To môže, lenže tí, čo menili odísť, už odišli. Tí čo zostali rozložia aj rusko, keby ich chcel pripojiť.
To môže, lenže tí, čo menili odísť, už odišli. Tí čo zostali rozložia aj rusko, keby ich chcel pripojiť.
...len by si nám mohol ešte povedať ako chcú rusi ovládnuť milióny na$r@ných Ukrajincov. Keď strčia do Kijeva nejakého svojho panáka, tak do rána z neho nezostane ani pracka na opasku.
Nikto nie je taký hlúpy aby nechápal, čo znamená postaviť sa po boku zákerného agresora, vraha a zločinca Putina. Ani Fico ani jeho nekritickí jehovisti. To že dedovia bojovali proti fašizmu neznamená, že ich vnuci nie sú dnes fašisti. ... a na druhej strane je jedno či je vrahom fašista, alebo komunista. Výsledok je rovnaký - mŕtva obeť. A že ich majú fašisti aj komunisti na konte desiatky miliónov dnes už vie každý, kto sa netvári, že keď zavrie oči, tak ho nie je vidieť.
Zníženie hmotnosti áut pod 1300kg je hlavná, no zatiaľ nepochopená, úloha automobilových konštruktérov. Stále idú opačným smerom. Kríza, o ktorej sa nehovorí, ale reálne je najhoršia za 34 rokov čo som v odvetví, ich donúti všetko pochopiť. Nebude to však tento rok. Možno na budúci. Výsledky v showroomoch najskorej za 4 roky.
Uveďte len jednu krajinu, kde už takto prepustili odsúdeného sériového vraha. Len jednu.
Kde na svete by uvažovali nad prepustením sériového vraha? Takých idiotov nájdete len na Slovensku. To snáď nie je ani možné.
Chudáci volia zločincov ako Hitler, Putin, Orbán alebo Fico. ...aby ich dostali ešte do väčšej biedy.
Píšeme o tom, čo je dnes. Nie o tom čo bolo pred 77 rokmi. Dnes sprostota prekvitá u nás a je to o to horšie, že ani tých 40 rokov nestačilo na to aby Slováci dostali rozum.
V Čechách netreba takto poučovať ani štamgastov v štvrtej cenovej. Každému je jasné čo sú rusáci za fašistickú zberbu. Na Slovensku je to však inak. Tu sprostota prekonáva všetky hranice a sú tu ľudia schopní velebiť svojho vraha.
Turínske plátno...?!
Silná armáda v Európe, ktorá v kritických svetových regiónoch stabilizuje neúnosnú situáciu a tým odstráni dôvody na migráciu motivovanú žiadosťami o azyl to je riešenie situácie. Silnú armády myslím na spôsob USA, Izraela alebo Korei. Silná armáda musí však byť podporená mohutným priemyslom a energetickou nezávislosťou. Aj toto však sú riešiteľné záležitosti. Do energetickej nezávislosti musí však byť zapojené aj hospodárske využitie potenciálu krajiny. Teda globálna mobilizácia naprieč celou spoločnosťou. Žiadna agónia, lenivosť a bohatnutie na okrádaní štátu a špekuláciách.
Na mieste je otázka, že čo môže motivovať vychcaného gaunera ako je Fico trepať takéto sprostosti, ktorým on sám zjavne neverí?
Veľká je božia zoologická záhrada. Lenže je lepšie sa na takých ľudí chodiť pozerať ako trávia čas v klietkach a nie púšťať ich ku kormidlu nášho štátu.
Tá spotreba 13,2kWh/100km je však fakt sprostosť. Mám BMW i3 - pohotovostná hmotnosť 1340kg. Čelná plocha o cca 10% menšia ako Enyaq. Valivý odpor pneu výrazne nižší - rozmer šírka pneu 175. Máme spotrebu 15,1kWh/100km. Jazdíme cca 50% dialnica 50% mesto. Dialnica do 120km/h.
Máš pravdu v kilowatthodinách je to druhá mocnina - energia F*s. Výkon potrebný na prekonanie odporu vzduchu je tretia mocnina - v kilowattoch.
Odpor vzduchu je sila. Keď chceš vypočítať výkon potrebný na prekonanie odporu vzduchu, tak musíš silu vynásobiť ešte raz rýchlosťou a tak je to potom už tretia mocnina rýchlosti. Nemôžeš miešať hrušky s jablkami. Sila je v Newtonoch a my sa bavíme o kilowattoch a kilowatthodinách.
Skús toto video poslať chlapom z firmy čo jazdia na služobákoch. Tým nevysvetlíš aby išli po diaľnici 126km/h, keďže idú 139km/h a energia potrebná na prekonanie odporu vzduchu rastie s treťou mocninou rýchlosti. Skús si prepočítať aký je rozdie medzi 1,3 na tretiu a 1,4 na tretiu a pripočítaj k tomu 3kWh na kúrenie/klimu. Sme na 30kWh/100km.
Dojazd 581km by znamenal spotrebu 13,2kWh/100km. To je veľmi ďaleko od reality, ktorá bude cez 20kWh/100km, ale čítal som aj o 24kWh/100km. Dokonca trasa Trenčín - Bratislava a späť je nemožná bez nabíjania. Je to 260km - po diaľnici. To je spotreba cez 30kWh/100km. Silná káva, že? Myslím takto očividne klamať. Problémom sú veľké jazdné odpory - teda výška 1620mm a hmotnosť 2300kg. Urobiť sa s tým nič nedá, lebo táto katastrofa je daná platformou. Možná náprava je v roku 2027, ak si vstúpili vo VW do svedomia a začali riešiť novú platformu minulý rok - alebo lepšie už predminulý. Majú nadváhu jednu tonu aby dosiahli tých 13,2kWh/100km. Čelnú plochu auta musia znížiť minimálne o 30%. Z Eniaqu nemôžu použiť ani farbu aby dosiahli tie parametre, čo tu už dnes uvádzajú.
Píšem o tebe v poslednej môjho príspevku.
Presne teba spomínam v poslednej vete.
Odporúčame