Nič tomu nenasvedčuje. Cez OBD hlási zdravie na úrovni 95.7%. Náš Ioniq bol vyrobený v novembri 2016. 1. majiteľ bol predajca Hyundai, ptm šlo do Žiliny k 2. majiteľovi a teraz sa vrátilo do BA a slúži nám.
Nič tomu nenasvedčuje. Cez OBD hlási zdravie na úrovni 95.7%. Náš Ioniq bol vyrobený v novembri 2016. 1. majiteľ bol predajca Hyundai, ptm šlo do Žiliny k 2. majiteľovi a teraz sa vrátilo do BA a slúži nám.
Neprekvapuje ma to. Kupoval som elektrickú jazdenku rok a pol dozadu. Veľká spokojnosť.
Prosím, spravte ten článok znova.
Ioniq 6 nabije 10-80% za 16min. Pri jeho efektivite je to cez 340km dojazdu. To je 212km za 10min. Aká je výhoda tejto chémie okrem obdobných časov ako majú 800V už predávane elektromobily?
Doplnte si info, že ceny Tesly na SK konfigurtátore sú bez DPH. Zvyšok platí, konkurenca nevie ako s tým naložiť, zaspala dobu.
Autopravda - 96% zvolavacich akcií Tesla rieši OTA software updateom, kým sa auto nepoužíva a parkuje. Stiahne si aktualizáciu, kým vlastník spí/je v práci.
Netreba navštíviť servis.
Tesla Model Y celkovo valcuje v Európe. Vo februári najpredávanejšie auto (v marci tiež bude len s obrovským náskokom). V Číne je najpradávanejším autom za Q12023.
Elektronika - radio, Android auto, vyhrievané sedadla, volant, led svetlá a i. berú 0.7kWh. Sme na 12-18% Pomalé hýbanie v kolone vyjde tak 8kWh za ten čas. Stále v teplúčku, svietim, počúvam podcasty. Ak bude kolona stáť, stále efektívne. Z tohto fakt nemusíte mať obavy
Nič, čakali v kolóne ako ostatní. Vyhrievanie v mojom elektromobile s 30kWh batériou (28kWh využitelnych) "žerie" 0.6kW na 21°C. Za 3-4 hodiny by si to vyžiadalo 6-9% využiteľnej batérie.
Už teraz útočí na Teslu... Vyše polovica čínskeho exportu batériových elektromobilov rvori Tesla :D
Nuž, Tesle sa v Európe darí veľmi dobre predávať elektromobily :)
38 prípadov za 6 rokov... Si robíte srandu, že toto stojí za prebratie, preloženie a publikovanie článku?
Článku malá, ale dodanie už potvrdili PepsiCo. Prvé kusy prídu v decembri 2022.
Mam jazdený elektromobil. Má za sebou 6 zím. 1. Nemám garáž za najazdených 98k km nebolo garazované. Batéria hlási 100% životnosť. Bývam v meste a využívam len verejné nabíjanie v okoli, verejné DC na cestách a u zamestnávateľa bez wallboxu (áno, stačí vám 220V zásuvka). Zimu dáva v pohode. "Stráca" 20km dojazdu z letných 250km. Kúrenie nastavené na 22°C, väčšinu roboty robia vyhrievané sedadlá a volant.
Nedemonizujte to tu, radšej odporučte si elektromobil výpožičať na pár dní cez HoppyGo alebo podobné služby. Zistiť či človeku vyhovuje/nevyhovuje. Než tu zveličovať obavy.
A na konci dňa by bolo ešte lepšie energiu potrebnú na tvorbu vodíka radšej rovno šupnúť do batérií BEV :)
Inak tie banícke vozidlá sú zaujimavé - testujú čisto BEV ale aj trolejové riešenia, keďže celý svoj život v danej bani jazdia stále tú istú relatívne krátku trasu hore-dole. Vlastne to vodíkové riešenie tu ani nikto nepýta.
Prehovoril majster interpretácie dát :D
Tiež neuznávam počítanie mild alebo plug-in hybridov do EV. JATO to neustále spája do jednej elektrifikovanej masy. Našťastie Cleantechnica, ktorú som zdieľal vyššie, nie.
Pán Andrejčak, musíte pridať v kvalite článkov. Tie dáta si verejne dostupné pre všetkých. Vaša interpretácia je krátkozraká. Stačí sa pozrieť na celkový klesajúci trend. Jeden mesiac porovnávaný voči septembru 2021 (veľmi slabý mesiac pre diesel) nemení nič na trende. https://cleantechnica.com/files/2022/10/Germ…
Odporúčame