Specificky pre VAG a Stellantis je problem so softwerom ako takym. Vzhladom na brutalny tlak produktovat elektromobily, ktory bol sposobeny sialenou stavkou na diesle, boli zdroje presunute inde. Napriklad VSETKY elektromobily z dielne VAG maju sialene diery a chyby na urovni kernelu a CPU - skrz celu platformu. Tie sa nedaju opravit, pretoze su doslova 'zapecene' do hardwaru. Daju sa len kompenzovat, softverovo, dalej v retazci.
Pri Forde je problemom stavka na Android platformu, co je jedna z najhorsich architektur v dejinach.
Takze akakolvek implementacia perfiferii nevyhnutne pracuje s obchadzkami, zaplatami, improvizaciou, atd, pretoze to skratka inak nejde. Je to ako mat osmicku na kolese a snazit sa vytvarovat pneumatiku tak, aby tu osmicku vykompenzovala.
Svagrina nafasovala Skodu Suberb, teraz ma cca 5 rokov. Plne nalozena LK vybava...ale bez cuvacej kamery. Simply clever. Ale bol na to dovod. Skratka to bola ochrana pred problemami.