Ja myslím hlavne na to ako to tu vypadalo keď nás dirigovali z Kremľa. Už nikdy viac!
Ja myslím hlavne na to ako to tu vypadalo keď nás dirigovali z Kremľa. Už nikdy viac!
Na peniaze sa môžeme vykašlať. Za ruský plyn sa platí slobodou a suverenitou. Radšej budem kúriť peletami.
Komu to pomôže, keď bude Fico vydierať Ukrajincov? Chalan si dláždi cestu na šibenicu.
Voľby sa blížia. Peniaze budú treba na kupovanie voličov. Lenže peniaze stiahnuté od občanov na dlhopisy budú chýbať v ekonomike inde.
To je správa pre spolkovú republiku Dolné Sasko. Pripravte miliardy, budú treba! Veľmi treba! VW je "too big to fail" ako sa v kríze v roku 2008 hovorilo o amerických bankách. Idioti na čele predĺžili agóniu o pár mesiacov a dovtedy budú dúfať v zázrak.
Ficova snaha vytrhnúť Slovensko z EÚ a NATO a hodiť nás Putinovi do papule by viedla k občianskej vojne na Slovensku! Takáto je pravda! Strata slobody a suverenity nie je pre nás alternatíva.
Mier ano. Kapituláciu Ukrajiny nie!
Putin povedal že "konflikt". Ako ublížila Ukrajina rusku?
Hlavne to ten Putin nedal vedieť ruským ožralcom Strelkova/Girkina, ktorí obsluhovali systém BUK.
Nie. Rusko malo s krajinami NATO len 5% štátnej hranice. Kým do NATO nevstúpilo Fínsko.
Tak kto začal? Kto ho napadol alebo mu zabral 1 meter štvorcový Mordoru? Ja si pamätám ako napadol Gruzínsko už v 2008. A ukradol Krym v 2014.
Toto sa nemuselo stať. ...keby sme súťažili v ekonomickej vyspelosti, kultúrnosti, kvalite života občanov, zdravotne starostlivosti a podobných disciplínach, ktoré dávajú zmysel. Bolo to tak dovtedy, keď Putin zmenil disciplíny a začal súťaž o zväčšovanie impéria, ktorá s normálnym šťastným ľudským životom nijako nesúvisí. ...alebo má naňho len negatívny dopad.
Nevieš ako vyzerá vývoj v automobilkách a predsa píšeš o ňom. Ja viem ako vyzerá. Viem aj ako vyzerajú ľudia vo vývojových centrách. Mohol by som ti popísať desiatky príbehov za tých 30 rokov. Mladý nádejný konštruktér, ktorý úspešne zvládol prvý samostatný projekt kombíka aj s malým dvojčlenným teamom. "Povýšili" ho na team leadra. Hneď. Zobrali mu zo stola workstation s Catiou V4 a dostal PC s Windovsami NT a Powerpoint a Excel. CATIA V4 na PC nebežala. Odvtedy nič nenakreslil. Je to presne 25 rokov. Dnes vedie oddelenie. Aký to mohol byť dnes konštruktér? Nositeľ nezaplatiteľného know how. Úplne ho pokazili! Dnes už ani on sám nevie o čo všetko prišiel. A automobilka už vôbec nie! ...lebo kto by to tam mal vlastne vedieť, keď jeden vedľa druhého sú to podobné príbehy? Väčšina tých managerov nenakreslila v živote vôbec nič. Je to celé zle! Tak kto má dnes urobiť ten zásadný obrat? Obrat keď sa musí všetko zmeniť.
Chápem Haška aj Vargu. Je neúnosné rokovať o obchode s človekom, ktorý rozpútal takú ničivú vojnu. A to je Putin. Nerozumiem Kližanovi, že prečo by to nemalo vadiť. To prirovnanie Tisovi s Hitlerom sedí ako riť na šerbel.
Problém to je. Skrátka Fico je problém!
Prečo by Ficovi malo vyhovovať utajenie nahrávok? Pretože sa na nich jasne prejavuje ako zločinec a lotor. Keby bol normálny človek dobrej vôle, nemusel by sa báť, že bude zverejnené čokoľvek čo kde povedal alebo urobil. Lenže nie je! A my ho máme za premiéra. Tak by bolo dobré nabudúce pri tej urne viacej rozmýšľať.
Komu z tých Ficových dezolátov to otvorí oči? Nechcú vidieť aký je Fico lotor? Radšej budú do smrti robiť zo seba idiotov. Fico nás skrátka musí priviesť všetkých do pekla. Potom možno. Nemci by tiež nereagovali na zverejnenie zápisu z konferencie vo Wannsee. ...až po druhej svetovej vojne pochopili Hitlerovu zlotrilosť.
Lenže aj my si musíme dávať veľký pozor aby nás Fico nehodil Putinovi do papule.
Konšpirácie. Buďme lepší a nebudeme sem voziť čínske autá s kamerami. Nie je problém byť lepší a nápaditejší. Problém je byť lepší a nápaditejší so skostnateným osadenstvom vývojových centier automobiliek a ich retardovaným vedením. Ja som sa pred štyridsiatimi rokmi rozhodol, že sa naučím ako urobiť auto. Jeto to rozsiahla téma, ale jeden život na to stačí. Tak som sa to deň za dňom učil na projektoch zameraných na rozličné časti automobilu. Bola to asi chyba. Lebo nie každý to tak robil a firmy to asi ani nečakali od nikoho. Väčšina ľudí utiekla od konštrukcie tak rýchlo ako sa dalo a trávili čas na meetingoch pri exceloch a powerpointoch. Už neriešili milimetre, stupne a gramy ani žiadne iné parametre konštrucie. Dnes vedú teamy, oddelenia a automobilky plné ludí ako boli oni sami. A volanie ludí ako ja už nemá kto vypočuť, pretože my nie sme ani naladení na rovnakej frekvencii. Preto vznikajú startupy a preto sú Číňania vpredu. Ľudia ako ja, robia pre nich. ...a pre Muska.
Vývoj znamená nové technológie. Mimochodom ja robím 33 rokov vo vývoji. Na projektoch Škoda, VW, BMW, JLR, Mercedes , Stellantis aj Renault (vrátane Alpine). V Európe nemáme také autá preto, lebo automobilky riadia idioti. Žiadny iný dôvod na to nie je. My také auto vieme urobiť, lenže sú tu určité, pre mňa úplne nelogické, dôvody prečo to tak nie je. Podla mňa, automobilky sa snažili oholiť zákazníka až na kosť. To by bolo z môjho pohľadu chválihodné, lebo ma platia. Lenže konečné slovo má zákazník. A ten povedal dosť! Takže je tu odtrhnutie od reality, nezvládnutá marketingová stratégia, ktorá vyústila do úplne nevhodného výrobného programu. A preto sme tam, kde sme. V pekle. Snaha o znovuzískanie dôvery zákazníka sa ešte ani nezačala. Začne sa, keď automobilky prestanú rozmýšlať len nad vlastným ziskom, ktorý je mimochodom dnes v ťažkom ohrození a začnú rozmýšlať nad prínosom svojho produktu pre zákazníka a aj celú spoločnosť. Taký return on investments za tie dotácie!
Odporúčame