Na mytnych branach su najhorsi ti:
- co platia hotovostou
- co nevedia zaparkovat blizko okienka
- co nie a nie sa pohnut
Na mytnych branach su najhorsi ti:
- co platia hotovostou
- co nevedia zaparkovat blizko okienka
- co nie a nie sa pohnut
Az na to, ze ani jeden 2-litrovy diesel na trhu nejazdi v realnej premavke za tri litre. A tie koncernove uz vobec nie.
Nasi hrali mizerne. A ked sme v situacii, ze sa vhadzovani skoro pobiju spoluhraci, tak na MS nemame co hladat.
K ceskemu expertovi... Cesky team to robil pravidelne. Mozno hral v top zostave, ale 'taktizovanim' (chytracenim, vycuravanim atd.) nemal supera. Vacsina titulov su dosledkom rozbijacskeho antihokeja, na ktory kreativne teamy nevedeli najst recept, pretoze nic take podradne necakali. Jo, ucel svati prostriedky, ale to je ako obhajovat chemicke zbrane.
Odvtedy nic cesky hokej toho vela neukazal.
ADAC je predlzena ruka VAG, nic viac, nic menej, to sa vie uz roky od skandalu, ked ADAC nafukoval hlasy pre Golf.
Ekonomicky fakt je taky, ze Toyota preda viac aut, ma vyssie marze, a emisne preteky vyhrava vdaka spolohlivym hybridom kym VAG musi chrlit svoje nespolahlive elektromobily a predavat ich so stratou.
Par faktov zo zivota.
Majitel koncernoveho auta mi NIKDY neveri, ze za 130-tisic km som v hybridnom Aurise menil ziarovku smerovky. To je jedina vec, ktora sa 'pokazila'.
Majitel nemeckej, talianskej, britskej ci americkej motorky mi nikdy neveri, ze za 33-tisic km som na svojej Honde vymenil ziarovku predneho svetlometu za silnejsiu.
Nedavno som videl 5 rocny prius s 500-tisic km. Bol v lepsom stave ako rocny nemec.
"s najlepším Európanom, aký kedy hral hokej."
To nie je Jagr ale Peter Stastny. A to s prehladom.
Drviva vacsina predajov Skody je fleet. Nemam na mysli kupu na zivnost, ale fleet. To je jedine , co drzi skodovku v CR a SR. Ono sa nenadarmo hovori, ze skodovka sa nekupuje, skodovka sa fasuje.
Annu si pamatam z univerzity. Intelektovo priemerna, nedostatky na duchu dohanala inak.
Ked EU pristupila k znizovaniu CO u automobilov, neprikazala automobilkam vyrabat elektromobily.
Problem bol, a tyka sa to vsetkych europskych znaciek, ze ani jedna nedokazala postavit spalovacie motory, ktore by dokazali emisne normy plnit.
Ani jeden europsky hybrid nedokaze konkurovat Toyote. Ani jedna europska automobilka nema spalovacie motory, ktore by sa ucinnostou co i len priblizili agregatom od Toyoty a Mazdy, kde je tepelna ucinnost okolo 40%.
Zvlastne je, ze Mazda je schopna predavat 3-litrovy diesel v CX-60 s emisnymi parametrami, o ktorym sa moze europskym dieslom len snivat. Ten motor je konstrukcne 2-3 generacie pred konkurenciou.
VAG a dalsi mali jedinu moznost. Elektrifikaciu. A aj v tej zlyhali.
Hasek ma 2 problemy.
1. Intelektom neoplyva. Za roky pobytu v NHL sa nedokazal naucit poriadne po anglicky. Jeho mimohokejove aktivity, kde bolo treba pouzivat mozog, skoncili fiaskom.
2. Hasek je typicky cechacek (pozor, nie Cech). Obmedzeny malomestiak stotozneny s mantinelizmom a ciernobielym myslenim.
Zda sa, ze Slovaci konecne dostavaju rozum a/alebo firmy krotia fleetove nakupy a tak VAG a jeho znacky stracaju.
Vrazda by bola davno vysetrena a pachatelia za mrezami, keby nemali krytie priamo v policii.
Svojho casu sa vysetrovaci spis ocitol publikovany na fore majitelov Mercedesu G-wagen, znameho ako zasterka pre neonacisticke aktivity.
Ten spis sa tam nedostal nahodou, dostal sa tam priamo z prostredia vysetrovania. Nemal inak ako.
Ak tipujete, stavte na to, ze vyssia moc zariadi Slovanu postup a titul.
Nic sa nedeje, akurat par Cechov zase blbne.
Najpredavanejsie aj najnespolahlivejsie.
Uprimne, radsej 5 rocna Toyota ako nove COKOLVEK z Europy.
Absolutne skvela vec. Uz to tu davno malo byt.
Ty nepatris ani na chodnik, nie to este na cesty.
No, ze VAG ma problemy so kernelom svojich elektromobilov je znama vec. Kazdy model je, v softverovej hantyrke, public beta. Je to zaplatane na urovni operacneho systemu, ale 'BIOS' a architekturu neosetrite bez zmeny hardveru.
Preto je dojazd biedny, funkcie okliestene... Inak ale VAG nie je schopny plnit emisne normy, pretoze jeho spalovacie motory stracaju na japonsku spicku 2-3 generacie.
Zda sa, ze VAG stale nie je schopny osetrit strukturalne nedostatky svojej platformy, na ktoru je odkazany.
Ku Golfu len tolko... to auto bolo vzdy priemer. Po kazdej stranke. Nezaujimave auto, ktoreho povest mala maloco spolocne s realitou. V beznych modeloch zaostaval za japonskou spickou - kvalitou, motormi, podvozkom, spolahlivostou, jazdnymi vlastnostami (svojho casu mal hybridny auris kombik v losom teste rovnaky vysledok ako GTI....na 16 palcovych balonoch).
V sucasnosti maju len dva automobilky na svete seriovy spalovaci motor s ucinnostou nad 40%. Mazda a Toyota.
Ani jedna ina automobilka nema seriovy benzinovy motor s kompresym pomerom nad 14:1.
Naskok Toyoty a Mazdy na poli spalovacich motorov je minimalne dvojgeneracny.
Fakt je, ze aj stara 1.8 v Priusoch tretej generacie je vyspelejsia nez cokolvek, co dnes najdete pod kapotou koncernu a inych.
Takze Nemci atd. nemaju iny moznost na plnenie korporatnych emisnych noriem len budovanim elektormobilov.
Zase mytus o 'spickovych' a 'seriovych' vyrobkoch ceskeho resp. ceskoslovenskeho priemyslu v udajne 'zlatom' medzivojnovom obdobi.
a) drviva vacsina ludi zila v chudobe
b) vyrobky boli priemerne
c) seriova vyroba sa nekonala. Slavnych aerodynamickych Tatier vznikli desiatky maximalne stovky kusov (podla modelu). A to iste plati o ostatnych automobilkach. Staci si uvedomit, ze francuzske autmomobilky dokazali vyrobit jednotlive modely, z ktorych sa pocas niekolkych rokov produkcie predalo viac ako vsetkych aut vyrobenych v CSR medzi vojnami.
K tejto motorke len tolko, ze je to predrazeny snobsky, na kolene poskladany stroj na vystavy a na propagacne jazdy, pretoze bude bojovat so spolahlivostou.
Mozete pouzit sebalepsie individualne komponenty, ak neboli specificky vyrobene pre danu motorku, preverene masovou vyrobou a testovane po tisickach, vysledok bude nespolahlivy. Vid KTM a vsetky talianske motorky.
Odporúčame