Ak NIEKTO dokáže v jednom prípade inštitút referenda znevážiť, má potom NIEKTO morálne právo inštitút referenda aj spomenúť?
Ak NIEKTO dokáže v jednom prípade inštitút referenda znevážiť, má potom NIEKTO morálne právo inštitút referenda aj spomenúť?
;-) a našim to stále trvá ... Sudca, kým bude mať imunitu, tak stále bude robiť svinstvá!
Tragédiou je mať Gašparoviča za prezidenta, ako je aj tragédiou mať v slovenskej politike Mečiara!
Podľa mojich poznatkov, zatiaľ viac škody narobil Mečiar. Momentálne má šancu v hre - kto viac poškodí Slovensku a Slovákom, vyhrať práve p. Gašparovič. Boh nás pred ním a jeho "čiučom", ochraňuj!
V roku 2010 ľudia konečne zareagovali na falošnú pozlátku poniektorých politikov a niektorým z týchto politikov, konečne a jasne povedali: ĎAKUJEME, NEŽELÁME SI JU!
Teraz by bol najvyšší čas, aby aj média dali konečne priestor občanom, ktorých títo politici potláčali a ničili po celé roky. Politikov s pozlátkou je ešte v našom verejnom živote dosť a ich odchod, by mal byť na základe faktov a dôkazov.
Len vtedy nás nebudú zbytočne urážať tak, ako to vo svojich slovách dokázal stále nechápajúci p. Mečiar!
Jeden z názorov môže znieť aj tak, ako je napísané v nadpise. Lenže faktov je ďaleko viac, ako názorov!
Jaro Harant v Žiline bol skúsený policajt?
Došiel som za ním s problémom, ktorý mal on možnosť čiastočne poznať aj zo strany neskúseného vyšetrovateľa a pomerne podrobne spoznať zo strany skúseného policajta. Ako ešte neskúsený ho neriešil, ako skúsený ho zas neriešil. Dôvod neriešenia bol politický! Keď bol neskúsený policajt, polícia pomáhala mafii pod vedením Lexu a nemohol problém riešiť, hlbšie sa s ním oboznámiť. Keď bol skúsený policajt, radšej si sadol na stoličku s dobrým platom a hral sa na dôležitého.
Keď už na stoličke nesedel a ja som mal prísť do Žiliny na policajné riaditeľstvo, tak ma už pri vonkajších dverách očakával vyšetrovateľ, aby som prevzal jeho rozhodnutia spred viac, ako dvoch rokov, čiže z éry, keď na stoličke sedel Jaro.
Nie je skúsený policajt, ako skúsený policajt a niektorí, aj skúsení, by mali veľmi po tichu odísť!
Ďakujem za možnosť prečítať si niečo, o čom by som inak ani len netušil.
Čo už napísať k slovám p. JUDr. Harabína? Asi len toľko, že jeho jediným a zároveň životným šťastím je, že sa narodil v komunizme a nie v spoločnosti, čo cti a uznáva zákon a zákonnosť!
Podplácanie? A čo je podľa predstaviteľov SNS príspevok štátu na činnosť politických strán určitou sumou za každý jeden hlas vo voľbách?
Už pochop ... Lenže, prečo mám pochopiť ja ... A čo mám vlastne ja pochopiť?
Ústavné zákony sú v SR tie zákony, ktoré majú najvyššiu právnu silu. A citoval som ústavný zákon. Ty stále píšeš o trestnom poriadku, čo je zákon nižšej právnej sily. Trestný poriadok, čiže zákon č. 301/2005 Z.z. nie je ústavný zákon a naviac, nie je ani tým, ktorý, sa riadi prokuratúra. Prokuratúra sa riadi zákonom č. 153/2001 Z.z. Trestný poriadok, čiže 301/2005 Z.z. upravuje postup orgánov činných v trestnom konaní!
Milý "bar", toto nie je o právnom vzdelaní, ale len o tom, či vieš čítať, či nie.
Smiem niečo k "jednej veci"?
Svinstvo, ktoré tu existuje, neviem, čoho všetkého je výplodom. Ale mám už dosť dôkazov o tom, že za tým svinstvom stojí jedná časť, jedno krídlo, nášho bývalého ÚV KSS, ktoré sa chopilo svojich iniciativ a zámerov v novembri 1989. Vieš o tom, že nelegitímne a tým aj nie právne čisto, na Slovensku náš UV KSS zrušil prv 4 článok komunistickej Ústavy, ako sa to udialo v ČSSR? Vieš o tom, že už okolo 6.12. 1989 začali zakladať prvú, akože súkromnú banku, cez ktorú potom sa rozkradol rozsiahly majetok? Vieš o tom, koľko v prvej vláde SR, pod Číčovým vedením, bolo ŠTB-ákov? A tušíš, že to mali až tak dobre premyslené, že spolupracovníkov ŠTB mali rozdelených do dvoch skupín? Budaj a spol, to bola partia "na odstrel", Pósa, Široký, Tkáč, partia, čo sa podieľala na komunistickej divokej privatizácií. Stačí ti?
Už spomenutý zákon č. 357/2004 z. z. (ÚSTAVNÝ ZÁKON z 26. mája 2004 o ochrane verejného záujmu pri výkone funkcií verejných funkcionárov). Čl. 3 uvádza základné pojmy. Podľa ods. (1) Verejný funkcionár je na účely tohto ústavného zákona každý, kto vykonáva funkciu uvedenú v čl. 2 ods. l.
A keďže ešte stále viem aj čítať, tak čo je uvedené v čl. 2 ods. l., písm.h. A teraz ukáž, či vieš nájsť a potom si prečítať.
Nehrám sa na znalca práva, len sa snažím čítať a snáď dokazujem, že viem čítať! Ale ako som napísal už prv, podľa mňa jednou z chýb Generálnych prokurátorov je i to, že mnoho základných právnych pojmov, je ako § ...
Keď čítam, čo ste dokázali napísať, tak asi logický, ani len svoju fotku nemôžte k napísanému pripojiť!
Kedy už jednoduchý p. Trnka pochopí, že je ešte stále Generálny prokurátor SR, teda v zmysle zákona je verejný činiteľ? Verejný činiteľ, je zo zákona povinný konať vo verejnom záujme! Pán Generálny prokurátor SR, vzhľadom na zákon, čo z článku, na ktorý takto reagujem, prináša prospech všetkým občanom SR, alebo aspoň mnohým občanom?
Jednou z možných chýb Generálnych prokurátorov je i existujúci právny stav, ktorý tu platí ohľadne právneho definovania verejného záujmu. V zákone č. 357/2004 Z. z. je uvedené: "Verejný záujem na účely tohto zákona je taký záujem, ktorý prináša majetkový prospech alebo iný prospech všetkým občanom alebo mnohým občanom."
Potešil som sa - "Pre mňa sú Trnkove vyjadrenia dôveryhodné". Mal som chuť sa vás spýtať, či poznáte fakty, na základe ktorých existujú aj iné vyjadrenia, ako Trnkové. Ale načo sa hocčo vás pýtať, keď hneď druhá veta začína - " A pre imbecilných dodám, ..."!!!
Preto ja, v duchu vašich slov" imbecil napíšem. Človek, ktorý nechce klamať, môže byť ticho. Generálny prokurátor (ďalej GP), ktorý povie, že nechce klamať, nie je pre mňa GP, ale jednoduchý človek! Na základe zákona je GP osoba, ktorá je povinná konať vo verejnom záujme! Takže nie je to o klamaní, neklamaní, ale o verejnom záujme! V zákonnom duchu sa dá pokračovať, ale načo, keď jednoduchý človek nerozumie pointe - čo hovorí a koná, ako jednoduchý človek a čo ako GP! Aj vďaka tomu, že p. Trnka ani na konci 7 ročného mandátu nevie, že na verejnosti je 7 rokov verejný činiteľ a nie jednoduchý človek, tak je na slovenskú anarchia. A anarchia, ta vyhovuje veľmi veľa ľuďom, čo uprednostňujú tajné, pred transparentným!
Má Trnka na Slovensku - svoj úrad?
Osobne som presvedčený, že nestrannosť, odbornosť a niektoré ďalšie atribúty, ktoré by mal spĺňať aj úrad Generálneho prokurátora, sa dajú dosiahnuť jediným spôsobom. Žiadny človek nemôže sedieť na vedúcej stoličke dve funkčné obdobia nasledujúce po sebe!
Pán Bugár ma dnes veľmi ťažkú pozíciu. On dlhé roky držal ochrannú ruku nad p. Ing. P., ktorý pred voľbami v roku 2006 odišiel (skoro po 8 rokoch) z funkcie tajomníka na MF SR a o ktorom sa od vtedy mlčí!
A nie je to zásadne inak? Nedotiahla Radičova do parlamentu SDKU, nedotiahla Radičová Dzurindu do vlády a teraz nenapráva Radičová len Dzurindove múdrosti! Do modrakova sa nedostalo, že Trnka je GP len vďaka SDKU za Dzurindovej vlády?
Naozaj sú ľudia, čo by mali odísť po vlastných. Ale oni radšej počkajú a oberú nás o strašne veľa rokov života, ako to už ukázal jeden pán šablista!
Nemyslím si, že súčasná situácia je dôkazom samostatnej a nezávislej prokuratúry! Kým bol Trnka zvolený pred 7 rokmi? Bol Trnka zvolený ako nezávislý právnik, či odborník?
Ak by nebol zvolený vďaka SDKU, keby cez svoj životopis nevytruboval do celého sveta, že bol ešte UV KSČ menovaný za vyšetrovateľa udalostí 17. novembra a súčasne, tým by nebol "hovoril" rozkrádačom napojených na jednú časť UV KSS a ŠTB - "nebojte sa, som tu a pomôžem vám", tak SR je dnes v inom bode svojho vývojového štádia. Takto sme v bode, kde stále nie je dokončená "novembrová revolúcia", pričom je v našej krajine priveľa korupcie, klientelizmu a nefunkčné a zneužité sú zložky štátnej moci, ako súdnictvo, prokuratúra, polícia...
Odporúčame