Napadá mi akási analógia presadzovania hocičoho, že na to stačí pomaly One-Man-Show. Lepšie troch až štyroch - teda niečo ako: obeť, kanalizátor/inštitúcia, sponzor a príp. konzument výhody. (Toto s farbami je veľmi mierna verzia - rád používam iba originálne farby, lebo na síce inej značky, ale fotograficky používaných, dávali iné farby v kombinácii iné výsledky a aj životnosť nebola super... ale bola tá možnosť pokusu NVN.) Či chce niekto presadzovať niekde agentúru vplyvu alebo novú sektu, alebo arbitrárne vybrať obeť na poukázanie, že to je ten jediný, ktorý legálne dostupnú informáciu napr. z internetu by NÁM mohol čítať či šíťiť či upozorňovať na ňu, alebo v klietkach poviazané reálne osoby, obyč. ženy, na výtvarnej výstave - netreba v skutočnosti komplikovaný konsensus, zabezpečuje to v pripade potreby - netvrdím, že v každom a najmä umeleckom prípade - aj jednoduchá psychológia ľudí, niekedy priveľmi...