Vývoj znamená nové technológie. Mimochodom ja robím 33 rokov vo vývoji. Na projektoch Škoda, VW, BMW, JLR, Mercedes , Stellantis aj Renault (vrátane Alpine). V Európe nemáme také autá preto, lebo automobilky riadia idioti. Žiadny iný dôvod na to nie je. My také auto vieme urobiť, lenže sú tu určité, pre mňa úplne nelogické, dôvody prečo to tak nie je. Podla mňa, automobilky sa snažili oholiť zákazníka až na kosť. To by bolo z môjho pohľadu chválihodné, lebo ma platia. Lenže konečné slovo má zákazník. A ten povedal dosť! Takže je tu odtrhnutie od reality, nezvládnutá marketingová stratégia, ktorá vyústila do úplne nevhodného výrobného programu. A preto sme tam, kde sme. V pekle. Snaha o znovuzískanie dôvery zákazníka sa ešte ani nezačala. Začne sa, keď automobilky prestanú rozmýšlať len nad vlastným ziskom, ktorý je mimochodom dnes v ťažkom ohrození a začnú rozmýšlať nad prínosom svojho produktu pre zákazníka a aj celú spoločnosť. Taký return on investments za tie dotácie!