Nezakazu to...máš pravdu,že takto ovládať klímu je blbosť ale každé auto s tabletom má aj predkolizneho asistenta. A do pár rokov bude hlasové ovládanie fungovať perfektne.
Nezakazu to...máš pravdu,že takto ovládať klímu je blbosť ale každé auto s tabletom má aj predkolizneho asistenta. A do pár rokov bude hlasové ovládanie fungovať perfektne.
Nie SUV zlikvidovali strednú triedu ale ich výrobcovia, ktorí tieto autá natiahli na takmer 5 metrov. Nikto nepotrebuje taký vnútorný priestor ale parkovanie v meste (kde žije viac ako 50% obyvateľov) je s tým veľký problém.
Niečo samozrejme zohráva aj fakt, že Európa starne a do suv sa lepšie sada a vysada.
To, že za komunizmu sa stavalo viac bytov je ilúzia
Tá inflácia by bola tak či onak, lebo platiť regulované ceny nebolo udržateľné. Podstatné sú dve veci :
- že tí, čo pracovali neschudobneli
- nezamestnanosť klesla z 15% na 8%
A ešte bonus - Dzurinda odovzdal krajinu s dlhom 35% HDP, pre porovnanie Fico to vytiahol na takmer 60...
Dzurindovci odovzdávali krajinu s 1,8 nasobkom platu, čo je výborný výsledok, pretože prudko rástla aj zamestnanosť a s rastom zamestnanosti väčšinou príjmový priemer klesá.
Áno, ale západní.
Ti východní, poď vedením špecialistov zo ZSSR sú na tom dodnes horšie, tak ako aj my.
Odovzdávali krajinu s 1,8 nasobkom platu, čo je výborný výsledok, pretože prudko rástla aj zamestnanosť a s rastom zamestnanosti väčšinou príjmový priemer klesá.
https://www.opytajsauctovnika.sk/historia-vy…
Samozrejme to, že táto garnitúra sa chystá vo veľkom zdaňovať ľuďom bývanie je obrovská chyba.
Novší je komfortnejší. U suv je buď komfort, alebo jazdné vlastnosti.
Obe sa dajú len u veľmi drahých suv s vyspelým adaptabilnym podvozkom, ale to sa u auta za 30tis nedá.
:-D si zabil.
V 80tych rokoch stála škoda 120L 64'000 Kčs, tzn pri priemerom plate 2500 Kčs by si na také auto robil 24 mesiacov.
Podobne auto dnes stojí 10'000€, tzn robíš na neho pod 10 mesiacov.
Ak si to myslel ako vtip, tak ma môžeš ignorovať.
Nie je problém, že je to dvojliter.
Problém je, že výkonný dvojliter stojí toľko, ako kedysi šesťvalec.
Že bude zatekat ako všetky tieto okná na š120 :-)
Ale aspoň ľuďom nekradnu pôdu, ako v pohode robili komunisti
Kto obdivoval naše poľnohospodársko? Obdivovali akurát to, že taká nízka výnosnosť a také prehnojovanie ešte nevideli.
Ktoré strategické zdroje sú v rukách zahraničia? Veď tvoj idol Mečiar privatizoval domácej kapitálotvotnej vrstve.
Je to blbosť, pretože tatra v tom čase žiaľ nemohla ponúknuť nič, čím by sa čo len dotkla konkurencie (bmw 7, Mercedes S, Jaguar)
Či už z hľadiska bezpečnosti alebo komfortu.
súhlasím s autorom. Sloboda a zodpovednosť je mi ďaleko prednejšia ako nejaký úradníček.
180 je len zámienka, aby to bolo o pár rokov 150, potom 130, a potom budeme jazdiť 90tkou ako v dánsku či kde.
A samozrejme úradníci a politici budú mať výnimky...
hej hej, zlatí. Keby tu boli, stále sa robí favorit s maximálkou 145.
Ďalší idealista, ktorý si myslí, že keby nebola nežná, fungovalo by to takto dodnes...
a ty si myslis, ze ked tam taliani kradli, ze slovenska strana o tom nevedela? Ved uvidime s cim pride NAKA.
Ja si neviem predstavit, ze by SE boli cisto slovenske. To by sa tam kradlo 3x viac.
Odporúčame