Nie sú dobré absolútne pre nikoho
Elektronika - radio, Android auto, vyhrievané sedadla, volant, led svetlá a i. berú 0.7kWh. Sme na 12-18% Pomalé hýbanie v kolone vyjde tak 8kWh za ten čas. Stále v teplúčku, svietim, počúvam podcasty. Ak bude kolona stáť, stále efektívne. Z tohto fakt nemusíte mať obavy
Nič, čakali v kolóne ako ostatní. Vyhrievanie v mojom elektromobile s 30kWh batériou (28kWh využitelnych) "žerie" 0.6kW na 21°C. Za 3-4 hodiny by si to vyžiadalo 6-9% využiteľnej batérie.
Už teraz útočí na Teslu... Vyše polovica čínskeho exportu batériových elektromobilov rvori Tesla :D
Nuž, Tesle sa v Európe darí veľmi dobre predávať elektromobily :)
38 prípadov za 6 rokov... Si robíte srandu, že toto stojí za prebratie, preloženie a publikovanie článku?
Článku malá, ale dodanie už potvrdili PepsiCo. Prvé kusy prídu v decembri 2022.
Mam jazdený elektromobil. Má za sebou 6 zím. 1. Nemám garáž za najazdených 98k km nebolo garazované. Batéria hlási 100% životnosť. Bývam v meste a využívam len verejné nabíjanie v okoli, verejné DC na cestách a u zamestnávateľa bez wallboxu (áno, stačí vám 220V zásuvka). Zimu dáva v pohode. "Stráca" 20km dojazdu z letných 250km. Kúrenie nastavené na 22°C, väčšinu roboty robia vyhrievané sedadlá a volant.
Nedemonizujte to tu, radšej odporučte si elektromobil výpožičať na pár dní cez HoppyGo alebo podobné služby. Zistiť či človeku vyhovuje/nevyhovuje. Než tu zveličovať obavy.
A na konci dňa by bolo ešte lepšie energiu potrebnú na tvorbu vodíka radšej rovno šupnúť do batérií BEV :)
Inak tie banícke vozidlá sú zaujimavé - testujú čisto BEV ale aj trolejové riešenia, keďže celý svoj život v danej bani jazdia stále tú istú relatívne krátku trasu hore-dole. Vlastne to vodíkové riešenie tu ani nikto nepýta.
Prehovoril majster interpretácie dát :D
Tiež neuznávam počítanie mild alebo plug-in hybridov do EV. JATO to neustále spája do jednej elektrifikovanej masy. Našťastie Cleantechnica, ktorú som zdieľal vyššie, nie.
Pán Andrejčak, musíte pridať v kvalite článkov. Tie dáta si verejne dostupné pre všetkých. Vaša interpretácia je krátkozraká. Stačí sa pozrieť na celkový klesajúci trend. Jeden mesiac porovnávaný voči septembru 2021 (veľmi slabý mesiac pre diesel) nemení nič na trende. https://cleantechnica.com/files/2022/10/Germ…
Absolútne... robí radosť byť v nej investor :)
Nie sú tak hrozné? :D OMG, Pravda! Keď je niečo druhé najhoršie, tak to predsa neoznačím ako nie tak hrozné.
Prosím, redakcia, prebuďte sa. Prestaňte toľko hejtovať elektromobilitu. Nesnažte sa vyvolávať stále emócie tendenčnými článkami a komentármi.
Tu ide o viac ako o tom, že vaše autá nebudú robiť hlasné vroom vroom. Čistota ovzdušia má prednosť. Ako médium máte vyššiu zodpovednosť ako len robiť PR automobilkám vyrábajúcim spaľovacie auta alebo nestíhajúcim s vlnou elektrifikácie.
A to sa týka všetkých 3 spomenutých masových zvolávačiek v tomto článku :D
"Zvolávačka" :D :D :D
Problém vyriešený SW updateom, pre ktorý majiteľ ani len nemusel vstať z postele. Auto Prava, už by ste mohli prestať hejtovať. Navyše ani len nedošlo k zraneniu spojeným s týmto problémom za 4 roky, čo sú modely 3 vonku? :D
Správa bez potreby existovať... jedine, že by ste chceli pochváliť, že Tesla na toto nemusí prehnať majiteľov a nariadiť im návštevu servisu.
Elektromobily sú zodpovedné za zvýšenú čítanosť a počet komentárov pod vašimi článkami, ktorých titulky majú v sebe slovo elektromobil alebo Tesla.
Odporúčame