potrebujeme riešiť problémy z viacerých uhlov, preto problémy treba riešiť spoločne i so svojimi nepriateľmi a to na základe faktov. Hovorí sa, že sýti človek má veľa prianí, ale hladný len jedno. Tomu by sme mali predísť a nespoliehať sa len na vieru, ktorá nás zákonite dovedie len k jedinému praniu, a to čakanie na zázrak, ktorý odsstraní to, čo sme si sami spôsobili. .
Viera nie je pravda, je to idea, ktorá má len jeden pohľad a teda nás diskvalifikuje ako nevhodných vo verejných funkciách, kde treba pre rozvoj prijimať kompromisy..
Náboženstvo má vieru v lásku a spravodlivosť, či úctu k blížnemu len ako politické heslo, ktoré ani nemôže naplniť. Pretože túto lásku, úctu musí v prvom rade prejavovať voči svojmu nekompromisnému diktátorovi. História neukazuje, že náboženstvo je zneuživané, ale že náboženstvo je zdrojom rozdeľovania ľudí na vhodných a nevhodných, teda je zdrojom zbytočného utrpenia ľudí. Prijatie utrpenia,, nosenie svojho kríža sa stalo základom kresťanského náboženstva, čo určite neprospieva rozvoju života. Človek nepotrebuje o svojom vzniku svätú a nemeniteľnú pravdu, ktorá ho utvrdzuje nič nemeniť, ale potrebuje viac vedieť, že je slobodný vo svojom myslení i v konaní.
Odporúčame