Smrt neprajme nikomu.
Smrt neprajme nikomu.
Hranol škodí tomuto štátu všade kam sa človek pozrie.
ESET si do huby neber. To sú chlapi, ktorí sa k majetku dopracovali mimo štátny rozpočet.
Božie mlyny melú pomaly ale isto. Vyhtotená situácia možno vygeneruje extrémne a nepredstaviteľné riešenia ako napríklad zabavovanie nakradnutého majetku (naposledy objavené tzv. penzióny sú len zrnko maku) alebo doživotné tresty pre zlodejov. Fico môže len dúfať, že dovtedy zaparkuje Slovensko do ruského sveta, kde ho táto spravodlivosť nedobehne.
Rustikálna sociálna demokracia. Ešte ich čakajú všelijaké nemilé prekvapenia. Napríklad aj výber daní za tento rok. To bude smutné kino.
Nie. Ten hlas vychádzal tak nejak nižšie od jeho pása. Pod miestom kde sa mu končí chrbát.
Konečne slovo do bitky aj z európskej automobilky.
Viete čo majú spoločné Fico a Štefánik? Nič! Štefánik bol veriaci evanjelik a Fico je neveriaci katolík.
Danka, Fica, Huliaka a na obzore sú Uhrík, Suja a Mazurek. Čistý výkvet elity a inteligencie národa. Čo myslíš, podal by Štefánik niekomu z nich ruku? Možno len preto aby mu jednu vylepil.
Aké inteligentné.
Mozno ich bude viacej zaujímať názor Ukrajincov.
Účinnosť motora stúpa so zaťažením. Priemerná účinnosť nebude vžiadnom prípade 35%, pretože motor je v prevádzke málo zaťažený.
Spaľovací motor môže mať účinnosť aj 40% v jednom ustálenom režime (zaťaženie a otáčky). Prechodových režimoch a v prevádzke na ceste je účinnosť možno menšia ako 25%.
Mozeš naliať tých 7 litrov benzínu do centrály a teplom vykúriť dom (42kWh asi jeden deň v zime). 21kWh elektriny, čo vyrobí centrála bude stále stačiť na 100km jazdy elektromobilom. Stačí takto jednoducho? Vydíš tú neefektivitu?
Je to tak. A fyzika musí zvíťaziť. 7 litrov benzínu je 63kWh energie. A dobrý elektromobil páli 15 kWh a menej. Teda štvrtinu. Keby išlo o 5% úsporu nepoviem ani slovo. Ale ide o 75% a to môže ignorovať len idiot. ...ale podmienkou je dobrý elektromobil. Aspoň ako bolo BMW i3. Ale to sa už dnes nevyrába.
Je ľahké vládnuť múdrym ľuďom a ťažké vládnuť idiotom. Vidíme to doma.
1. Čo sa Nortvolthu týka, tak strojcom úspechu dodávateľského reťazca je vždy OEM. A tí dnes pochovali aj seba. Napr. EV od VW majú 600kg a viac nadváhu. Stým sa diera do sveta urobiť nedá.
2. Čo sa Green dealu týka, tak platí, že rozumný človek na tom nemôže prerobiť. Zrušil som plyn a benzín. Mám pelety a elektrinu. Len na aute je to úspora 2000 EUR ročne. Elektrinou aj kúrim, keď je prebytok z FVE. Tona peliet na sezónu je 350 EUR.
Tak nadávajte na EÚ. Je možné, že kúria v Bruseli mazutom. Potom sú idioti. Alebo len prikurujú. Neviem.
Nárazníkovú zónu nech si rusi vytváraju na svojej strane hranice.
Tak im gratulujem. Takýto správa sa do ľudskej reči prekladá tak, že "naďalej budeme pokračovať v prebaľovaní starého krámu do nového pozlátka. S ničím zásadne novým nepočítajte. " Prínos takejto firmy pre pokrok spoločnosti je nulový.
Panstvo sa vybíja v mlátení prázdnej slamy, ale my automoboloví konštruktéri nemáme čo žrať. Namiesto toho aby nás nechali urobiť poriadny elektromobil, stále zotvávajú v starých omyloch a trvajú na starých a prežitých dogmách. Hlupáci. Nielen tí dvaja z článku. Všetci. Ešte nikto z nich nepostavil ani taký elektromobil ako je Tesla Model 3 alebo Y. A to tiež nie sú žiadne zázraky.
Hokej je tá posledná vec, ktorá bude v štáte fungovať, keď bude všetko ostatné v poriadku. Uhríkovskí Dankovskí a Ficovskí voliči odmietajú brániť našu krajinu proti prípadnému agresorovi. To je vážnejší problém. A že sa nikto nehrnie do slovenského dresu? Premiér nám robí hanbu na všetky 4 svetové strany, tak čo sa divíte? Kto chce byť za idiota?
Odporúčame