Nezavádzali. Len porovnávali dĺžku diaľnic v SR so Švajčiarskom, kde majú 3x toľko diaľnic a menej ako polovičný ročný poplatok. Nehovoriac o násobne vyšších platoch.
Nezavádzali. Len porovnávali dĺžku diaľnic v SR so Švajčiarskom, kde majú 3x toľko diaľnic a menej ako polovičný ročný poplatok. Nehovoriac o násobne vyšších platoch.
V minulosti Fico mnoho krát kritizoval zvyšovanie DPH. Keď vládne on, je to v poriadku.
Táto štatistika v sebe zahŕňa všetky ekonomické aspekty a argumenty. Je to komplexný výsledok a dôkaz. Žiadny iný podriadený ekonomický aspekt teda nemá význam ani spomínať. Pri súčasnom zachovaní kúpyschopnosti občanov, čo v iných krajinách nedokázali, to je doslova malý zázrak.
Fico exceloval v zadlžovaní v roku 2009. Výška hrubého dlhu verejnej správy na Slovensku dosiahla v roku 2009 úroveň 35,7% HDP. V porovnaní so stavom ku koncu roka 2008, kedy dlh dosahoval hodnotu 27,7% HDP, došlo k nárastu o 8,0% HDP.
Hnutie Slovensko je jediný voliteľný subjekt. Za necelé 3 roky Matovičovho pôsobenia ako premiér či minfin sme podľa Eurostatu v rokoch 2020 až 2022 jediný krát v histórii Slovenska hospodárili lepšie ako priemer EÚ. Naviac sa u nás vďaka vládnym opatreniam neprepadla kúpyschopnosť obyvateľstva ako inde. Súčasne sa konečne presadila spravodlivosť a rodinná politika, čo prináša dlhodobú prosperitu pre všetkých občanov.
Toto sú jasné a nespochybniteľné fakty. Kvalita hospodárenia sa dá zmysluplne porovnať jedine s inými krajinami v tom istom čase. Všetky naše vlády do roku 2019 hospodárili s väčším deficitom ako bol priemer EÚ. Všetky. Keď iné krajiny, napríklad aj Česko, hospodárili s prebytkami, ficovlády mali stále deficity.
Táto štatistika je na webe Eurostatu voľne dostupná: https://ec.europa.eu/eurostat/databrowser/vi…
Matovič nič nezbieral a na Fica, Pellegríniho, Kaliňáka a ďalších bolo dosť, no prvý krát v histórii SR slobodne pracujúce OČTK to nestihli dotiahnuť do konca. 40 právoplatne odsúdených nominantov Smeru a smerákov nestačí? A ďalších vyše 100 obvinených? Správne píšeš, že Fico mal prístup do daňových záležitostí Matoviča, mával jeho daňovými papiermi v priamom prenose. Čiže dá sa povedať, že spáchal trestný čin. Fico osobne a nezákonne roky išiel po Matovičovi, ovládal OČTK - a nič. Čiže Matovič je určite čistý. Fico s Kaliňákom oddávna manipulovali políciu. Na druhý deň po napadnutí Malinovej obaja vystúpili v TV a tvrdili, že si útok vymyslela. Je šokujúce že premiér a min. vnútra toto urobili. Nemali o veci nič vedieť a nie hneď na druhý deň polícii aj verejne oznámiť, aký má byť výsledok vyšetrovania.
Doterajšie 13. dôchodky boli adresné, vyjadrovali solidaritu s chudobnejšími dôchodcami. Efektívne nakladali s financiami štátu. Smerohlasáci aj túto dobrú vec pochádzajúcu z dielne sociálne konajúceho Matoviča pokazili. Rozsah bol 50 pre bohatých a až do 300 pre najchudobnejších. Extrémne pravicový a skorumpovaný smerohlas sa chystá pridaď vyše 550 najbohatším a len cca 300 chudobným...
Logické a sociálne či solidárne riešenie by bolo celú škálu dôchodkov jednoducho zdvojnásobiť. 13. dôchodky by tak boli vo výške 100 pre najbohatších a až do 600 pre najchudobnejších. Ušetrili by sa stovky miliónov.
Toľko bolo kritiky o tom, že Matovič zastropoval ceny energií rovnako pre všetkých a nie adresne. Napriek tejto kritike antisociálny smerohlas zmenil adresný 13. dôchodok na rovnaký pre všetkých! No a ceny energií? Ako inak, stále rovnaké pre všetkých.
Píšete hlúposti.
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Inštitút finančnej politiky
Ceny potravín začali rásť celosvetovo v dôsledku vojny v Ukrajine a následného narušenia
svetového obchodu s agrokomoditami a energiami.
Analýza cenového vývoja základných druhov potravín
Ceny potravín na agregátnej úrovni
Ceny potravín v SR dosiahli v roku 2022 priemer EÚ: v roku 2022 v Česku dosiahli 96 % priemeru EÚ,
v Maďarsku 90 % a v Poľsku 72 %. V Estónsku, Lotyšsku a Slovinsku boli nad priemerom EÚ.
Pri medziročnom porovnaní vidíme, že vo východnej EÚ rástli ceny potravín rýchlejšie než v západnej
EÚ. Napriek prudkému nárastu sú ceny potravín na Slovensku v priemere nižšie než v Rakúsku,
či Nemecku.
Čiže ceny potravín za rok 2022 keď v decembri prakticky skončilo pôsobenie Matoviča a hnutia Slovensko v politike boli presne na úrovni priemeru EÚ. V roku 2023 už vládli de facto Demokrati Heger, Naď a spol., úradnícka vláda PS Čaputovej a ku koncu terajšia smerohlasácka vláda.
Fico v roku 2009 najviac zadĺžil Slovensko. Výška hrubého dlhu verejnej správy na Slovensku dosiahla v roku 2009 úroveň 35,7% HDP. V porovnaní so stavom ku koncu roka 2008, kedy dlh dosahoval hodnotu 27,7% HDP, došlo k nárastu o 8,0% HDP.
Klameš. Najväčšiu sekeru vyrobil Fico v roku 2009 deficitom až 8 percent.
Za necelé 3 roky Matovičovho pôsobenia ako premiér či minfin sme podľa Eurostatu v rokoch 2020 až 2022 jediný krát v histórii Slovenska hospodárili lepšie ako priemer EÚ. Naviac sa u nás vďaka vládnym opatreniam neprepadla kúpyschopnosť obyvateľstva ako inde. Súčasne sa konečne presadila spravodlivosť a rodinná politika, čo prináša dlhodobú prosperitu pre všetkých občanov.
Toto sú jasné a nespochybniteľné fakty. Kvalita hospodárenia sa dá zmysluplne porovnať jedine s inými krajinami v tom istom čase. Všetky naše vlády do roku 2019 hospodárili s väčším deficitom ako bol priemer EÚ. Všetky. Keď iné krajiny, napríklad aj Česko, hospodárili s prebytkami, ficovlády mali stále deficity.
Táto štatistika je na webe Eurostatu voľne dostupná: https://ec.europa.eu/eurostat/databrowser/vi…
Vznik samostatného Slovenska je len ďalší Mečiarov podvod. Nechceli sme to.
Táto štatistika v sebe zahŕňa všetky ekonomické aspekty a argumenty. Je to komplexný výsledok a dôkaz. Žiadny iný podriadený ekonomický aspekt teda nemá význam ani spomínať. Pri súčasnom zachovaní kúpyschopnosti občanov, čo v iných krajinách nedokázali, to je doslova malý zázrak.
Táraš, a začni chápať tie pravé argumenty. Za necelé 3 roky Matovičovho pôsobenia ako premiér či minfin sme podľa Eurostatu v rokoch 2020 až 2022 jediný krát v histórii Slovenska hospodárili lepšie ako priemer EÚ. Naviac sa u nás vďaka vládnym opatreniam neprepadla kúpyschopnosť obyvateľstva ako inde. Súčasne sa konečne presadila spravodlivosť a rodinná politika, čo prináša dlhodobú prosperitu pre všetkých občanov.
Toto sú jasné a nespochybniteľné fakty. Kvalita hospodárenia sa dá zmysluplne porovnať jedine s inými krajinami v tom istom čase. Všetky naše vlády do roku 2019 hospodárili s väčším deficitom ako bol priemer EÚ. Všetky. Keď iné krajiny, napríklad aj Česko, hospodárili s prebytkami, ficovlády mali stále deficity.
Táto štatistika je na webe Eurostatu voľne dostupná: https://ec.europa.eu/eurostat/databrowser/vi…
Extrémny pravičiar Fico znovu vybabre s dôschodcami. Podobne ako urobil s 13. dôchodkami. Doterajšie 13. dôchodky boli adresné, vyjadrovali solidaritu s chudobnejšími dôchodcami. Efektívne nakladali s financiami štátu. Smerohlasáci aj túto dobrú vec pochádzajúcu z dielne sociálne konajúceho Matoviča pokazili. Rozsah bol 50 pre bohatých a až do 300 pre najchudobnejších. Extrémne pravicový a skorumpovaný smerohlas sa chystá pridaď vyše 550 najbohatším a len cca 300 chudobným...
Logické a sociálne či solidárne riešenie by bolo celú škálu dôchodkov jednoducho zdvojnásobiť. 13. dôchodky by tak boli vo výške 100 pre najbohatších a až do 600 pre najchudobnejších. Ušetrili by sa stovky miliónov.
Toľko bolo kritiky o tom, že Matovič zastropoval ceny energií rovnako pre všetkých a nie adresne. Napriek tejto kritike antisociálny smerohlas zmenil adresný 13. dôchodok na rovnaký pre všetkých!
Táto štatistika v sebe zahŕňa všetky ekonomické aspekty a argumenty. Je to komplexný výsledok a dôkaz. Žiadny iný podriadený ekonomický aspekt teda nemá význam ani spomínať. Pri súčasnom zachovaní kúpyschopnosti občanov, čo v iných krajinách nedokázali, to je doslova malý zázrak.
Hnutie Slovensko je jediný voliteľný subjekt. Za necelé 3 roky Matovičovho pôsobenia ako premiér či minfin sme podľa Eurostatu v rokoch 2020 až 2022 jediný krát v histórii Slovenska hospodárili lepšie ako priemer EÚ. Naviac sa u nás vďaka vládnym opatreniam neprepadla kúpyschopnosť obyvateľstva ako inde. Súčasne sa konečne presadila spravodlivosť a rodinná politika, čo prináša dlhodobú prosperitu pre všetkých občanov.
Toto sú jasné a nespochybniteľné fakty. Kvalita hospodárenia sa dá zmysluplne porovnať jedine s inými krajinami v tom istom čase. Všetky naše vlády do roku 2019 hospodárili s väčším deficitom ako bol priemer EÚ. Všetky. Keď iné krajiny, napríklad aj Česko, hospodárili s prebytkami, ficovlády mali stále deficity.
Táto štatistika je na webe Eurostatu voľne dostupná: https://ec.europa.eu/eurostat/databrowser/vi…
Dobrý článok. Už som to tu pár krát písal, že doterajšie 13. dôchodky boli adresné, vyjadrovali solidaritu s chudobnejšími dôchodcami. Efektívne nakladali s financiami štátu. Smerohlasáci aj túto dobrú vec pochádzajúcu z dielne sociálne konajúceho Matoviča pokazili. Rozsah bol 50 pre bohatých a až do 300 pre najchudobnejších. Extrémne pravicový a skorumpovaný smerohlas sa chystá pridaď vyše 550 najbohatším a len cca 300 chudobným...
Logické a sociálne či solidárne riešenie by bolo celú škálu 13. dôchodkov jednoducho zdvojnásobiť. 13. dôchodky by tak boli vo výške 100 pre najbohatších a až do 600 pre najchudobnejších. Ušetrili by sa stovky miliónov.
Toľko bolo kritiky o tom, že Matovič zastropoval ceny energií rovnako pre všetkých a nie adresne. Napriek tejto kritike antisociálny smerohlas zmenil adresný 13. dôchodok na rovnaký pre všetkých!
Štatistika Eurostatu je voľne dostupná: https://ec.europa.eu/eurostat/databrowser/vi…
Hnutie Slovensko je jediný voliteľný subjekt. Za necelé 3 roky Matovičovho pôsobenia ako premiér či minfin sme podľa Eurostatu v rokoch 2020 až 2022 jediný krát v histórii Slovenska hospodárili lepšie ako priemer EÚ. Naviac sa u nás vďaka vládnym opatreniam neprepadla kúpyschopnosť obyvateľstva ako inde. Súčasne sa konečne presadila spravodlivosť a rodinná politika, čo prináša dlhodobú prosperitu pre všetkých občanov.
Toto sú jasné a nespochybniteľné fakty. Kvalita hospodárenia sa dá zmysluplne porovnať jedine s inými krajinami v tom istom čase. Všetky naše vlády do roku 2019 hospodárili s väčším deficitom ako bol priemer EÚ. Všetky. Keď iné krajiny, napríklad aj Česko, hospodárili s prebytkami, ficovlády mali stále deficity.
Táto štatistika v sebe zahŕňa všetky ekonomické aspekty a argumenty. Je to komplexný výsledok a dôkaz. Žiadny iný podriadený ekonomický aspekt teda nemá význam ani spomínať. Pri súčasnom zachovaní kúpyschopnosti občanov, čo v iných krajinách nedokázali.
Naivný článok. Sulík nikam neodišiel, stále ovláda SaS.
Odporúčame