„Reforma 1: Riadenie reformy knižničnej politiky
1. Založenie reformného tímu zloženého z projektových manažérov, analytikov, architektov
a knihovníkov“ – Zatiaľ tam nevidím príliš zjavne činnosti a odbornosti, na ktorých sa dajú mäkším spôsobom pokiaľ možno citlivo podporiť aj významné organizované veci, teda psychológia, mediálna komunikácia, marketing, reklama, PR, branding (ktorý sa prebiehajúcou reštrukturalizáciou môže skomplikovať ešte a existujúci, ak veci budú vyžadovať nečakane viac času teda; jediná výhoda, že dobré knižnice môžu mať vôbec nejaký branding, zatiaľ čo malé komerčné entity menej). Ľudia sú s pokročilým komerčným a autoritatívne podloženým marketingom konfrontovaní denne; naproti tomu v postupe od zistení cez plány a grafy až po výslednú skutočnosť prebieha veľa času a deje sa všeličo rozptyľujúce.