Prepáč, zle som prečítal otázku.
Iba hádam - možno väčšia fleetova zľava, daňová úľava, možno zarobia na "tankovacej" karte. Ale zmysel to naozaj nedáva.
Najskôr asi pri väčšom odbere elektromobilov sú veľké zľavy. Asi preto im to vychádza
Prepáč, zle som prečítal otázku.
Iba hádam - možno väčšia fleetova zľava, daňová úľava, možno zarobia na "tankovacej" karte. Ale zmysel to naozaj nedáva.
Najskôr asi pri väčšom odbere elektromobilov sú veľké zľavy. Asi preto im to vychádza
V HR majú E5, oproti nášmu e10 necítim žiaden rozdiel, ani v spotrebe. Turbo benzín.
Ty máš aký motor?
Nie je to s emisnymi pokutami tak, že sa ráta priemer na značku? Tzn keď priemer predávaných modelov značky presahuje 95g, tak majú vypočítanu pokutu za každé auto. Ako si to už automobilka rozpocita je už na nich.
Takže nie je správne tvrdenie, že aj tento malý Swift má pokutu - naopak, keby takéto auto nemali v portfóliu, platili by ešte vyššiu pokutu.
To s tými plug-in hybridmi máte pravdu. Už to vedia aj v únii, asi čakali na dáta, takže predpokladám že ten model výpočtu sa sprísni.
Po tarabach už bude - žiaľ negatívny
Presne tak
A napr Bratislava ide z pouličných lamp robiť nabíjačky, takže pomalým nabíjaním sa pekne bude dať nabíjať celú noc.
Kto kedy vravel, že Toyota je zaostala?!
Veď sa roky predhanaju, kto je najväčším výrobcom na svete.
Pre info : EBIT VW group za 2023 je 22mld €. Toyota 33mld. TOyote to slúži ku cti ale nie je to tak, že by sa vw boril v strate.
VW iste spravil chyby. Napr aj to, že je príliš orientovaný na EÚ trh, kde predáva 60% produkcie. Naopak Toyota predáva v EÚ len 25% svojej produkcie a to je koreň problému vw, lebo predaj áut v EÚ roky stagnuje (najprv korona, potom čipová kríza a napokon ruský útok na Ukrajinu a ekonomické následky s tým spojené)
VW sa musí správať trhovo a pre nich je toto dobrá príležitosť vydupat si daňové úľavy alebo zavrieť predražené nemecké továrne.
Veci treba vidieť v súvislostiach a nie ako gubka.
Pri operativnom leasingu hrá predajná cena po skončení jeho doby kľúčovú rolu v určení ceny prenájmu.
Matematicky - splátka krát 36 (alebo 48) + predajná cena auta musia byť vyššie ako náklad na nadobudnutie a financovanie vozidla plus poistenia plus daň z motorových vozidiel + servis a pneu
A veľké naftové alebo benzínové auto je šetrné k prostrediu? Lebo tak začínaš prvú vetu a nikto netuší, prečo si si do porovnania vybral EV...
Že je mazda 2 až taká efektívna by som až tak netvrdil. Pozerám spritmonitor a Polo tsi má priemernú spotrebu užívateľov 5,53 a mazda 2 5,50. Pri rovnako výkonných motoroch a to časť tých mázd má hybrid. Polo nie.
Môžeme akurát súhlasiť, že mazda to dosiahla s jednoduchším štvorvalcom, za čo má plusové body.
to ja neviem. Ale predstavenstvo býva hodnotené podľa výsledkov, takže teraz by nemali dostať odmeny.
Pali ideš, môžeš sa rozplyvat :-D
Ale aby si to nemal tak ľahké
- automat, ktorý do ženského auta patrí stoji až cez 19 tis
- s automatom musí byť mild hybrid, voči ktorému nemám dôveru (ak sa nemýlim je to čiastočne produkt fordu)
- Bez dotykový displej je podľa mňa fail.
Ale inak pekné auto.
Manažéri stratégie navrhujú. Schvaľuje ich predstavenstvo.
Predstavenstvo aj vyberá manažérov.
Kým to nenapisu na autorofore, tak to nepochopí
Chodím po diaľnici 130-140 gps. Predbieham 99% áut. Slovensko plus západná Európa. Väčšina ľudí jazdí 120-125 alebo menej.
Tvoja mazda bola oslobodená od cla? Toyoty z Turecka sú oslobodené od cla?
A čo je definícia normalnosti? Lebo náš národ to určite nie je. Takže ktorý považujete za normálny?
Dvojhmota odíde skôr či neskôr, je to spotrebak ako spojka
Veľmi trefné s tými diktátormi. Ale to 70% Slovákov a 90% čitateľov pravdy nepochopí
A ake dobré autá sú dnes za takú sumu.
Odporúčame