Litrové auto ide do výroby
1. technologicky demonstrator coho? Vsetky technologie sa uz bezne pouzivaju. VAG ich napchal do nepraktickeho a nevyuzitelneho auta.
2. Aj tento VW pouzva baterie. Toyota aj Honda maju program na zber a likvidaciu baterii. Aj prva generacia Priusov jazdi s povodnymi bateriami.
3. V dnesnej dobe, v porovnani s konkurenciou, je DSG od VAG prevodovkou tretej triedy - vsetky testy Mazd s novym automatom Skyactiv hovoria, ze radi rovnako rychlo ako dvojspojka, ale je jemna ako klasicke automaty.
Dokonca aj moderne klasicke automaty radia rychlejsie a prinasaju lepsiu spotrebu. Ak porovnam riesenie pohonu v tomto VAG a hybridoch Toyoty, tak kym Toyota pouziva integrovane risenie = FULL hybrid, kde motor, elektronomotor a to, co mozeme oznacit za prevodovku (technicky vzate, Prius nema prevodovku), tvoria jeden celok, VAG jednoducho pripevnil elektromotor k dieselovemu motoru a klasickej prevodovke.
4. Irelevantne. Ako zakaznik si kupim to, co vyhovuje mne...