Mercedes chystá zemetrasenie. Cez palubu hodí 80 % predajcov!
Pan novinar zase ako obycajne len drista o tesle...
"Díleri svojich zákazníkov často rozmaznávajú, poskytnú im zľavy na úkor vlastných marží a tvoria akýsi vankúš vo vzťahu k automobilke, ktorá jednoducho nemá čas ani možnosti venovať sa individuálne majiteľom áut. Vidieť to môžeme na príklade Tesly, ktorá sa so svojimi, inak lojálnymi klientmi, doslova zametá. A to aj vtedy, ak majú problémy."
Sposob objednavania, prevzatia, servisu a ostatne je u tesly definovany v zmluve. Kto teslu nechce kupit za danych podmienok, nekupi si ju. Kupil som uz dve bez akychkolvek problemov. Navyse tesla nema ziadne predpisane garancky, kto nechce ist do tesla servisu, jednoducho nejde a nema to vplyv na zaruku. Standardne cinnosti si moze dat urobit (brzdova kvapalina, prezutie, hepa filter a podobne) aj v hociakom garazovom servise ci svojpomocne, pretoze tesla poskytuje kazdemu majitelovi zadarmo uplny servisny manual so zoznamom ND.