Nebola strana 'autora clanku' nahodou sucastou vlad, ktore 'vyseli na snurke Durayovych gati'?
Pretoze velka cast slovenskej politickej sceny Duraya otvorene podporovala ako spojenca proti Meciarovi.
Nebola strana 'autora clanku' nahodou sucastou vlad, ktore 'vyseli na snurke Durayovych gati'?
Pretoze velka cast slovenskej politickej sceny Duraya otvorene podporovala ako spojenca proti Meciarovi.
Damy - naucte sa pouzivat vone. Parfem sa nepouziva ako toaletna voda. Existuje taka vec ako 'unava vonou' - po case svoj parfem prestanete vnimat a zvysujete davky. Az tak, ze okoliu doslova smrdite.
1. Chlap by nemal mat NIKDY viditelne chodidla v obuvi. S vynimkou plaze. Nie je nic odpornejsie ako spinave (lebo spinave budu vzdy) chlapske chodidla vo flip-flopoch ci inej otvorenej obuvi.
2. Slovenski chlapi by mali zacat pouzivat antiperspiranty. Vacsina z nich smrdi. Hoci casto je to tym, ze si oblecu prepotene oblecenie.
3. Slovenski cyklisti (akoze chlapi) by si mali obcas vyprad 'dres' - nie je nic mimoriadne, ked vas na cykloceste predbehne cyklista / alebo okolo neho prefrcite, ktory smrdi potom, predtym, aj teraz. A nie je to, ze je spoteny. Je to oblecenim.
Maju pravdu.
Len v SR a CR sa mi stalo, ze som bol inymi vodicmi ohrozovany/sikanovany len preto, lebo som dodrziaval predpisy...
Napr. ist 50 km/h kde plati 50 km/h limit, davanie prednosti, zastavenie na stopke, zastavenie na cervenu....
Alonso by mal mat DKP, uz je tam za skladovu zasobu, ktora je schopna doniest domov body v priemernych timoch, ale to je asi tak vsetko.
Jeden z najprecenovanejsich jazdcov v F1, mohol mat 5 titulov, akurat nedokazal pretavit vyhodu najlepsieho a najrychlejsieho auta do titulu.
V sezonach 2007, 2010 a 2012 mal Alonso najlepsie a najrychlejsie auto. McLaren v roku 2007 a Ferrari v roku 2010 a 2012.
V 2007 ho vyucil Raikkonen, v 2010 totalne zlyhal vo finale, kde vyhral jazdec s najnizsou sancou ziskat titul (Vettel), a v 2012 znovu Vettel hoci Ferrari malo rychlejsie a celkovo lepsie auto.
Hamilton je na tom rovnako - mohol ma 10 titulov, ale v 2007 prehrals Raikkonenom, potom v Mercedes s Rosbergom a minuly rok s Verstappenom (napriek tomu, ze v Brazilii mal nelegalne auto).
Ano. 4.5% na beznom sporiacom ucte bez viazanosti.
Pri 16% inflacii to velmi nepomaha :)
Holt, Cesi vo svojom primitivnom nacionalizme presvejkovali, ked odmietli Euro.
Na Zempline sa ropa bezne tazila, zavod v Michalovciach mala Nafta Gbely. Dokonca si pamatam horiace vrty zemneho plynu.
Krutov pribral tak, resp. jeho kondicia sla dolu tak rapidne, ze ho volali Vladimir Crouton...
Ak je to mozne, tak tankujem len benzin s aditivami - auto, motorka, kosacka (ta dostala cez vikend 100 oktanovy OMV :) )
Ale niekomu je to jedno - nedavno si videl od no-name pumpy, kde je benzin o par centov lacnejsi, Ferrari. Na 100% musi tankovat minimalne 98... a na tej pumpe ho nemaju.
To musel byt este horsi pripad nez mladanec, co si kupi Cayene a potom do neho tankuje za 10 eur.
Vsetky ceske tituly, vratane Nagana, boli ukazkou antihokeja.
Chcete sa vyhnut problemom s bateriou?
Kupte si full hybrid od Toyoty. Pretoze tam ma bateria JEDNU JEDINU funkciu - startovanie. Vsetko ostatne dostava elektrinu z trakcnej baterie.
A klasicka startovacia bateria sa nenabija od alternatora ale od elektromotora/trakcnej baterie. Hybridne toyoty totiz alternator a prislusne rozvody nemaju (dalsich par veci, co sa nepokazia).
Renaultu sa podarilo zdecimovat Nissan a to uplne uzasnym sposobom.
Z aut, ktore sa predavali dobre vdaka svojim jazdnym vlastnostiam a spickovym benzinovym motorom, urobil gumove klony podpriemernych, aj na europske pmery, renaultov a narval do nich svoje diesle a ubohe benzinove motory.
Ford mal aspon tolko rozumu, ze si od Mazdy bral motory a podvozky (dodnes pouziva derivat podvozkovej platformy od Mazdy a derivaty jej MZR motorov - dve generacie starych).
Kazdy diesel ma brutalne emisie dusika a to aj napriek tomu, ze do neho musis liat litre mocoviny.
A dalsia vec, diesle dne predavaju len europske automobilky. A ak ich diesle porovnas s ich benzinmi, tak je fakt, ze benzinove motory europskych automobiliek nie su ziadna slava.
Pretoze ani jeden z nich nedokaze pracovat s kompresnymi pomermi 13:1, 14:1 pri ucinnosti okolo 40% - tieto cisla su dnes domenou Toyoty a Mazdy, ktore maju na poli benzinovych motorov pred Europou naskok minimalne dvoch generacii.
Preto aj 7 rokov stary hybridny Auris s automatom ma v reale nizsiu spotrebu ako najmodernejsi diesel z Europy.
Takze asi tak.
"Superb so spotrebou len 4,7 litra nafty pred BMW 520d a Mercedesom-Benz E 220d. To všetko sú úžasné čísla, ktoré len potvrdzujú nezastupiteľnosť naftových motorov."
Ako vtip dobre. Ale Superb za 4.7 litra jazdi len v laboratoriu.
Ovci syr a prava ovcia bryndza su nenahraditelne pre ludi s alergiou na bielkovinu kravskeho mlieka.
Problem je, prakticky kazdy predajca od Tatier po Oravu cez Donovaly predava pancovanu 'pravu' ovciu bryndzu. Skusal som niekolkokrat, vzdy s rovnakym vysledkom.
Otrava.
Len podotykam, ze alergia na kravsku mliecnu bielkovinu je niekolkokrat horsia a zavaznejsia ako intolerancia laktozy a po poziti vacsieho mnozstva dochadza, okrem crevneho blitzkriegu, k strate rovnovahy, porucham videnia a... smrti.
Treba si kupit full hybrid (HSD) od Toyoty.
1. technicky stav - Toyota bude motoricky po 150 tisic km v lepsom stave ako lubovolne europske auto po 50 tisic.
2. zahrnievanie motora - HSD dokaze zahrievat motor bez toho, aby sa motor podielal na pohybe. Takze auto pojde len na elektromotor a benzinovy sa bude zahrievat pocas jazdy.
3. otacky - HSD sa vdaka eCVT sprava tak, ze motor VZDY pracuje pri optimalnych otackach, pretoze otacky motora su nezavisle na smere a rychlosti otacania kolies.
4. najvyssi prevod - kedze eCVT nema prevodove stupne, kedze to nie je prevodovka, motor jazdi vzdy v optimlanych otackach.
5. brzdenie motorom - HSD brzdi elektromotorom a nabija bateriu pri kazdom zlozeni nohy z plynu.
Klimatizacia v HSD je pohanana vyhradne elektromotorom
HSD nema alternator - takze nema rozvody.
No to by bolo keby Slovan nedostal vynimku z pravidiel.
Este by nahodou nevyhral titul a to sa nesmie stat!
Kto sa dobrovolne rozhodol zostat mimo Euro, bol, je, a bude... idiot.
OK, takze Toyota Rav4 Plug-in stoji necelych 50 tisic.
Zrychlenie 0-100 km/h je lepsie ako pri tomto 'sportovom' Enyaqu. - skoro o SEKUNDU. To je priepastny rozdiel.
Pri kazdodennom dobijani ma vsetky vyhody elektromobilu, pretoze ma dojazd 75 km/h. Potom funguje ako klasicky HSD - vynikajuco s nizkou spotrebou.
Na dlhych cestach nema ZIADNU nevyhodu cisteho elektromobilu.
A to nehovorim o tom, ze HSD od Toyoty skratka funguje a nekazi sa.
VAG elektricka platforma je stale beta verzia, a inak to nebude, pretoze je zbastlena na urovni core hardveru a ten nezmenite.
Odporúčame