preco nie su sudeni politici, ktori svojou necinnosti neumoznili spravodlivosti zadost?
preco nie su sudeni politici, ktori svojou necinnosti neumoznili spravodlivosti zadost?
Je to hlupy narod...nechali si tam doviest marocanov a tunisanov, potom sa dali dobrovolne odzbrojit vlastnymi poslancami a teraz sa nechaju sledovat. Nic pozitivne z toho nevzijde.
existuje.
Druha vec je jeho nastavenie - da sa jednoducho obist. Ako vacsina zakonov, ktore by mali dodrzovat oligarchovia drziaci predsedu za gule.
mas pravdu, nie je to jednoduche (nenechat sa sledovat) Ale stale sa to da, napr zabalis telefon do alobalu.
S tymto systemom neurobis nic. Ale za najvacsie riziko povazujem to, ze je to len krocik ku tomu, aby sa potom sledovalo kazde auto. Napr pokuty za rychlost - nic lahsie uz neexistuje.
Ja viem, teraz mozes povedat - ved jazdi slusne. Ale sami vieme, ze su situacie kedy ku prekroceniu rychlosti moze dojst aj z objektivnych dovodov... tento system ta bude pokutovat za vsetko.
mobil mozes vypnut, ked chces. Tento system nevypnes.
Inak, tato sluzba je uz dostupna u vela automobiliek, ale nie v SR. Podnetom na jej zavedenie je ze v urcitych pripadoch je naozaj dobre, ked sa zachranna sluzba vola automaticky - napr asi pred 5 rokmi havarovalo auto pri Malackach, nasli ho nahodou asi po 2 dnoch aj s mrtvym vodicom - proste vpalil do krovia a nebolo z cesty nic vidno.
co chcem povedat je to, ze moze to zachranit zivot, ale nie o 10%. To je cista utopia. Preto tento system nema zmysel. Citim v tom kontrolu ludi a lobizmus pre telekomy.
ale je.... z hladiska prijmov je, ale zaroven aj zo strategickeho hladiska poskytuje Telekom pre stat urcite sluzby, ktore sa ale verejne neprezentuju.
je mozne, ze p. Javurek ma pravdu. Ale ak by chcel trocha investigativy, mozno by stalo za to zistit, ci tymito cestami nenalietavaju piloti aj lietadlo minimalne hodiny.
A este jednu otazku mam: preco sa na pravde nepise o Vahostave?
v anglicku je to este horsie: tam noz s dlhou cepelou na ulici nesmies mat!
ty si samy kvietok. Lebo blbost kvitne.
rado sa stalo.
do pravdy pisaval jeden autor, zabudol som zial meno, a ten pisal perfektne. Aj liezol pod auta, kritizoval detaily... skoda ze uz nepise.
prosim ta nehovor hluposti.
kazdy kto chce stavat musi robit archeologicky prieskum. A normalne to funguje tak, ze ak sa na mieste nachadza nalez, musia sa archeologovia nechat, aby ho zachranili.
To akurat predstavitelia statu opat hrubo porusili zakon.
Vdaka Mengelemu sa obrovsky pohla vpred lekarska veda.
Budeme ho teraz velebit?
Pochybujem, ze ho policajt zastrelil len tak. Som presvedceny, ze ten mladik na neho zautocil.
A ked sme pri tych prikazaniach - je tam aj nepokradnes a neublizis bliznemu svojmu.
Ak budeme nadalej netrestat hriesnikov, budu nam prerastat cez hlavu, ako sa uz castokrat deje a na zapade je to este viac viditelne.
Ked so sebou nechas nakladat ako s menejcennym, tak to je tvoja chyba
Cize ak ta nabuduce niekto okradne a bude bezat domov, tak policajt ho nema prenasledovat?
Mas to v hlave pomylene..
Ak ale niekto jazdi vela po dialnici, alebo vela po kopcoch, casto predbieha, tak s rastucou potrebou vykonu spotreba rastie razantne. A tych 25-50% vymaze tu 10% usporu celkom rychlo a potom tu vznikaju tie obrovske rozdiely medzi normovanou spotrebou a skutocnou.
Ako si spomenul, je tam este otazka toho turba, ktore raz bude treba vymenit, ale treba podotknut, ze je to suciastka nachylna na kvalitu oleja a zaroven aj sposobuje degradaciu oleja (je v nej velmi horuco).
Ad trojvalce - problem je vyvazenost a hluk. Je omnoho narocnejsie urobit vyvazeny 3 valec, ako 4 valec. Ak tam das vela vyvazovania, motor strati responzivnost. Ale tak ci onak, ten zvuk sa strasne zle odhlucnuje. Pre ilustraciu - motor vw 1.4tdi ma pri 1900ot zvyk ako 2.0tdi pri 1.100 otackach - jednoducho tak vibruje a tak duni.
Jednoducho perpetuum mobile neexistuje, ak razantne nezvysis otacky, tak chybajuci objem nemozes nahradit nicim inym ako vacsou porciou vzduchu, a aj paliva.
Asi sa teraz pytas, ze ale ved tie motory neberu o 25% - 50% viac.
Toto co som hore pisal sa vztahuje na spotrebu pri maximalnom vykone. Ako klesa vyuzitie vykonu, tak klesaju aj spotreby - a u preplnovaneho je pokles vacsi.
Malo ludi jazdi tak, ze neustale vyuziva maximalny vykon - a prave to je pri vybere motora rozhodujuce, ze ako mienis dany motor vyuzivat.
Vdaka nizsiemu objemu a moze mat maly turbomotor mensiu spotrebu ako atmosfera. Ma mensie vnutorne trenia a moze pracovat v nizsich otackach, t.j. ak vykon nevyuzivas, a vyuzijes ho len obcas, dokaze byt uspornejsi - najme v otackach, kedy turbo dava minimalny tlak. Preto je uspornejsi v normovanych testoch, kde robia prave vsetko pre to, aby vykon vyuzili co najmenej.
V praxi teda dokaze byt o 10 a mozno aj 15% uspornejsi ako atmosfericky.
Odporúčame