Test: Peugeot 208 1,2 PureTech- slovenská ľahkosť
Toto je TEST???
"francúzsko-slovenská spolupráca" a "slovenska lahkost"
Ako sa Slovensko podielalo na vyvoji auta? To, ze tu ma PSA dielnu, este neznamena, ze auto je francuzsko-slovenske.
"Zladiť vodičovu výšku a polohu volantu tak, aby jeho veniec neprekrýval údaje o rýchlosti alebo otáčkach motora dá zabrať."
Preco rovno nenapisat, ze ergonomia je uboha?
"Vďaka hmotnosti len 1 225 kg"
LEN??? Autor zrejme ani len netusi, kolko vazia konkurenti. Pretoze tento Francuz vazi o skoro 200 kil viac ako napr. Mazda 2 (prevadzkova hmotnost vo vybave Emotion je 1050 kg VRATANE vodica 75 kg a paliva). Aj preto z 0-100 zrychluje len za 9.4 sekundy (s atmosferickym motorom), nie za 10.7 ako Peugeot.
"Polomer otáčania je 5,2 metra."
Tento udaj mal byt pri mestskom aute podrobeny kritike. Priemer otacania (co je standartny udaj) je teda 10.4 metra - na porovnanie, spominana Mazda potrebuje na otocenie o METER menej (9.4).
Toto je tazkopadne, lenive auto nevhodne do mesta.