U mňa top 3 SK: Bažant 73, Sitňan 12, Šariš 12.
U mňa top 3 SK: Bažant 73, Sitňan 12, Šariš 12.
Prazdroj tam vari pivo, ale nie značku Pilsner urquell, ale Kozel a Gambrinus. Tie sú horšie ako ich české verzie, ktoré občas nosím z CZ.
V Bruseli si myslia, že emisie v atmosfére sa zastavia presne na hranici EU, alebo že likvidáciou vlastného priemyslu a odovzadním kontinentu do rúk Číny spasime svet.
Trochu to pripomína samovražedné komando z jedného filmu od Monty Pyton.
Len tak ďalej. Treba dať šancu aj tejto možnosti, nie len nepoužitelné EV a vodík. I keď by som najradšej pokračoval s benzínom a naftou.
Veď v 2035 ich ešte netreba naplno používať. Vývoj môže pokračovať. Až v 2050 a viac, kedy budú mať posledné spalovacie 15 a viac rokov. Aj EV fans sa oháňajú rovnakými argumentami, ako batérie zlacnejú, suroviny pre ne zlacnejú, elektrina za hubičku, vývoj bude pokračovať. Tak dajme šancu aj epalivám.
..ak neberieme do úvahy 1,5 ECOblue...Práve tento naftový je jediný použitelný motor pre takéto auto.
Ten benzínový trojhrnček žerie viac, ako môj japonský dvojliter bez turba.
Bez Rusov a hráčov z KHL je to treťotriedny šampionát.
Nemá zmysel to ani sledovať. Treťotriedny šampionát. Bez každoročného ašpiranta na medailu. Bez hráčov z druhej najlepšej ligy sveta.
A to ešte počkajte na ten nárast dovozu jazdených po 2035, ak ten nezmyselný zákaz predaja nových spalovacích tým ekoteroristom a envirofašistom prejde.
i-cockpit je najhorší typ ergonómie aký som kedy zažil. Máme s ním firemené s ktorým občas jazdím, 308.
Keď si nastavím pre mňa ideálnu polohu, teda nízko sedačku, tak nevidím prístrojovku vôbec. Pri kontrole rýchlosti treba stále zdvíhať hlavu, alebo len odhadnúť rýchlosť. Vždy som si myslel, že nič horšie, ako cockpit v prvej generácii Citroenu C4 (pevný veniec volantu, ukazovatele v strede, bolo teba stále otáčať hlavu) už nemôže byť, ale Peugeot svojho koncernového brata prekonal.
Trochu zle je to tam napísané. Myslí to dlhé obdobie od čias Štúra, ktorý bol možno prvý ozajstný slovenský politik. Nie, že by bol Štúr absurdný.
A nás budú Greenpeace buzerovať za naftové autá. Dúfam, že ju išli hasiť.
Veď to nie je o pretekani, len vyskúšať možnosti auta, legálne na okruhu, alebo nemeckej dialnici. Autobus je to najpomalšie vozidlo na cestách. Medzi obcami sa rúti 40, lebo grafikon a šetrenie nafty. Potom sa dopravcovia čudujú, že busmi nikto nechodí.
To si ešte pamätám :)
Dedovia na tom chodili do krčmy. Rýchlejšou chôdzou sa ich dalo predbehnúť.
Netestovali pri 240km/h. To je rýchlostný index pneumatiky, podľa najvyššej konštrukčnej rýchlosti auta.
Keď pôjdeš do DE, môžeš vyskúšať 240km/h a auto aj guma by to mala vydržať. Alebo niekde na okruhu.
Vieš, nie každý potrebuje auto len na jazdu na nákup do supermarketu. 50kW je slimák, ktorý nepredbehne ani autobus.
Ázia presadá z bicyklov do áut. Európa opačne.
Ale nie je to až taký zlý nápad, keď sa dá ten bicykel tak elegantne zložiť a zobrať do ruky.
Je tam v článku trochu chyba. Prevádzkovať spalovacie autá nebude od 2035 zakázané, len kupovať nové spalovacie.
Teda predaj jazdených pôjde raketovo hore a nových rovnakou rýchlosťou dolu medziročne 2034/2035.
Každopádne fandím efuell spoločnostiam.
To je narážka na to, že sa tu slubuje, čo kedy bude a kolko to bude trvať kým to bude. Nie že sa nedá dostať niekam autom.
No schválne, je už postavená diaľnica medzi BA-KE, ktorú sľubovali pred x rokmi, že o x rokov bude postavená?
Nemyslím tú cez Maďarsko.
A takto to bude aj s el.sieťou, bez ohľadu na to akej farby vláda bude pri koryte.
Odporúčame