Opakuje sa to so železnou pravidelnosťou. Nejaký Mrkvička napíše, že to a to sa v nejakej štátnej inštitúcii mohlo kúpiť lacnejšie. Okamžite sa toho chytí Matovič (pritom ten Mrkvička mohol byť ním nastrčený), médiá spustia kampaň a "kauza" ďalej žije svojim životom.
Cena je spoľahlivý "argument" lebo je málo vecí ktoré sa nedajú kúpiť lacnejšie. Akoby cena bola vždy rozhodujúca. Pikantné je, že tí čo vytvárajú tieto "kauzy" nejazdia na Dacii, ale na Mercedese, lebo chcú mať kvalitu.
Je isté, že keby agentúra poverená ministerstvom na propagáciu nášho predsedníctva si namiesto orchestra a špičkových umelcov zjednala Joža Pročka, bolo by to lacnejšie. Ale aj tu by sa mohlo stať, že manželka majiteľa agentúry má švagrinú, ktorá chodila do školy s Pročkom a teda by to bola. problematická objednávka.
Žurnalisti by mali mať zdravý rozum a publikovať podozrenia ktoré majú logiku a sú podopreté veľmi silnými dôkazmi. Ale to by som chcel veľa. Bulvár je bulvár a propaganda sa dobre predáva.