Aj na dlhej rovnej časti starej cesty zo Zl. Moraviec do Nitry boli časté nehody, a tento úsek bol nazývaný “cesta smrti”…
Nitra - Moravce nebol ten nehodový úsek spôsobený tým, že kým nebola R1, tak to bolo dopravne preťažené?
Aj na dlhej rovnej časti starej cesty zo Zl. Moraviec do Nitry boli časté nehody, a tento úsek bol nazývaný “cesta smrti”…
Nitra - Moravce nebol ten nehodový úsek spôsobený tým, že kým nebola R1, tak to bolo dopravne preťažené?
a zase len povinnosť pre zamestnávateľov a vyhrážky pokutami...
Sociálna poisťovňa má všetky relevantné údaje, tak načo to robiť 2x ?
zalmčal, lebo po tom obede bola tridsiatka s trojkami ako zákusok...
amen, tma...
Dodávky sa "zneužívali" na rýchlu prepravu bez toho aby mal vodič adekvátny odpočinok. Na jednej strane to bude pre firmy príťaž, na strane druhej sa časť prevážaného tovaru presunie na väčšie nákladné autá. Robiť vodiča takejto dodávky v medzinárodnej preprave znamenalo aj viac ako 100 hodín týždenne za volantom...
niekoľko? Mám pocit, že zahynuli všetci čo boli v aute, 7 ľudí.
Euro NCAP by som šialenstvom rozhodne nenazýval.
Nebyť ich, tak autá by rozhodne neboli tak bezpečné ako sú.
Teraz nie je nič nezvyčajné, že ľudia po čelovici v 70km/hod rýchlosti vystúpia z áut so škrabancami. Pred 25 rokmi to bolo nepredstaviteľné.
To že tým autá nabrali na hmotnosti je fakt, ale bezpečnosť niečo stojí. Ak sa bavíme o individuálnej doprave, bolo by dobré rozlišovať či sa jedná a dopravu v rámci mesta - tu by som preferoval MHD, bike, pešibus,... alebo sa bavíme o medzimestskej a diaľkovej doprave osôb a práve na týchto cestách má zvýšená bezpečnosť áut opodstatnenie.
amen, tma... Len nechoď blízo k okraju Zeme, aby si nespadol...
amen, tma... Len nechoď blízo k okraju Zeme, aby si nespadol...
Nemusíš to dávať ani do nákladov, a aj tak sa kvalitné pneu oplatia. V porovnaní s cenou prípadnej opravy (alebo opletačiek), lebo som nedobrzdil je cenový rozdiel +-300€ 1x za 5 rokov zanedbateľná položka. Ja preferujem Michelin, nikdy nesklamali, výdrž majú výbornú, vlastnosti tiež. Teraz budem obúvať nové Alpin A5 tak som zvedavý, hlavne na hlučnosť...
Krádež nie je vandalizmus !
DPF + KAT do autobusu je v cene nad 12.000€ + určite poškodenie aj celkov okolo + prestoje, takže odhad dopravcu na 300k€
mestám a obciam nie.
Skončí to ako v ČR, že radary budú umiestnené 3 metre za značkou v poli, 200 m od dediny a na miestach kde vedia že to bude sypať...
ale príde, stačí zopakovať závažný priestupok 3x (to je aj výrazné prekročenie rýchlosti, okrem iného) v priebehu 12 mesiacov
Objektivna zodpovednost a rychlost pred priechodom - to je skôr o výbere daní ako o bezpečnosti. Keď je chodec schopný vstúpiť na cestu bez toho aby mal istotu, že bezpečne prejde je skôr jeden zo spôsobov samovraždy. Ale za všetko môže vodič... Som zvedaví čo sa bude diať v zime, lebo na zasneženej ceste ísť tak, aby som pred každým prechodom zastavil na 3 metroch? To sa môžem plaziť vedľa auta...
Práve v meste ti hmotnosť a veľkosť EV ovplyvňuje spotrebu ďaleko menej ako pri spaľováku. V meste nad 25kWh som videl možno v zime, keď nasnežilo 10 cm. Väčšinu energie ktorú si minul pri rozbehu, tak zrekuperuješ na ďalšom semafore.
Áno, cena za DC je vyššia ako doma, ale stále to nie je viac ako za benzín, alebo naftu.
a o čom bol teda dieselgate? Že by o neplnení limitov hlavne na NOx ? A čo lezie z výfuku keď deaktivuješ EGR?
Sadze a vykuchaný DPF/FAP je iná pesnička, to súhlasím...
Celá aféra dieselgate mala svoj význam. Možno si niekto myslí, že išlo formu likvidácie konkurencie zo strany USA, len si treba uvedomiť, že bojovať s respiračnými ochoreniami je náročnejšie ako plniť dohodnuté pravidlá.
Ísť za vykuchaným dieslom je stále počuchaňaníčko...
Myslíš tej opozície, ktorá keď vládla, tak tretina obyvateľstva sedela doma na zadku a chodila im výplata na účet? Alebo keď ceny energií vďaka manipuláciam russka vystrelili o 500%? To si v tedy málokto uvedomoval, že ten účet bude treba zaplatiť.
a hlaso-zder ako počíta?
Možno nič nevytvorili, ale aspoň si vedia spočítať 2+2.
Problém je v tom, že tí "voliči" nepochopia, prečo energopomoc bola zlým rozhodnutím...
Odporúčame