porovnávať B vany s klasickými B autami je scestné.
Dĺžka je jedna vec, výška vozidla vo vašom porovnaní celkom absentuje. A pri Multiple aj šírka.
porovnávať B vany s klasickými B autami je scestné.
Dĺžka je jedna vec, výška vozidla vo vašom porovnaní celkom absentuje. A pri Multiple aj šírka.
V každom prípade najkrajší SsangYong, tie súčasné sú.... škaredé.
Vďaka za článok, predsa:
"energiu vyrobené malým spaľovacím motorom"
"neprišlo k incidentu" (správne: k nehode; lebo neúspešným predbiehaním už k incidentu došlo)
"zjedná nápravu" - to ako dohodne cenu prednej alebo zadnej nápravy?
A to nie som novinár...
Pribudlo miesto vpredu, pribudlo miesto v kufri... že by niekde aj odbudlo? Prečo tam chýbajú fotky zo zadnej časti auta? Hmmm...
Drobnosť:
"reaktor číslo jedna" či "v Černobyle" -> číslo JEDEN a v Černobyli.
Vyzerá pekne, druhá vec bude, aké bude naživo.
Napr. pohľad na slnečné clony — to snáď nemyslia vážne, tie sú pre okrasu, nie na tienenie slnka pre vodiča.
Vďaka za článok, predsa pár preklepov: "Bi-turbo aj *omotor* z Clia RS", "nový sedemstupňový automat *ESC*".
Ale o všetko toto sa Cirkev snaží (alebo by sa aspoň mala).
Kresťania sa majú snažiť pomáhať deťom v rozvrátených rodinách.
Cirkev umožňuje odluku manželov, keď jeden z nich nechce žiť s tým druhým v pokoji.
Ak ide vyslovene o partnera neschopného manželstva, umožňuje anulovať ho.
Všetko toto sa dá. Je to skôr o snahe.
Pán Javůrek, buď neviete, že ten dotazník bol určený predovšetkým kléru, alebo klamete, že to neviete.
Ja som laik a vypĺňal som ho. A bol to veru oriešok. Píše sa v ňom "Prieskum je určený *predovšetkým* pre biskupov, nie sú preto všetky [otázky] ľahko pochopitelné.".
Keď ho chcú vidieť aj ostatní: https://docs.google.com/forms/d/1cyoEqGZBj8x…
No ja sa považujem za teologicky vzdelaného, ale s mnohými otázkami som mal značné problémy. Nehovoriac o tom, že veľká časť je formulovaná vyslovene pre kňazov / biskupov / vedúcich rôznych spoločenstiev atď. Tzn. nie je to "prieskum agentúry Focus", ako tu p. Javůrek naznačuje.
Vytvárate tu obraz nejakého rozporu medzi SK a VAT, pritom rozpory sú celkom inde. Interpretáciu Cirkvi, jej učenia, pastoračných postupov či vyhlásení, prosím, prenechajte cirkevným analytikom. Oni zas nebudú písať o vojenskom zásahu Ruska na Ukrajine.
Aké ukončenie úverového programu?
Nie som ekonóm, ale keď "prestane dostávať pomoc", znamená to, že "začne splácať". A to je beh na dlhé trate..
Vďaka za článok... predsa:
"Tá posledná ostala vo výrobe neuveriteľných dvanásť rokov. A to si dnes nedovolí ani Rolls-Royce. Renault ju totiž priviedol na svet v roku 2012 a príliš ju nezmenila ani séra faceliftov."
2012?
Séra?
Škoda takých preklepov, ktoré indikujú, že si to autor po sebe ani neprečítal :(.
"Elektrárňa Piešťany".
To je nejaké nové slovo? :) Azda bohemizmus.
Niektoré veci mi pripadajú uletené, napr. nebol som schopný hlasovať ani za jeden z tých rodinných domov.
Ešte jednu vec som zabudol: Citroën sa predsa vyslovuje ako [sitroén]. Čítať vety ako "S Citroënom však nemal nič spoločné" by bolo komické.
Vďaka za článok.
Predsa pár preklepov.
"CX s dĺžkou 4 630 mm", no neskôr: "Proti kombi stála luxusná predĺžená verzia Prestige s dĺžkou 4 095 mm".
Alebo:
"CX klesol z 0,7 na priaznivejších 0,34."
Už sa teším na testy. Konkurencia je vždy dobrá.
NSF (VW Up, Citigo, Mii) majú veľký problém, ako pozerám na tú výbavu a ceny. (Aj keď v paketoch mi chýba možnosť dokúpiť osve klímu.)
Vyzerá to veľmi pekne.
Nuž čo, VW sa bálo koncepcie "motor vzadu", tak im musel Renault ukázať, ako na to :).
Už sa podpísal... škoda, že do diskusie ani bu, ani mu :).
Ale tiež vďaka za článok!
Niva nebolo prvé SUV — podľa žiadnej definície SUV.
A mať niečo rád preto, že sa to často kazí a treba to opravovať... no comment :)
Čudné, to je také slovenské, nadávať a kritizovať... najmä Čechov, Poliakov, Maďarov... a v tomto prípade Slováka. Proti fábii II som nemal nič, táto sa mi páči ešte viac. Sto ľudí, sto chutí.
Odporúčame