Akú múdrosť hľadáš v rozpútaní vojny?
Akú múdrosť hľadáš v rozpútaní vojny?
Nehľadajte problém tam kde nie je. Problémom pre Európske automobilky sú vyspelé produkty z Číny a čínske automobilky v podstate spĺňajú to, čo chce EÚ. Dôvodom zaostávania európskych automobiliek je fyzika, ktorú úplne vynechali pri vývoji svojich produktov a namiesto toho sa sústredili na nefunkčné ornamenty, ktorými obalili svoj zaostalý produkt. Takto je to priatelia.
Skúška správnosti môjho tvrdenia: Ako sa dá predať zákazníkovi nové auto, keď už jedno, síce 10 ročné, ale parametrami v podstate rovnaké má doma. NEDÁ SA!
Toto nie je vďaka EU, ale vďaka nenažranosti a zaostalosti európskych automobiliek. Pretože ten spomínaný generálny riaditeľ bol Jim Farley z Fordu a vystúpil z elektromobilu.
"Chceli ste to? Tak to sakra máte". Nie, my chceme aby rusi prestali okupovať Ukrajinu. Tam nech si žijú svojim bezútešným spôsobom života - nech sa tam ožierajú, platia výpalné lokálnym mafiánom, zomierajú za mlada a podriaďujú svoju existenciu dosadeným gubernátorom. Aby pochopili, že sú pre celý civilizovaný svet len primitívni hlupáci.
Vyrábajú autá, ktoré sa nepredávajú. Prečo? V prvom rade sú drahé - majú vysokú cenu a aj vysoké prevádzkové náklady. V druhom rade sú nemoderné a to myslím na techniku nie na styling. ...v neposlednom rade VW stratil dôveru zákazníkov kvôli vymýšlaniu manévrov ako obrať zákazníkov o peniaze.
VW je rovnaký prípad ako Nokia alebo Kodak. Momentálne všetky automobilky stále tápajú v hľadaní budúcej podoby individuálnej mobility. Aj tie Čínske. V Číne však už definitívne zavrhli tepelný stroj ako veľmi neefektívny zdroj mechanickej energie pre pohon automobilu. Sú tam teda krok dopredu.
Kto si ešte nemyslí, že Fico je ruský agent, nech si vstúpi do svedomia.
Preto aby sme nedostali od Putina to, 4o dal Hitler Chamberlainovi a Daladierovi - VOJNU! Lebo tam taký Ficov postoj vedie. My sa vykašleme na Ukrajinu a Západ sa potom vykašle na nás. Použi mozog, keď ho ešte nemáš rozomletý na kašu ruskou propagandou. Fico ho už zjavne má, alebo ho práve
rozomiela na $račky iným.
...mal som radšej napísať "mier", lebo aj tak dostali od Hitlera vojnu!
Počúval si tlačovku? Polovicu tlačovky Fico bliakal o tom, že Západ podporuje Ukrajinu namiesto toho aby rokoval s Putinom o mieri. ...ale práve to robili Daladier a Chamberlein. Dohodli mier s Hitlerom a Československo mu hodili do papule.
Ja nespochybňujem to, že Zem je guľatá, ani prínos vedy v podobe očkovania, ktoré prvýkrát urobil Luis Pasteur ešte v 19. storočí a zachránil tak veľa ľudských životov. Ani nemám nekonzistentvý postoj k Mníchovskej zrade a dnešnej zrade Ukrajiny, dokonca ani nerozporujem jednoznačný prínos členstva Slovenska v EU a NATO. Ani nemám nick Anti, teda PROTI, proti všetkému rozumnému. Tak keď tu má niekto mozog rozomletý na $račku, tak to budeš ty.
Fico lamentuje nad Mníchovským diktátom, ža aká to bola zrada Západu, ale zároveň neváha urobiť ešte horšiu zradu Ukrajiny. Ako mu môže niekto toto ešte žrať?
Keď oblečiete fašistu do obleku, stále je to fašista.
Prípadné predčasné voľby by možno ešte posilnili Fica na úkor Danka a možno by sa do parlamentu dostali aj Uhríkoví fašisti. Tak sú dnes ľudia na Slovensku osprostení.
Aby to nedopadlo ako X391, elektrický nástupca XJ, ktorý skončil v šrote pár týždňov pred SOP.
Na Fica sa to sype zo všetkých strán. Teraz už tomu ani nemusí nijako pomáhať.
Lenže tá hmota okolo, stojí enormné množstvo energie, ktorou Európa zrovna neoplýva. Auto so spaľovacím motorom spáli na 100km cca 60 kWh energie viazanej v palive. Nehospodárny elektromobil spáli menej ako polovicu, ale pri toche snahy sa môžeme dostať pod 12 kWh/100km. V Nemecku platia domácnosti za energiu 33 ba aj 40 centov za kWh. Aby sme sa bavili o nedotovaných cenách. A elektromobil so sporebou 25kWh/100km domáca fotovoltaika len ťažko uživí.
Keď som chodil do školy (už je to 35 rokov) tak sa robil čelný náraz pri rýchlosti 50km/h. Nie offset. Autá vážili okolo jednej tony, ale napr. Citroen AX bol od 640kg. Docent Hudec nám vtedy hovoril, že keby sa zvýšila rýchlosť nárazu na 70km/h a mali by sme dosiahnuť rovnaké výsledky, tak by auto muselo vážiť 2 tony. Dnes sa robí offset crash pri rýchlosti 64km/h a už sme tam. Jemu sa vtedy pootovostná hmotnosť 2 tony zdala absurdná. Mne sa sa zdá absurdná dodnes.
Keď som spomínal aktívnu bezpečnosť zabezpečenú elektronicky, tak som mal na mysli veci ako povinný transpondér, dátovú komunikačnú sieť pre dopravu, komunikačný protokol pre priamu komunikáciu medzi automobilmi... Nie adaptívny tempomat a iné dnes používané asistenty. Tie samozrejme tiež, lenže ich možnosti sú obmedzené.
EuroNCAP urobil za posledných 30 rokov z áut tanky. Pôvodne dobrá myšlienka sa úplne vymkla spod kontroly a má hlavný podiel na zdegenerovanej podobe dnešných automobilov. Sučasne je aj jedným z hlavných dôvodov rozporu medzi predstavami EU a automobiliek o podobe budúcnosti individualnej mobility. Preto je automobilový priemysel (nielen európsky) v slepej ulčke, z ktorej nevie nájsť východ. Východiskom bude zrejme bezpečnosť dopravy zaistená elektronicky a nie hmotou vozidla.
Odporúčame