1. Tvoj prispevok nesuvisi s temou clanku.
2. Ak sa hovori verejne, tak nemas problem sem dat linku.
3. Nauc sa pouzivat velke a male pismena, ciarky, bodky a tak...
4. Obcas vylez z detskej izby u rodicov.
1. Tvoj prispevok nesuvisi s temou clanku.
2. Ak sa hovori verejne, tak nemas problem sem dat linku.
3. Nauc sa pouzivat velke a male pismena, ciarky, bodky a tak...
4. Obcas vylez z detskej izby u rodicov.
Veta: "Slováci si na výbere svojich áut dávajú veľmi záležať."
je v priamom rozpore s vetou:
"K najpredávanejším značkám ojazdených áut u nás podľa odborníkov patrí tradične Škoda, ktorú nasleduje Volkswagen, Hyundai, Kia a Ford."
Keby sme si davali zalezat, tak rebricek vyzera inak. A podiel dieslov bude ako v Polsku. Vyberame si auta, ktorych cena, kvalita a spolahlivost nezodpoveda cene a nakladom na prevadzku.
Keby sme si dali zalezat, tak rebricku kraluje Toyota a za nou Mazda.
"Michelin Alpin A4"
Uz minulu sezonu sa predavala Alpin A6... Holt, ADAC.
Konecne. V Praha na Vltave premavaju kompy (privozy) a je to casto najrychlejsi sposob, ako sa dostat na druhy breh, napr. z Karlina do Holesovic. Plati na to Litacka.
Podobne v Londyne, tam sa sice doplaca, ale preplavit sa katamaranom z Canary Wharf na Embankment je super.
Ked to urobil Talian Zidanovi, a Zidane reagoval, tak bol zly Zidane.
Ale pozor, tu niekto nieco povedal hracovi Slovana!
Ten kreten v superbe asi najskor cumel do mobilu a potom, v duchu vidlackeho ‘mam superb, gdo je vac’ zacal trubit.
Mam bielu motorku, hlavny diel kapotaze je neonovo zlty. Strany bocnych kufrov su biele. Mam bielu prilbu. Mam kanarikovo/neonovo zltu bundu. Motorka svieti. Pravdepodobne ma vidia aj satelity z obeznej drahy.
A napriek tomu sa mi pravidelne stava, ze ma nejaky magor prehliadne. S najvacsou pravdepodobnostou by prehliadol aj auto. Ak by sa to stalo raz za cas, ok. Lenze ono sa mi to na mojej pravidelnej trase cca 60 km stava 3-4 x a to z toho idem 20 km po dialnici.
Co nepochopim, a vsimam si to aj ked soferujem auto, preco 70% vodicov pri vychadzani na hlavnu cumi opacnym smerom nez by mali. Manik stoji, odbocuje vpravo, a namiesto toho, aby pozeral dolava, odkial idem ja, cumi doprava. Obcas by clovek aj niekoho pustil, ale mozem blikat dialkovymi, ked ten magor furt cumi doprava.
2. Toyota Prius (2015-súčasnosť)
Na fotke je Prius Plus, vyraba sa od roku 2012, stoji na baze Prius 3. generacie a so sucanou verziou Priusu (2015 - sucasnost) nema nic spolocne.
Mno... Dlho som zil a pracoval v Britanii a hoci som v tamojsom panelaku nikdy nebyval, par som ich navstivil. Kvalita, rozvrh priestoru.... Petrzalka moze pri vacsine hviezdit.
Na druhej strane... v Cesku som sa stretol s panelakmi, ktore su naozaj katastrofalne - panely na hrubku okna, ziadne parapety, elektrina vedena po ploche panela, na strope bez pripravy na svetlo, podlahy v spolocnych priestoroch uprostred okna.
Ale priznajme si... panelaky vznikli preto, lebo ludia prichadzajuci za pracou do miest potrebovali byvat. Rychlo a v tisickach.
A druha vec - pre vacsinu najomnikov bol byt v panelaku vyraznym civilizacnym krokom vpred. Pretoze mali zachod, teplu vodu atd.
A je jedno, ci to bolo na SK, v Cesku alebo v Britanii.
Boli panelaky a panelaky. Ten moj bol OK.
Rusky hokej? Nevsimol som si, ze v dnes take druzstvo hralo.
Slovan bol bpv KHL za fackovacieho panaka
Vtipne je, ze rozkol v SAS znamena, ze sa clenska zakladna zmensi o jeden dialkovy autobus :)
Celostatna strana ma 213 clenov? Skutocne silna clenska zakladna, ktora nepochybne odraza regionalne nazory celeho spektra spolocnosti skrz vsetky socialne vrstvy. [koniec sarkazmu]
Super, na zasadania okresnych buniek im staci rezerovat maly stol v restike.
KUA, to aj do tohto musis tahat svoj primitivny nazor na politiku?
Toto bol jasny kretenizmus. Holt, vsade cervena znamena stat - u nas znamena, ze este 3 auta prejdu.
Na druhej strane...
Oranzova by mala
a) svietit dlhsie
b) blikat ak po nej nasleduje cervena
Su krizovatky, ked je oranzova taka kratka, ze pri jazde rychlostou mensou ako 50 km/h nemate sancu zastavit.
Su situacie, kde neviete, ci po oranzovej bude nasledovat zelena alebo cervena.
No a specificky pripad su krizovatky, kde je mozne na extra zelenu sipku odbocit vpravo. Problem je, ze ta skratka zhasne bez varovania a je po ptakach - pretoze nemate sancu reagovat = zastavit.
Vtip je v tom, ze na prepojenie statu a zlocinu treba dvoch - statnika a zlocinca.
Kiskovi sa ale podaril husarsky kusok - on bol zaroven jedno aj druhe.
Prezident, vo volnom case danovy podvodnik a pozemkovy mafian.
Tak ja este odporucam daniarom, aby sa pozreli na politicke mimovladky a neziskovky operujuce v centre Bratislavy.
Ze u nich dru interni od rana do vecera je jedna vec, su to vysokoskolski studenti. Pruser je, ze vsetci ich analytici a organizatori pracuju na zivnost, pritom maju uzavrete zmluvy, ktore kopiruju zmluvy zamestnanecke, musia napr. ziadat o dovolenku, ale spory su rozhodovane 'arbitrazou'. Tito akoze zivnostnici sedia na zadku vo firmou platenom kancli a pracuju na firmou dodanom pocitaci a telefonuju na firmou dodanom telefone s firemnym pausalom.
Maju vsetky nevyhody zivnostnika (dane, odvody...) a vsetky nevyhody zamestnanca.
Ten stadion je 'narodny'.
Slovan nan ma rovnake pravo ako HC Poprad.
Kua, co tu treba riesit - nacka posadit do basy.
Nie ze by niekto pochyboval o tom, ze fanklub Slovana, s napojenim na manazment, je dlhodobo napojeny na kriminalne podsvetie a nacistov.
No premia ako vysita. Zoberiem auto s obstaroznym neekologickym dieslom, hodim do kufra baterku, a vyhlasim to za hybrid.
Skutocne technologicky skvost. Mam vsetky nevyhody dieslu a pokial nenabijam zo zasuvky, tak este znasam bremeno vahy akumulatorov a potreby ich dobijat naftou.
"Spojenie naftového a elektrického motora spolu s bežnou automatickou prevodovkou dáva zmysel."
Nedava - akakolvek prevodovka s pevne definovanymi stupnami bude VZDY prisposobovat cinnost pohonnej sustavy rychlosti otacania kolies a spalovacieho motora (s vynimkou jazdy na elektrinu).
Preco je to problem? Pretoze elektromotor z principu prevodovku nepotrebuje, kedze svoj maximalny krutiaci moment dosahuje od nulovych otacok.
Vysledok je, ze AKYKOLVEK hybridny system s pevne odstupnovanou prevodovkou nebude moct vyuzit naplno potencial elektromotora.
"Kým iní výrobcovia často siahajú po benzínových motoroch a bezstupňových CVT prevodovkách."
Napriklad? Ja neviem o ziadnom. Toyota pouziva zariadenie, ktore oznacuje e-CVT ale s klasickou CVT to nema nic spolocne. Ono to totiz nie je prevodovka, ale malicke sukolie, ktore umoznuje obom motorom pracovat v optimalnom rezime nezavislo od rychlosti motora, kolies a smeru jazdy.
Odporúčame