veru bolo, hlavne to ako sa jedna križovatka opakovala 4x, to bolo asi na kapitána semaforoviča ušité...
veru bolo, hlavne to ako sa jedna križovatka opakovala 4x, to bolo asi na kapitána semaforoviča ušité...
"žiadnemu EV nepodarilo na jedno nabitie prejsť viac ako 300 km" je rovnaký nezmysel ako tvrdiť, že všetky dvojlitrové diesle majú spotrebu 12 l /100km. Áno majú, keď im na guľu zapriahnem 2 tonový obytný príves a dám tempomat na 110km/hod...
ty kokos, fakt.... Tiež to spadlo na zem a nie na Mesiac...
Teba je tu škoda... (grcajúci smajlík)
Žiadny koniec štrajkom, to ešte len budu štrajky pri nasadeni tych robotov...
Cez dve miesta sa da zaparkovat aj fabia, vidavam to dost casto pred obchodmi.
Prirazky za luxus uz mame, volaju sa DPH a dan z paliv a maziv.
Zmysel tohto auta vidim v terennych schopnostiach a dovolim si povedat aj v pasivnej bezpecnosti a za tu sa plati vo vsetkych sferach a nebyva to malo...
Ano, rad by som bol majitelom firmy, ktorej zamestnanci si mozu dovolit auta v cene 100+ k€. Len sa bolim, ze na SR je to okrem statnych prisaviek nerealne.
Toto zmýšĺanie akosi nechápem. Čo ťa je po ostatných, čo si kupujú? Kým na to legálne zarobili, je mi to putna.
Ponúknuť to v európe za také ceny, tak im ten server padne 3x za deň počas pol roka...
DSG uz mi do domu nesmie. Pri 135tkm mechatronika, pri 140tkm spojky. Dokopy za 2500€... Na DPF EGR, vstreky sa treba popytat majitelov 1,6 tdi...
ale no, servisná prehliadka s výmenou oleja á 200-300€ zadarmo veru je. Vysypaná prevodovka, vstrekovacie čerpadlo, vstreky, DPF,... zadarmo už nie sú.
Pri tak malom nájazde a nízkom veku cenu na km výrazne ovplyvňuje kúpna cena a ešte sa ku slovu nedostáva servis. Takže pri vhodne zvolených vstupných parametroch mi na výstupe vypadne čo si želám... Úplne inak by dopadlo porovnanie na 200.000km a 10 rokov.
a na rozvody pri 180.000 som zabudol...
Hovoríš z vlastnej skúsenosti, alebo len JBP (jedna baba povedala)? servis ma za tých 10 rokov stál cca 4000€
no neviem či by som až tak chválil... Peugeot 508 2.0HDI - 210.000km, poruchy žiadne, len výmena opotrebených dielov - 2x brzdové platničky, 1x kotúče, 1x tlmiče s pružinami, 2x výmena oleja v automate a v motore s filtrami každých 20.000km.
Predpokladám, že sa bavíme o PZP, teda o poistke v cenovej úrovni +- 200€ ročne. Ak je pre mladého +100% stále je to rozdiel len 200€ ročne, čo sú 3 plné nádrže. PZP je to najlacnejšie pri prevádzke auta, preto nepochopím takéto vymýšľania.
Tiež sa prikláňam, že poistený má byť vodič, a zrazu by bolo pekne vidieť kto, kde a koľko krát má škodoovú udalosť/nehodu...
Co to meles? Len debil lieta ponad jadrovku...
ja viem, ale nech to pán redaktor aj tak napíše. A tá celková bilancia... ehm, narátam čo chcem...
emisie CO2 nižšie o 50% ? to myslíte vážne? Spaľovaním (oxidáciou) akéhokoľvek uhľlovodíku vzniká vodná para a oxid uhličitý. Množstvo vzniknutého CO2 je priamoúmerný množstvu spáleného paliva. -50% CO2 by znamenalo -50% nižšia spotreba a to v dobe keď všetci naháňajú jednotky percent je nezmysel...
Prečo by to malo letisko riešiť? Parku, tak zaplatí, kto sa zamýšľa nad výškou platby, však im to len vyhovuje...
Odporúčame