Orbán by si mal uvedomiť, že Putin pracuje na tom aby bola Ukrajina súčasťou ruska a nárazníkovou zónou bude Maďarsko. ...aspoň do doby, kým sa ňou nestane Rakúsko.
Orbán by si mal uvedomiť, že Putin pracuje na tom aby bola Ukrajina súčasťou ruska a nárazníkovou zónou bude Maďarsko. ...aspoň do doby, kým sa ňou nestane Rakúsko.
Neviem koho myslíš? To budú asi nejakí Putinovi prisluhovači, že?
6 týždňov stačí na úvod pre domobranu to je pol roka víkendových cvičení. Že čím budú cvičiť? Kvôli obrane treba zvýšiť dane a vystrojiť vojakov. Aspoň budú Putinovi priaznivci presne vedieť o čom to je!
Trump je idiot, ale ešte väčší idiot je ten, kto si myslí, že bude stačiť, keď budeme dávať na armádu 50 halierov. Už pred dvomi rokmi mala byť obnovená základná vojenská služba a víkendové precvičovanie domoobrany - ročníkov, ktoré neboli na ZVS a sú staršie ako 27 rokov. Putinovi kolaboranti v dnešnej vláde takéto opatrenia neschvália ani keď Putin porazí Ukrajinu a obsadí Moldavsko a Pobaltie. Takéto nekonanie sa už dnes dá kvalifikovať ako vlastizrada.
To sú len sprosté Putinove výhovorky, ktorými sa snaží ospravedlniť svoje zločiny.
Len idiot môže dnes od ľudí chcieť aby žili poďľa toho čo bolo v roku deväťsto-päťsto. Dnešní ľudia majú vlastnú vôľu, môžu ju slobodne vyjadriť vo voľbách a podľa toho žiť. Nie podľa toho ako sa dohodli dvaja panáci v kravatách po druhej svetovej vojne ani podľa povesti, že opitý viking ošťal kríky z tejto, alebo druhej strany rieky.
"Vlastnou hlavou" zháňa Fico peniaze. Nepamätáš?
Automobilky si podrezávajú konár, na ktorom sedia. Náklady elektromobilu na 100km sú od 2,25 Eur. ....alebo od 0 Eur ak sa jedná o prebytky z domácej fotovoltaiky.
Ešte jedno treba spomenúť. Automobilky sa do značnej miery vmanévrovali do slepej uličky samé. V snahe vybabrať so zákazníkom a zachovať pre seba maximálne zisky nedali na trh produkt rešpektujúci fyziku a poskytujúci zákazníkovi zmysluplnú službu. Namiesto toho sú na trhu nezmyselné produkty, ktoré dávajú zmysel len pre automobilku samotnú. Nie pre zákazníka. A preto pomerne veľká skupina, ktorá mohla byť zákazníkmi automobiliek, stále zostáva neuspokojená a odkladá kúpu elektromobilu v nádeji, že snáď sa jedného dňa dočká. Lenže aj táto skupina sa zmenšuje pretože automibilky týchto ľudí odrádzajú svojim nezmyselným prístupom k mobilite.
Lobing koho? Ktorej záujmovej skupine záleží na tom aby sa presadili elektromobily? Skús dať príklad. Ja myslím, že žiadnej a práve preto je teraz taký silný protivietor proti elektromobilom, lebo záujmových skupín, ktorým záleží na tom aby sa elektromobily nepresadili je veľa. Napríklad dealerská sieť kvôli menším tržbám za servis, ropná lobby, automobilky samotné a tradičné dodávateľské reťazce aby ostávala väčšia časť tržieb u nich doma...
Upresnil by som ten natpis. Toto je beznádej. Číňanom robia styling Erópania. Toto vypadá tak, že si dali urobiť styling do Číny. Slzia mi oči, keď sa na to pozerám. Kde je nejaký nápad? Elegancia? Dynamika? Nič. Len zmes všetkého možného nakydaná na kopu.
Môžete sa stále vyhovárať na Matoviča, ktorý páchal sprostosti kolosálnych rozmerov, lenže Fico ho už dorovnal a je idiotom svetových parametrov.
Presne toto na svete chýbalo a určite to vytiahne VW z ťažkej situácie, v ktorej je. Okrem toho to bude veľmi priaznivo formovať povedomie zákazníkov VW a ovplyvňovať ich očakávania. ...ale koniec irónie. Toto je situácia, keď sa opije pacient v protialkoholickej liečebni. Všetkých to presvedčí len o tom, že stále nie je v poriadku, ale ani nechce nikdy v poriadku byť.
Dobré autá boli pred Golfom IV. Myslím dobré autá so spaľovacím motorom. Spaľovacie motory zabili všelijaké riešenia ako recyklácia výfukových plynov, EGR ventil, downsizing, trojvalce, rozvodový remeň čo beží v oleji, filter pevných častíc a podobné "vynálezy". Jednoducho emisie už dávno zabili spaľovacie motory.
Čo je s tým Gerasimovom? Videli ho už niekde?
Pred druhou svetovou vojnou mali autá tiež veľké rozmery. Po vojne sa však vynorili projekty ako Citroen 2CV, Fiat 500, Renault 4. Jednoducho prebehla zmena paradigmy. Dnes valcujú SUV trh, zajtra budú valcovať trh s energiami, nabíjacie stanice a nakoniec peňaženky majiteľov. ...a úplne nakoniec ich budú radikálni ekoteroristi prevracať na strechu kvôli emisiám a nedostatku parkovacích miest v mestách. SUV a rôzne crossovery nie sú trend, ktorý by mal pred sebou svetlú budúcnosť. Automobilky mali už dávno reagovať, vplývať na verejnosť, vysvetlovať a pripravovať riešenia. Nerobia to.
Aké okolnosti? Aké názory občanov? Myslíš tých 88% Ukrajincov čo stoja za Zalužným alebo 64% čo podporujú Zelenského?
....čo je nezákonný prevrat? Keď Janukovyč zradil svojich občanov a odmietol podpísať ukrajinskú kandidatúru na vstup do EÚ tak ho občania brali na zodpovednosť. Odvtedy mali dvoje voľby. Keby občania nesúhlasili s odklonom od ruska, tak by v nich zvolili nejakého proruského panáka ako bol Janukovyč. Aj revolúcia v roku 1989 bola nezákonná? Spláchli sme proruskú chásku do kanála. To isté urobili Ukrajinci s Janukovyčom.
Telo sa dožilo mozog zomrel už pred pol storočím. Inak by nevypisoval také sprostosti.
Zakomplexovaný a na celý svet nasr..ý Lenin, ktorému kvôli účasti na atentáte na cára popravili staršieho brata, nám ničí životy dodnes.
Odporúčame