Alternatíva, ktorá vlastne žiadnou alternatívou NIE JE.
1. Propagatori HEV tiez ignoruju emisie elektrarni, lebo tu elektrinu na vyrobu vodika musis odniekial zobrat. A elektriny pre vodik spotrebujes 4x viac, takze 4x vyssie emisie.
2. Co tym chcel basnik povedat? HEV si s obycajnym palivovym clankom nevystaci, bud tam musi dat taky, aby zvladol akceleraciu (teda vykon clanku cca 150-200kW) alebo dat baterie, o ktorych propagatori HEV klamlivo tvrdia, ze sa pouzivanim HEV uplne eliminuju.
3. Nerozumiem porovnavaniu doby nabijania a zivotnosti baterii. Tie dve veci nemaju nic spolocne.
4. Doba nabijania je len informacna, podobne ako dojazd. Vela zavisi od okolitych teplot, poveternostnych podmienok, style jazdy (to predovsetkym), ci bateriu dobijam doma zo zasuvky atd.
5. Nespravne. Zivotnost baterii sa uvadza vzdy v cykloch 100% DoD, zivotnost baterie (podla vyrobcov) je na konci ked kapacita klesne pod 80% povodnej kapacity.
6. V tabulke efektivity je vypocet uplnej spotreby vo vsetkych krokoch. 50% straty je totalny blud.