Hanba Bratislavy, ktorá víta turistov. Dočká sa Hlavná stanica rekonštrukcie po desaťročiach sľubov?
stanica postačuje, vlaky má totiž plynule otáčať (máme napokon už mnoho vratných súprav) a vypravovať, nie ich nechávať stáť hodiny pri peróne. Problém nastáva, že práve v Bratislave sa križujú vlaky EC "Metropolitan Praha - Budapešť, teda naraz musia byť k dispozícii dve dlhé nástupištia.
Priebežnosť regionálnych vlakov sa riešila prepojením smerov Trnava a Kúty (priame priebežné vlaky s krátkym pobytom na hlavnej stanici), čo ale zrušili rekonštrukcie trate 110 na Záhorí až po SK/CZ, ktoré niekde iba začínajú, na 130 (Nové Zámky - Štúrovo) sú zase unikátne rozkúskované rekonštruované a staré úseky.... Ak teda to tejto apokalypsy niekto navrhuje ešte aj rozostavať hlavnú stanicu, môže železnicu úplne vyradiť...