Lepšie ako teba :))
EV4 predpoklad výroby na ďalšie roky znížený o vyše 50% z pôvodného .Informácia z firmy dodavajucej komponenty.
Lepšie ako teba :))
EV4 predpoklad výroby na ďalšie roky znížený o vyše 50% z pôvodného .Informácia z firmy dodavajucej komponenty.
Lepšie ako teba :))
EV4 predpoklad výroby na ďalšie roky znížený o vyše 50% z pôvodného .Informácia z firmy dodavajucej komponenty.
V Žiline musia byť nadšení. EV4 ani zďaleka neporazí Ceed v predajoch a bestseller bude z Mexika.
Prečo to musí byť zas zdvihnuté a oplastovane? Dacia plasty po pár rokoch sú celé šedé.
A pašeráci si už mädlia ruky.
Je to trochu pritiahnuté za vlasy, ale každá snaha je vítaná. Hlavne teda, keď už vieme, že EV nie je správna cesta.
A došlo ti, že sa to netýka nových áut, ale tých z aféry?
No vidíš, ale aj tak spaľovacie kraľujú. A niektorí zákazníci HEV berú ako z núdze cnosť, keď automobilka nemá čisté spaľovacie. Trebárs Toyota, kolega kupuje Corollu kombi. A pýtam sa, či chcel hybrid. Vraj nie, ale nie je na výber. Koniec koncov je to jedno, nech ma každý stále možnosť si kúpiť, čo chce. Ja som si objednal TDI, len si musím tri mesiace počkať, kým vyrobia. A vraj ich je objednaných velmi veľa podľa predajcu, preto sa čaká, tak asi až taký márny pohon to nie je :)))
Áno, presne tak to bolo. Nemá zmysel s tebou ďalej diskutovať, keď nepochopíš text, ani komentár :)))
PHEV a HEV sú tiež spalovaky, ale s elektrickou barlou.
Celé sa to týka SK trhu, ak si si nevšimol. Je to v nadpise, za dvojbodkou po piatom slove je na písané na Slovensku.
Presne tak, Octavia TDI za rovnakú cenu, spotreba 4,3l nafty. Priestoru habadej.
Keby DS zrušia dnes, nikto si to nevšimne. Možno keby hneď na začiatku to nazvali Talbot, Simca (ak majú na tie mená práva), tak by to aspoň bolo nejaké znovuzrodenie značky. Ale DS bol len model Citroenu a mnohým to nič nehovorí, len 2 písmená.
Je ešte v europskej ponuke Mitsubishi nejaké ozajstné Mitsubishi?
Dosť zmiešané pocity musí mať KIA. Ceedu sa darí skvele, ale aj tak končí vraj. Jej náhrada K4 asi bude drahšia a tie čísla sotva udrží, i keď má byť aj kombi, čo by mohlo trochu potrápiť kráľovnú Octaviu. EV4 zo Žiliny je vtip.
Škoda, že nepíšu % predajov aj iných motorizácií. Chváliť EV, že dosiahli vyše 4% je smiešne. Keď to otočíme, tak vyše 95% kupujúcich EV odmietlo. A to napriek stále sa zvyšujúcej ponuke EV modelov od všetkých značiek.
Nemáš pravdu, Čína nevyrába len EV haraburdy, ale aj množstvo spaľovacích áut, rôzne pohony, aby bolo na výber. U nás predáva trebárs spaľovacie MG, Dongfeng, Volvo, Chery atď. S omnoho vyššími číslami predajov ako EV.
Tebe asi ušiel vlak všeobecného prehľadu.
Držím palce, nech im to zrušenie zákazu prejde.
Práve Corolla sedan je pravá Corolla, tá ktorá dosahuje celosvetovo vysoké predaje. HB a kombi sú žiadané len v Europe. Donedávna sa volali Auris a aj vtedy bola Corolla v celosvetových predajoch na špici, bez HB a kombi.
Nezabudnite dopísať, že budú aj poriadne drahšie ako bez hybridnej technológie. Viď Toyota, keď mala aj Corollu bez hybridu za 19t a teraz už len hybrid za 27t. I keď asi žerie o pár deci menej, ale za ten rozdiel v cene sa dá kúpiť cca 5300l benzínu.
Ešte sa už čoskoro pridajú Česi.
Odporúčame