Tí odborári sú snáď praštený, to už hraničí s vydieraním a z pozície vlastníka by som to asi aj ako vydieranie vnímal.
Tí odborári sú snáď praštený, to už hraničí s vydieraním a z pozície vlastníka by som to asi aj ako vydieranie vnímal.
Neodchadzali na tych motoroch Denso piezovstrekovace? Dalej na zapad tie motory celkom drzali, len u nas sa dako sypali..
Čo to meleš kristepane?
D4D predpokladam, ze umrel na "nasu" kvalitnu naftu...
TUV dal 1 štatistiku, kde sú všetky vekové kategórie, a počnúc autobildom to všetky redakcie interpretujú dobre, že nie podľa mesiaca výroby...
a do tretice ten istý článok v priebehu 2 týždňov... Ako dlho to chcete ešte recyklovať?
S tými pneumatikami je to blbosť. Keď máš k dispozícií 300+kW a využívaš ich, tak je jedno či je to elektro, alebo spalovák, ten oter je rovnaký. Dokonca aj hmotnosť tých áut je veľmi podobná.
Havarijná poistka - je podľa kúpnej ceny a je jedno či je to spalovák , alebo elektrto.
Servis - vyberaj automobilku, ktorá ťa nezderie z kože na servise, napr. VW mi do domu z tohto dôvodu nesmie.
Spotreba - 30 kWh/100km * 0,15€ / kWh je 4,5€ - to je menej ako polovica (skôr tretina) nákladov na spalovák.
môžeš byť šikovný, ale bez potrebného programu ten vstrekovať do riadiacej jednotky nezapíšeš. To isté platí aj o tej baterke. Mimochodom články sa bežne menia a čuduj sa svete aj tí ľudia to prežijú.
Aj tú prázdnu / plnú nádrž riešiš, lebo sa treba po ceste zastaviť natankovať, rovnako tak riešiš studený motor, lebo pri -20 má problém vôbec naštartovať, 10 minút sa vnútri klepeš jak osika,...
Áno pri elektre sú iné veci čo ťa do určitej miery trápia, ale emisná kontrola, DPF, EGR, Spojka, dvojhmota, vstrekovače, vysokotlaké čerpadlo,... to nie sú.
Ja ti neviem prečo najdrahšie autá v pomere k ostatným častejšie vidím v "hladových dolinách" ako v krajských mestách. Také Brezno ma vyslovene prekvapuje.
Ja mám 2.0 HDi v P508 najazdené 205tkm a na motore sa robili len rozvody pri 180tkm a žhaviče, inak nič. Celkovo to auto v zásade nič nepýta. Pri 180tkm sa ešte menili komplet tlmiče s pružinami, 2x komplet kotúče a 2x olej v automate.
no neviem či chybu nespravím... BlueHDi mávajú problém ako všetky automobilky s močovinou - senzory, čerpadielka,... 1,6 HDi samé o sebe nedosahuje kvalít 2,0 HDi. Takže za mňa radšej dvojliter, radšej €5 (bez močoviny) a najlepšie 120kW verzia. Ide to, nežerie to, nekazí sa.
Skor to vidim na nepozornost a cumenie do telefonu. Lebo nevsimnut si zuzenie na dialnici chce velku davku "slepoty"
Už si konečne zapamätajte, že TUV nie je rebríček o spoľahlivosti, ale o chybách pri technických kontrolách !
To že napr. auto svieti privysoko je problém pri STK (=TUV), ale svetlo spoľahlivo svieti...
Tak sa rozkecaj a pouc nas vsetkych... Viem dost na to, aby mi bolo jasne, ze sa nedaju porovnavat zasahy pri lietadlach so zasahmi "klasickych" hasicov v obytnych, pripadne vyrobnych stavbach, alebo lesnych poziarov. S tym suvisi aj doba zasahu, doba dojazdu. Len tak pre srandu, co myslis ake velke nadrze na naftu maju? Ako standartny kamion tz. 500+ litrov? Sklamem ta, zvacsa do 200. To hovorim o klasickych hasicoch, ktori maju tie povinnosti predsa len sirsie ako letiskovy special.
Ďalší expert čo vie o hasení pŕŕd... Tak zrovna ako letiskový špeciál je ten Rosenbauer super. Zásahy pri lietadlách aj tak krátke, lebo ich obmedzuje hlavne množstvo vody, ktorú si vezú. Tých 19 m3 vody čo majú v nádrži vedia vystriekať za necelé 2 minúty. Ak si niekto predstavuje, že lietadlo budú hasiť 2 hodiny je silno na omyle. Hliník má nízky bod tavenia, požiarnu odolnosť v podstate nemá. Palivo treba uhasiť hneď z príchodu penou pomocou monitorov a aj to prioritne na stane kde prebieha evakuácia. Lietadlo je aj tak už v tej dobe "splatené", rozšíriť sa požiar vzhľadom na priestory letiska nemá kde.
Ale veď o tom je trh. To, že dvaja robia to isté, neznamená, že sa dopracujú k rovnakému výsledku.
Doplatia na to hlavne Rusy, pokazili si vzťahy s okolím, zostali izolovaný skoro ako diktátorská Severná Kórea. Bude trvať desaťročie kým sa dostanú kde boli v roku 2020. Stále nechápem pohnútky brániť agresora, môžeš mi to vysvetliť?
S Ruskom (ZSSR) sme už spoluprácu vyskúšali a nemám dojem, že bola dáko úspešná, nakoľko sa tá spolupráca zrútila ako domček z karát. Alebo už sme zabudli prečo sme štrngali kľúčami?
Bohužiaľ ani po takých zverstvách aké boli počas druhej svetovej vojny sa ľudstvo nepoučilo a nasledovali ďalšie a ďalšie konflikty.
Ja len dúfam, že nikoho nenapadne použiť jadrové zbrane. Alebo prečo nie, aspoň to budeme mať rýchlo za sebou a planéta si vydýchne...
Vidím trochu rozpor s predchádzajúcim článkom... Aspoň odporúčaný motor mohli uviesť.
Odporúčame