Žiadna penalta. Minimálny dotyk, ak vôbec nejaký. Skúsil to nafilmovať, za pokus nič nedáš. To by spravil každý. Správne rozhodnutie rozhodcu.
Žiadna penalta. Minimálny dotyk, ak vôbec nejaký. Skúsil to nafilmovať, za pokus nič nedáš. To by spravil každý. Správne rozhodnutie rozhodcu.
Veď to, že sú el. nákladiaky totálna sprostost tento článok práve potvrdzuje. Ešte raz si prečítaj dojazd a dobu nabíjania.
Áno, volajú sa občasné zdroje energie, OZE. Bez jadra, plynu a uhlia ako prd vo vetre. Pre prírodné a poveternostné podmienky v niektorých krajinách nepoužitelné.
Práve naopak, všetko k tomu naozaj smeruje. Už to bolo publikované mnohokrát. Ešte treba radšej kúpiť auto s Euro6 a používať 20-30 rokov.
To by mohlo vyhovovať aj ekoteroristom. Nevznikne ekologická záťaž pri zošrotovaní, nie?
Tak sa spamätaj a môžeš trebárs zaliezť do jaskyne, bez PC a mobilu. Ale nečakaj, že tam pôjdu všetci.
Ešte krajšie ako rodinné výlety na druhý koniec republiky sú rodinné výlety cez tri krajiny. Tie máme doma najradšej.
Vyhrala by Mazda 3 s benzínovým dvojlitrom? :-)
A čo keď je na svete veľké percento ľudí, ktorí EV nechcú. Proste nechcú a hotovo, rôzne dôvody. Ale spalovák na syntetické palivo by boli ochotní akceptovať.
Tieto pohony by mohli fungovať vedľa seba, trebárs ešte s vodíkom. Každý by si vybral.
Ani EV nie je ekologické, ťažba surovín na baterky spotrebuje tiež kopu energie, tak žiadne výčitky ostatným pohonom.
Či vaša EV sekta je už tak sfanatizovaná, že razí len jednu cestu o ktorej je presvedčená, že je správna? Budete za nesúhlas s vami aj vešať a strieľať ľudí?
Ak by som mal možnosť jazdiť v budúcnosti spalovákom, 4-6-8 valcom na syntetiku, je mi jedno, či si niekto druhý kúpi EV. Je to jeho volba. Ale netlačiť mne nasilu EV.
Na syntetické palivo by stačilo používať už vyvinuté motory. Toyota a Mazda mi k životu stačí. Ešte naftové od Fiatu som mal veľmi rád. V Tipe je posledný, ostatní od Stelantis už idú na Peugeot motoroch.
Len tak ďalej. Automobilky, ktoré vsadili na EV, nemusia tlačiť peniaze do opätovného vývoja ICE: Môžu pokračovať vo výrobe už existujúcich motorov a vrátiť aj väčšie objemy motorov. Aj ekoteroristi by mali byť tým pádom spokojní, nie?
Ten chemicky bordel bez tabaku, čo sa predáva u nás. Príchute na aké si spomenies.
Nič z toho čo píšeš nie je nijako potvrdene, len fámy a kecy.
Veľmi veľa švédov ide na snuse. Žuvací tabak v sáčkoch pod peru. Nie ten chemický bordel napustený nikotínom, ktorý predávajú tu a školáci sa predbiehajú, kto si ich dá viac do huby a klepne ho.
Normálny mletý tabak, niekedy s príchuťou. Švédi to vymysleli pred 200 rokmi a ako jediná krajina EU si vydupali, že ho môžu predávať. Toto by bola cesta aj pre iné krajiny EU, ako obmedziť fajčenie. Snus je ďaleko šetrnejší k zdraviu ako cigarety.
Ako vieš v akom stave je jeho TDI? Možno je cistejsie ako tvoj EV, ktorý ani zďaleka nie je bezemisny. Vy, fašistická sekta EV, by ste len všetko zakazovali, pokuty rozdávali, lebo bez toho sa ten váš EV nezmysel nevie presadiť. Kde je demokracia?
Lepší piesok ako ostré šutre.
Keď ju vyzvraciaš zmiešanú s rumom, tak majú rovnaký účinok.
Progresívna diktatúra. Všetko pre arogantných cyklistov a prepnutých chodcov, ktorí sa pred prechodom ani nepozrú do strán, lebo čo ak by im niečo ušlo na FB.
Väčšina obetí streľby boli černosi a arabi, pretože aj väčšina kriminálnikov sú černosi a arabi. Počkajte ešte kým budú aj väčšina populácie FR.
Tá prvá varianta s odkladom zákazu nie je zlá. Ekoteroristické ciele uhlíkovej neutrality EU sú ako prd vo vetre, keď zvyšok sveta na ne kašle. Je zbytočné páchať ekonomickú samovraždu ničením priemyslu v Európe a obmedzovaním a zdieraním ľudí zákazmi najčistejších áut v histórii, podľa normy EURO 6.
Aj tak, atmosféra nepozná hranice kontinentov ani EU. Emisie nám pošle Ázia.
Viac by sa mali zamerať na syntetické palivá, aby ak EV bublina spľasne sme mali aj záložný plán.
Katastrofické scenáre s cenami energií sa týkajú hlavne podnikov, výrobných závodov atď. S tým bojujeme celý rok a budúci asi nebude lepší. Pri nižšej cene EE si to vynahradili vysokým distribučným poplatkom. Nabíjanie v práci, aj keby to strhávali z platu by bolo drahé. Nehovoriac o vybudovaní nabíjacích staníc zamestnávateľom.
Dovolenka alebo predĺžený víkend môže byť aj 7-8 krát za rok. S benzínom a naftou neobmedzene, slobodne, neplánovane, hocikedy, kamkoľvek a koľkokoľvek kilometrov.
Alebo majú ešte záložné auto na dlhé cesty? Trebárs s naftovým trojlitrom, či? Nemec aby mal len jedno auto?
Väčšina ciest je krátka? Choď sa pozrieť na hraničné prechody smer CRO, SLO, ITA v lete a do AUT, SWI a Bavorska v zime a rátaj nemecké značky.
Pri dnešných cenách energie, kolko nabiješ v práci, tolko ti strhneme z výplaty, nie?
Odporúčame