No neviem ci auta, ale TDI PD vzdy znelo ako traktor... A zrovna V6 TDI 120 kW nepatril k tym najspolahlivejsim. Lepsia volba bola 1.9 96kW
No neviem ci auta, ale TDI PD vzdy znelo ako traktor... A zrovna V6 TDI 120 kW nepatril k tym najspolahlivejsim. Lepsia volba bola 1.9 96kW
Posledne 3 roky tu ide nasaz, ze spalovak natankujem kdekolvek za 2 minuty... alebo nie? Som proti takymto blbym napadom, pretoze takto v blizkej dobe len naseru majitelov a prinutia ich prejst viac km a tym sa zvysi spotreba a aj emisie. Z dlhodobeho hladiska si buduju silny odpor ludu...
Na RAV4 XA50 (od r2019) nie. len predné, prípadne predné+zadná. Ako sú na tom staršie autá, prípadne iné modely neviem.
stále platí, že stredná trieda je ťažšia a zväčša nad 1600 kg POHOTOVOSTNEJ hmotnosti (celkovej nad 2 tony) Bojujú proti SUV, ale okrem B a C segmentu zasiahnu zvyšok trhu.
Hmotnosť áut nie je ani tak daná neskromnosťou majiteľov, ale skôr požiadavkou na vyššiu pasívnu bezpečnosť. Kto jazdí trochu viac (rozumej nad cca 30.000km ročne), tak isto zažije (nie vlastnou vinou) niekoľkokrát za rok "krízovku", ktorá smrdí prúserom. A vodiči sa delia v zásade na tých, ktorý už mali nehodu a na tých, ktorých to len čaká...
Srandisti... Asi každé auto počnúc strednou triedou (napr. Passat) má celkovú hmotnosť presahujúcu 2.000kg. Mňa prekvapil príliš malá účasť na referende...
to áno, väčšina si zjavne myslí, že ak idú viac ako 3 metre za vozidlom, tak im zjavne siahnu na plat, prípadne ostanú impotenti...
ale no. Predná sa vedia pekne odrážať od vlhkej cesty a slušne oslňovať oproti idúcich vodičov.
nie je to len koncern, ale väčšina automobiliek, napadá ma aj PSA (Stelantis), Toyota,... Treba si nechať trochu väčší odstup od predchádzajúceho auta.
veru, nie je nič príjemnešie ako ísť 20km v kolóne za autom so zapnutými zadnými LED hmlovkami za jemného oparu s dohľadnosťou viac ako kilometer... Ale aj toto má riešenie a volá sa to diaľkové kým to nezhasne.
Niekoho stačí 2x prebliknúť aby pochopil, niekomu treba trochu dlhšie posvietiť aby našiel tlačítko, ktorým sa to vypína...
Veď to. Okrem dodávok a 20 modifikácií 500vky, čo má Fiat ešte v ponuke? Obávam sa, že nič.
Otca, koňa, brat spomínali... Ty si počul, čítal. Ja a iní máme reálne skúsenosti.
Áno, stane sa, že nabíjačka nefunguje (mne sa to stalo za 3 roky 2x), áno nabíjanie je aj pomalé, rýchle, super rýchle, podľa toho akú nabíjačku zvolíš a aký konektor strčíš do auta...
Na nové autá za 10k€ zabudni, ale nie kvôli EV, ale kvôli inflácií. Ani ty ani tvoji 40+ známi nezarábajú rovnako ako pred 10-timi rokmi.
uznávam, marketing je silný nástroj... No treba na rovinu priznať, že matador sa na materské continentaly nechytá. Je to budgetová pneu.
V testoch mi chýba mnou obľúbený michelin...
ten tlak sa aj pri fúkaní dusíkom zvyšuje a povedal by som že na 79% rovnako ako pri fúkaní vzduchom
práveže mám tpms a vidím nielen tlaky ale aj teploty. Konštruktér bol pri vedomí a auto reaguje výstrahou pri poklese o viac ako 0,4 baru , teda vyjadrené v dT nad 60°C
no neviem. Príde mi to ako reklamný článok. Na jednej strane tvrdiť že +6°C = nárast tlaku o 0,06 bar a zároveň o 2 riadky nižšie tvrdiť, že dusíku sa to skoro netýka je prinajmenšom veľký prešľap. Bežné autá, ktoré nejazdia na okruhu 10 ostrých kôl s prehrievaním pneu nemajú problémy a málokedy sa teploty počas jazdy dostanú nad 60 °C
Kto hovori o dovybaveni existujucich stavieb? Co je skolaudovane, to sa uziva v zmysle legislativy platnej v danej dobe. Hasenie EV je problematicke, to priznavam. Len je tych poziarov asi tak o 2 rady menej ako klasickych aut. Viem o 4 poziaroch EV na SK - 2x podpalac, 1x dopravna nehoda, ten posledny pripad nemam info.
Aj na hromadné parkovanie EV v podzemných garážach sa myslí. Prezídium HaZZ vydalo odporúčanie na vybavenie takej garáže a v zásade pri tých väčších garážach vznikne požiadavka na deliace kóje pre max 3 vozidlá. Technické vybavenie je totožné, len sa odporúča o jeden stupeň zvýšiť požiadavky na požiarnu odolnosť nosných a požiarno-deliacich konštrukcií.
V ČR to riešia normou, sú oproti nám popredu, rovnako tak pri fotovoltike a mnohom inom.
ono to znie pekne, až dosť populisticky, len som sa akosi nedočítal ako dosiahnuť tú cenu 30.000€. Znížením výrobných nákladov? To znamená aj zníženie zamestnanosti, zníženie miezd,... to sa odborom páčiť nebude...
pravdu hlásaš, len toto pozadie mnoho ľudí nevidí...
toto nehovor nahlas, lebo ani nechcem vysloviť čo najlepšie reštartuje ekonomiku... Dúfam, že sa toho reštartu nedožijem ja a ani moje deti...
Odporúčame