terajšia autobusová/osobná železničná stanica vo Zvolene sú práveže jedným z tých komunikačných miest na Slovensku, ktoré si zachováva ľudský rozmer, napriek LIDLU nie je zapratané, skôr naopak je otvorené a vzdušné. Nič nebráni, aby autobusovú stanicu prevádzkovali počas dlhších hodín - záujem skôr závisí od počtu a frekvencie spojov, prípadne doplnili nejaké zastrešené chodníky - keď to neboli schopní v rámci budovania terajšieho objektu ani v kontexte s umiestnením LIDLA. Lokálny aj diaľkový cestujúci asi nemá veľa potreby stráviť okrem cesty svoj čas i v nákupnom stredisku. To len zaprace priestor a do komunikačného uzla privedie ešte viac ľudí a vozidiel, teda zvýši zahustenie...
Možno sa treba pýtať aj vodičov autobusov, aká je manévrovateľnosť v autobusových staniciach, ktoré sa menia na obrovské komerčné objekty (BA, BB). A nemyslite si, ak ich máte na trase viacero, spolu s komplikovanými príjazdmi, nijako sa tým nezrýchľuje autobusová doprava...


