Z jeho poznamok zjavne vyplyva, ze sa boja vybracii trubice "navonok", v atmosfere.
Z jeho poznamok zjavne vyplyva, ze sa boja vybracii trubice "navonok", v atmosfere.
Som si po mnohych Vasich prispevkoch, ktore som za uplynule mesiace cital a krutil nad nimi hlavou, povedal, ze teraz uz zareagujem.
Ako znalec by ste mali vediet, ze problemom nie su peniaze, ale pravny stav. A ze stavat nemozno len tak, hala-bala, zrazu z rozhodnutia mestskeho uradu.
Vy si uvedomujete, ze prave ze pred vyse storocim a storociami bolo premiesanie narodov a kultur vacsie nez dnes? Ze v mestach "na Slovensku" ste potrebovali na dohovorenie aj tri jazyky a bolo to normalne?
V texte to ma potom spravne, pise o BMW radu 5.
Odkial beriete tu "totalnu istotu"? Myslite si, ze by ju s vami zdielali aj vedci spominani v clanku? Viete dat odkaz na nejaku pracu, ktora to uspokojivo objasnuje? Co ste studovali a kde?
Cirkev nepopiera chemicke reakcie, len (logicky, vzhladom na Stvoritela) uci, ze zivot je vysledkom Jeho stvoritelskej cinnosti a zameru. Tak ako nepochybujem, ze cesta pred mojim domom je vecou cistej fyziky (pri tvrdnuti niektorych zloziek azda aj chemie), co je prirodzene, predsa v nej badam inteligentneho tvorcu, cloveka, ktory ju postavil.
Dve tretiny vasho prispevku sa tykaju kritiky investicneho poistenia, ale to nema ziaden suvis s clankom. Unicredit ponuka neinvesticne poistenie od Erga.
"ruská raketa Proton M a postupne by mala dosiahnuť rýchlosť až 33-tisíc kilometrov za hodinu" - to co je za rychlost? Znie to ako standardnych 8 km za sekundu, ale to je nutnost pre kazdu raketu, ktora chce aspon kruzit okolo Zeme... Preco to teda pisete tak famozne?
Trochu zvlastna formulacia, ze medzi cx3 a cx9 - ved terraz tam su dva ine modely. To ako povedat, ze pribudne vo vw model medzi vw up a passatom.
" Nízka pohotovostná hmotnosť, len 815 kg, sa však postarala o to, že MBX dosahovalo slušnú maximálku 130 km/h."
Uplne nepravdive tvrdenie. Pri takej rychlosti berie valivy odpor kvoli hmotnosti hadam percento z vykonu. Plati skor opak: cim vacsia hmotnost, tym vacsia maximalka sa da bezpecne dosiahnut.
Chyba v clanku. Golf si nekupilo 1,4 m, ale 1,04 m zakaznikov.
A naco je tam ta opacha vzadu, ked nie na meranie emisii NOx a podobne? Ved keby islo len o meranie spotreby (CO2), nekazili by si takto skaredo aerodynamiku, jednoducho by ju zistili dotankovanim...
Nechcem byt detailista, ale elektromotorov ma eCVT pokial viem dva - jeden z hriadelov planetovej prevodovky ma napojeny spalovaci motor, jeden hlavny elektromotor a treti hriadel kolesa a vedlajsi elektromotor.
Nemylite si nahodou spotrebu (a teda aj emisie CO2) s exhalatmi NOx, o ktore v tejto kauze islo?
30 koni na dialnici? To musi byt prudky dolekopec... Zvlastne, ze autor to nechal bez komentara (resp. Zle prelozil).
Golfsky zaliv je, prosim, co? Zrejme to mal byt Perzsky zaliv.
este dolezite upozornenie: pri predaji nehnutelnosti este do PAT rokov od jej vyradenia z obchodneho majetku sa plati dan z prijmu z tohto predaja. Tzn ak planujete do pat rokov predavat, nezaradujte ju do obchodneho majetku.
A to maju krajiny zapadnej Europy ine bezpecnostne a emisne normy ako krajiny na juhu Europy?
Super, ze ste to takto rozpisali... Clovek sa obcas dozvie viac v diskusii ako od novinara (to mame za to, ze to je zadarmo).
To je "vrodená chyba" kapitalizmu. Keď bol kapitál viazaný na obmedzené vzácne kovy, riešila to krádež či koristícka vojna (zlato sa jednoducho vzalo tým, čo ho mali, a bolo znova v obehu). V súčasnom kapitalizme sa to rieši "tlačou nových bankoviek", čiže systém ráta s tým, že bohatí kumulujú kapitál bez jeho použitia -> treba generovať (tlačiť) nový kapitál, aby sa ekonomika naďalej hýbala. Presné parametre strážia centrálne banky a vlády, tzn. zasahujú natoľko, aby dosiahli požadovanú infláciu atď.
Že v článku, ktorý vznikol prekladom z češtiny, nájdem slovo "tarif" namiesto tarifa, to je v pohode.
Ale že nájdem "V mladoboleslavských pretekoch" namiesto závodoch, to je už ozaj vtipné :).
Čo už, aj majster tesár sa utne.
Odporúčame