Bola aj dvadsaťjednotka,ale to bola prakticky dvadsiatka,aj motor bol rovnaký,len to bolo bez skútr.plechov a malo to riaditká z hrazdičkou.Tie sa dali namontovať aj na iné pioniere.A výfuk bol trochu dohora.
Bola aj dvadsaťjednotka,ale to bola prakticky dvadsiatka,aj motor bol rovnaký,len to bolo bez skútr.plechov a malo to riaditká z hrazdičkou.Tie sa dali namontovať aj na iné pioniere.A výfuk bol trochu dohora.
Pařez to volali iba v Česku.Prvé pioniere boli jednosedadlové 2000kčs-typ 550,neskôr dostali silnejší motor,silnejší pr.blatník a zad.časť prekryla aj zad.koleso.Bol na nej za sedadlom nosič,na export boli dvojsedadlové s kapotážou a so zad. stupačkami.To bol typ555.Tie stáli 2500kčs.Strýko tam robil,tak si taký exportný tam zaobstaral.Aj ráfiky mal chromované.To boli Pioniere.Novšie volali nulapäťky/3100 kčs/a dvadsiatky/3750kčs/.Teraz sú všetko Pioniere.Servis to nepotrebovalo,boli to veľmi jednoduché stroje.Každý si to opravoval sám.Takí,čo nemali na to vlohy,prišli s tým k môjmu otcovi.
Okrem začiatku výroby péraka,všetko správne.
Len neviem,prečo sa tá potvora volala pérak,keď to vôbec nepérovalo.Ťah mala už od nízkych otáčok,ale výkon mizerný-9koní.Otáčky jak traktor.
Kývačka ,mala 14koní a neporovnateľné jazdné vlastnosti.Neskôr
Čezeta 477 bola iba 175-ka,ale mala 15koní,upravená aj 20.A dala aj powerslide.Aj skákať sa na nej dalo..
..When We Touch..ospravedlňujem sa
Cover verzia v podaní Adele.Lepšia ako originál.
Aj hity v podaní K.Gotta prevyšovali intonáciou a farbou hlasu pôv.verziu.Napr.Sometime When He Touch,Forever Young..
Zabudol som uviesť výmenu pneu a sviečok.Ale to si zrejme napadlo každého..
V tom reklamnom článku máte minimálne jednu nepresnosť.To číslo 5,t.j.1,4 TSI alebo u Audi 1,4TFSI,je najmenej poruchový motor zo série motorov EA 111.To preskočenie reťaze bolo zaznanenané u promile vozidiel 1,8 a ešte menej u 1,2.Sused má 1,2 motor vyrobený r.2011 v Seat Altea,to "zahrkotanie"reťaze pri štarte zatiaľ nerieši,stačilo by vymeniť šponovák rozv.reťaze za inovovaný.Ja mám na mojej HOROROVEJ JAZDENKE A3 1,4TFSI,motor CAXC najazdených 180 000km,zatiaľ som okrem brzd.platničiek,brzd.kvapaliny,filtrov,olejov a vodnej pumpy nemenil nič.Spotreba 6-6,5 l/100km.Spolucestujúci si pochvaľujú ticho počas jazdy,oveľa viac je počuť pneumatiky, záleží na povrchu vozovky.
Mal som 15,napísalo 14..
Stretávali sme osobne na záhradníckych trhoch a ovocinárskych výstavách.Bol spolužiakom môjho švagra z gymnázia,nezabudol sa naňho opýtať.Naposledy 10.apríla na letisku v Trenčíne.Česť jeho pamiatke!
Dlho im to trvalo,kým rozbehli výrobu.Si pamätám,už v r.1972,dvaja továrenskí jazdci chodievali na dvoch 613-nástkach pravidelne na obed do Eroplánu na začiatku Rožňova p.Radhoštěm.Dosť im to žralo.
Zadĺži pravnúčatá,ale tie nič naviac platiť nebudú.To je ako u hypoték,dlhy sa splácajú znehodnotenými peniazmi.Na to slúži tá inflácia
Včera som kúpil duvilax za 5,50€.Na starej škatuli,čo som našiel v garáži z duvilaxu z r.2017 je napísaná fixkou obchodníka cena 3,30€.
To je navýšenie 66,666%.Za cca 7 rokov.Koľko bude stáť kilo duvilaxu za 20 rokov?Koľko budú platy za 20 rokov?
Odkedy je Veľké Rovné na Orave?
Som to niekde poobede čítal,vytiahli na mikšovskej priehrade
Škorpión, súhlasím,že NDS priamo neregistruje MV, prevádzkovateľom systému je SkyToll,šak som to uviedol vo svojom druhom príspevku.
Len si mi stále neuviedol,kde som napisal hlúposť..to,čo som napísal v prvom príspevku platí presne u dôchodcu bývajúceho cca 100m odo mňa.Pritom žiadny zákon ani predpis neporušil.
P.S...vlastním dve MV,diaľničnú známku mám iba na čiernom, strieborné po diaľnici nejazdí..
Škorpión,ak sa ti to zdá hlúposť,over si moje slová na stránke NDS,otázky a odpovede.
P.S...vieš mi vysvetliť ako NDS,resp.SkyToll rozozná, ktorýto je v tom aute majiteľ vozidla oslobodeného od DZ?
Majiteľ nie je oslobodený,ale vozidlo s EČ zaregistrované u NDS.
Keď chceš niečo napísať,najprv si to niekde naštuduj,aby si sa nezosmiešnil.
Napr.paragraf 17 zákona č.447/2008 Z.z.
Čo má spoločné invalidný dôchodca s ZŤP?
Invalidných dôchodcov eviduje Sociálna poisťovňa
ZŤP má na starosti Úrad práce
To sú dve inštitúcie, ktoré nemajú žiadne spoločné databázy
Každá má iné kritéria aj svojich posudkových lekárov.
Nemusí vlastniť žiadne auto.A vlastne sa nemusí v tom aute ani voziť.Stačí,ak vyhovejú žiadateľovi,oni si zaregistrujú uvedené EČ uvedené v žiadosti a systém to vozidlo nevyhodnotí ako vozidlo bez platnej DZ.
Ten autor článku je nejaký popletený.Najprv píše o penzistoch.Neviem,čo má penzista spoločné s bezplatnou diaľnicou.Potom píše o ZŤP.
Až nakoniec správne píše,že žiadosť o bezplatné diaľnice si môžu podať iba držitelia PARKOVACIEHO PREUKAZU.
Tých je z držiteľov ZŤP-preukazu iba zlomok..a z toho zlomku časť držiteľov získala ten preukaz aj iným spôsobom ako splnením podmienok,ktoré sú uvedené na stránke Úradu práce.
Autor článku by si mal na stránke Úradu práce tieto podmienky získania parkovacieho preukazu naštudovať.
Až potom niečo písať.
Počtár,tých automechanikov som ti zo zoznamu nechudobných večer právom vyhodil.
Spomenul som si ale na jednu staršiu pani,ktorá pod zvolenským nájazdom pásla husi.Zrejme blízko bývala.Bolo to v r.1973.Sa mi prihovorila a pochválila,že má syna herca.Povedala mi aj celé jeho meno.Priznám,že som ho vtedy ani nepoznal.Pred pár rokmi ten jej syn-herec zomrel.Pochválila sa mi,že ten jej syn-herec za učinkovanie v jednom div.predstavení dostane 2000 Kčs.Ja som vtedy zarábal cca 1900 Kčs mesačne čistého,plus diéty.
Medzi nechudobných patrila aj určitá časť lekárov
Neviem kde a kedy si chodil do školy,ale ja som na zákl.a strednej za škol.pomôcky neplatil nič.Káva bola 50g,iná vtedy nebola.Stála dlhé roky 8korún,ku koncu zdražela na 12.V sused.soc.štátoch stála polovicu.
Automechanici bohatí neboli,boli vďační aj za 10korún,ženy čo tmelili a brúsili aj za čokoládu.
Chudobné boli väčšinou alkoholické rodiny v kombinácii s invaliditou.Bezdomovcov si nepamätám.MNV im vždy nejaké bývanie našlo.
Písať dnes o káve,mandarínkach a toal.papieri,dokonca hovoriť o tom v tv je úbohé a trapné.To je horšie ako vojnová propaganda
Odporúčame