Keby tam chodil každý týždeň, tak by to možno riešil.
Keby tam chodil každý týždeň, tak by to možno riešil.
Je to tak. A najdôležitejšie je, že autom raz za rok dokážu ísť bez jedinej zastávky do Chorvátska a späť. Čo sa deje zvyšných 364 dní je nepodstatné :D
Evokovalo to u mňa presne tie isté myšlienky.
Veru tak. Kto, kde a ako vôbec dokázal zabezpečiť rozvodnú sieť dostatočnej kapacity na nabíjanie áut v Nórsku - krajine s najväčším zastúpením elektromobilov? Kto kde a ako doteraz likvidoval všetok elektro-odpad sveta? A existuje niečo ako recyklácia? A existuje niečo ako batériové úložisko z vyslúžilých batérií?
Definuj pojem "ofce". Ak myslíš totálnu menšinu na Slovensku, t.j.: 0,08% ľudí jazdiacich na EV, tak "ofce" sú pre mňa skôr 99,92% väčšina jazdiacia na spaľovákoch. Ja chápem pod pojmom "ofce" mainstream.
Ohľadom cien máš pravdu. Preto som napriek uchmatnutej 8000€ dotacii kúpil len menšie auto. Ale bohato postačuje na daný účel.
Pomaly sa blížiš pochopeniu tejto problematiky. Možné kartelové dohody ropných spoločností, možno aj automobiliek pre spomalenie prechodu na alternatívne pohony. Už len si prehodiť si v hlave, čo je efektívnejšie. Momentálne vodík ani náhodou.
Presne tak. Ovečky si neuvedomujú, že automobilkám, ropným spoločnostiam a ďalším molochom v auto-biznise sa nechce do prechodu na elektromobily. Dôvodom sú, samozrejme, menšie budúce zisky. Šírenie toľkých nezmyselných hoaxov, neprávd alebo poloprávd o elektromobiloch je smutnou súčasťou boja o oddialenie prechodu automobilovej dopravy na udržateľnú energiu.
Chyba je, bohužiaľ, aj v popise snímky z filmu Agáva, nakrúteného podľa románu AGÁTY, a nie Agáva. Práve pred pár dňami zomrela aj manželka Anka. Česť ich pamiatke.
Používatelia EV1 ho milovali a nasilu im bolo odobraté a zničené.
Dizajn tohto auta bol prísne účelový s cieľom dosiahnuť čo najmenší aerodynamický odpor.
V tom je tá hrôza. Navzdory úporným žiadostiam používateľov týchto áut, že budú znášať servisné náklady na svoj účet a autá si odkúpia, im ich aj tak NASILU ZOBRALA a PLNE FUNKCNÉ AUTÁ ZNIČILA! Neobstojí teda hlúpy argument, že by bolo pre automobilku drahšie ich nechať v prevádzke ako zničiť. Tak prečo to GM spravili??
Máte tam asi chybu priamo v nadpise: "Elektrická ‘ropá kríza". Mimochodom, nie je tých hejtov už dosť pán Andrejčák? Všetkého veľa škodí.
Autá so SPAĽOVACÍMI motormi autá majú oveľa väčšiu pravdepodobnosť horenia ako elektrické. Už len preto, že ich motory sú SPAĽOVACIE.
Že elektrická lobby, OK. Akosi tu vôbec nespomína ROPNÁ LOBBY. Prečo? Jáááj, tá neexistuje, som zabudol.
Odporúčame