Poznas roman Tapakovci? Nestastom Slovenska je absolutna neochota vacsiny ludi zlepsit sa a pracovat na sebe.
Poznas roman Tapakovci? Nestastom Slovenska je absolutna neochota vacsiny ludi zlepsit sa a pracovat na sebe.
Ako to vyzera, je jedna vec.
Druha vec je, ze dostat sa na bratislavsku hlavnu stanicu z dolezitych dopravnych uzlov je katastrofa.
Nuz, klientela na SK je pomerne svojska... Jej je toto auto site namieru. Ono tie steroidy, chlast a neustaly stres robia svoje. Definitivny penis extender pre ludi bez vkusu s nedostatkom prirodzeneho sebavedomia... A potrebou preprat prachy.
Neviem, ci ma zmysel vycitat autu, ktore je postavene na spotrebu, vycitat slabu dynamiku.
Inak... som fanusik Priusov, ale musim povedat, ze ak nepotrebujete odviezt 7 ludi, klasicky Prius je rozhodne lepsia volba, lebo priestorovo pre 5 ludi je na tom len trosicku horsie. A je vyrazne lacnejsi.
Neviem presne aka je spec.hustota metanu, ale urcite nizsia ako vody. Cize... Plavat sa v nom neda.
Ropa, napr. ma nizsiu hustotu a tak plava na vode.
Kolko vazi???
V okruhu mojich znamych je clovek, ktory ma Mazdu 6, kombik s 2.5 litorvym benzinovym motorom, v plnej vybave. A vazi 1485 kg (prevadzkova hmotnost otestovana na realnej vahe).
Pravici nahanie zajacov celkovo velmi nejde...
Jeden zajac im pred par rokmi zdrhol z labaku a z jeho vycinania sa slovenske zdravotnictvo stale nespamatalo.
Alebo zeby ho vypustili zamerne?
Jedno slovo: bullshit.
Sef IPCC stal dokazatelne za vymyslenymi udajmi o roztopeni ladavcov Himalajach. Takze mame znovu verit organizacii, ktora svoju politiku postavila na zamerne skreslenych datach, na cele ktorej je falzifikator, a ktora pracuje na davno prekonanych uzavretych klimatickych modeloch?
Pretoze su to lowcosty od PSA a neprinasaju nic prevratne a neposuvaju automobilovy svet ani o centimeter dalej.
Co ma privadza k otazke, co tam robi Golf ci, koniec koncov, B-Max.
Vcelku zaujimave citanie, no ako mozu do vyberu zaradit modely, napr. Škoda Citigo (3-dv., 44 kW), ktore su na trhu menej ako rok?
4 roky su dlha doba a hodnota auta moze byt uplne ina nez sa ocakava. Ine je hodnotit na zaklade priemernej ceny modelu na trhu s ojazdenymi vozidlami, teda spoliehat sa na realne data, ako na predpovede.
A este jedna vec. Agentura Focus Online musi byt velmi dobre utajena, pretoze na webe po nej niet ani stopy. Najblizsie je tomu magazin Focus...
Takze by som privital link na web agentury - aspon na corporate site, nemusi byt konkretna sprava.
Samozrejme, viem o AutoBilde a Hyundai - len som sa pozrel kritickom okom na statistiku postavenu na subjektivnych, a teda nemeratelnych ukazovateloch ako spokojnost.
Okrem ineho, rekorderom v minimalnej opotrebvoanosti po 100 000 km v AutoBilde je Mazda 6.
V TUV uz 2x po sebe ziskal primat Prius :-)
Inak, aj ja som dlho zil a soferoval vonku, dokonca moje prve auto malo volant vpravo a na nom som odjazdil svoje prve skutocne kilometre. No vodicak mam kratsie :-)
Javor nie je prototyp katolika, on je prototyp fanatika, ktory odmieta cokolvek nove ci to, co ON poklada za cudzie.
Mozno ani nevie, ze prikazane sviatky nie su rovnake v kazdej krajine, ze napr. v Kanade ci v Britanii a v USA sa veriaci po kazdej omsi stretnu pri caji a keksoch a debatuju, z v kostoloch su dobrovolnici, ktori pomahaju najst prichodiacim na omsu volne miesto (porovnaj so Slovenskom, kde v mnohych kostoloch ludia platia za miestenky v laviciach).
Chodil som pravidlene a dlhodobo na omse v troch krajinach, viem porovnavat :-) Co takto mat vodiaceho slepeckeho psa na svatej omsi. V prvom rade... Cervene ministranske rucha... Prezil by to Javor?
Nuz, koordinovana akcia... to iste sa da povedat o tebe tvojich chlapcoch, pretoze taku prispevkovu kampan pod poslednymi "Bezakovskymi" prispevkami nedokazala zorganizovat ani Sulikova suita.
Bezak mal zodpovedat otazky o navsteve posilnovne ci sprchovani... to nie su obvinenia, to je blbost.
A mylis si poslusnost so zaslepenostou. Poslusnost neznamena, ze budem bez rozmyslania plnit vsetky nariadenia a neobranim sa proti niecomu, co pokladam za krive obvinenia.
Spokojnost majitelov aut a servisov je subjektivny a nemeratelny ukazovatel.
Clovek AB si kupi auto znacky CD a ocakava, ze sa mu pokazi 5 za rok. Pokazi sa 3x. Clovek AB bude spokojny.
Clovek KL si kupi auto znacky MN a ocakva, ze sa mu pokazi maximalne raz za rok. Pokazi sa ale 2x. Clovek KL je nespokojny a to napriek tomu, ze jeho auto sa pokazilo menejkrat.
Ked si pozries TUV, tak tam jednoznacne, ale uplne jednoznacne, dominuju Japonci (a mimochom, velmi uspesny Ford Fusion je odvodeny od predchadzajucej generacie Mazdy 2).
A skutocne neviem, co ta prekvapuje na tom, ze koniec rebrickov kvality a spolahlivosti zdobia francuzske a talianske znacky.... :-)
Ani Golf 6 sa uz po piatoch rokoch nevyraba, vacsina modelob
CX7 bola velmi specificke auto, pre velmi specificky segment trhu, a z tohto hladiska pre automobilku bola uspesna.
CX5 je marginalne mensia, ale ma vacsi kufor. Hlavne ale ide o uplne ine auto s inou koncepciou. V kazdom pripade ju mozno povazovat za nastupcu CX7.
Ja nie. Kvalita rovnako priemerna, atraktivita pre zlodejov rovnako vysoka, akurat Mercedes bude narocnejsi na poistenie.
Velmi casto sa stava, ze ked si naplno naladujes japonca s trojrocnou zarukou, tak bude lacnejsi ako podobne naladovana skodovka s 2-rocnou zarukou.
Ja som sa nedavno hadal s kamosom, tester aut ale pre iny web.
Napisal, ze Rapid je velke auto. Nuz neviem, moj hatchback je az na par milimetrov rovnako dlhy ako Rapid, a pritom je sirsi (prakticky rovnako siroky a Superb prvej generacie) pri razvore 2,64 m (oproti rapidovskym 2.6 m)
Rapid je rozmerovo prakticky rovnaky ako v USA predavany Ford Fiesta sedan - dlzka a sirka, hoci razvor ma Rapid vacsi.
Skodovka ma povest vytvarania "medzitriednych" rozmerovych hybridov, vacsinou ale stylom, ze karoseria presahuje rozmerove ocakavania podvozku aby splnila primarnu poziadavku - obrovsky kufor. Takze mozno Octavia III prelomi tuto filozofiu, kedze realnym nastupcom Octavie II je Rapid.
Nicmenej, ani jedno z tychto aut nie ja na zozname aut, o ktorych by som uvazoval :-)
Mylis sa. Awd a 4x4 su uplne synonyma, awd je mozno trosku vseobecnejsie ale LEN v zmysle poctu kolies, pretoze pismeno A znamena All, cize awd plati aj na pohon 6x6 ci 8x8.
Akakolvek difrenciacia a roznorodost typov pohonu awd je uplne ina kategoria. Subaru pouziva termin full-time awd. Nevylucujem, ze niekto pouziva terminy awd a 4x4 na oznacenie subtypov, ale je to chyba. Nehovoriac o tom, ze som nasiel dost stranok, kde sa terminy rozisovali presne naopak, ako uvadzas ty.
Okrem toho, zamykanie diferencialu nie je domenou stvorkoliek.
Nuz takto, pozadie nepozname rovnako :-) Za predpokladu, ze si obycajny diskuter a nie sucast uderky.
A tebe vobec neprislucha hodnotit, ci ja alebo Sokol raz obstojime pred Bohom.
Mat nazor na uradovanie Sokola je ina vec a ja som len vyjadril svoj nazor. Ty si reagoval osobnou urazkou.
Odporúčame